Hoe laat ik een slotje plaatsen op mijn topic?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bibi_2022
Berichten: 107
Geregistreerd: 06-02-22

Hoe laat ik een slotje plaatsen op mijn topic?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-22 17:32

Aangezien ik nog helemaal niet zo lang op Bokt ben, moet ik alles nog een beetje uitvogelen.
Ik wil heel graag weten of ik zelf of iemand anders een slotje op mijn topic kan laten plaatsen en hoe ik een slotje laat plaatsen. Moet ik daarvoor wat zeggen of mail ik iemand.... (etc.)?

bedankt!! :))

Arethe
Berichten: 2561
Geregistreerd: 14-02-06
Woonplaats: Purmerend

Re: Hoe laat ik een slotje plaatsen op mijn topic?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 17:38

Dit gaat niet op verzoek. Mocht een topic uit de hand lopen dan doet een mod dit of wegens zwaar wegens privacy omstandigheden willen ze nog wel eens doen.

Daphara

Berichten: 7211
Geregistreerd: 05-08-16
Woonplaats: Aan de IJssel

Re: Hoe laat ik een slotje plaatsen op mijn topic?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 17:48

Een vraag over een bit is toch niet iets wat op slot zou moeten lijkt mij, iemand kan het via de zoekfunctie vinden mochten ze vragen hebben over hetzelfde bit, is dat zeker handig om terug te kunnen lezen en eventueel een aanvullende vraag te kunnen stalellen.

Bibi_2022
Berichten: 107
Geregistreerd: 06-02-22

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-22 18:05

Daphara schreef:
Een vraag over een bit is toch niet iets wat op slot zou moeten lijkt mij, iemand kan het via de zoekfunctie vinden mochten ze vragen hebben over hetzelfde bit, is dat zeker handig om terug te kunnen lezen en eventueel een aanvullende vraag te kunnen stalellen.


Het gaat niet over een bepaald topic dat ik heb. Ik vind het gewoon handig om te weten! :))

Amber_anne

Berichten: 6928
Geregistreerd: 09-04-18

Re: Hoe laat ik een slotje plaatsen op mijn topic?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 18:07

Je kan de moderator van het topic ene bericht sturen en vragen om het te sluiten

Er staan meerdere topics op bokt die erover gaan dat je als gebruiker weinig zeggenschap hebt over je eigen geplaatste berichten. Die staan denk ik op forumzaken en kan je altijd even inlezen over de hoe en wat

Bibi_2022
Berichten: 107
Geregistreerd: 06-02-22

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-22 18:13

Amber_anne schreef:
Je kan de moderator van het topic ene bericht sturen en vragen om het te sluiten

Er staan meerdere topics op bokt die erover gaan dat je als gebruiker weinig zeggenschap hebt over je eigen geplaatste berichten. Die staan denk ik op forumzaken en kan je altijd even inlezen over de hoe en wat


Oh! ik zal eens een kijkje nemen. Bedankt!

Century

Berichten: 5992
Geregistreerd: 19-10-09
Woonplaats: Uden (NB)

Re: Hoe laat ik een slotje plaatsen op mijn topic?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 18:15

Ga er vanuit dat het niet kan, en dat je berichten niet verwijderd kunnen worden. Dan kan je niet de fout in gaan :)

Neonlight
Moderator Kantine

Berichten: 78539
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Hoe laat ik een slotje plaatsen op mijn topic?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 19:47