Is het zoveel rustiger geworden op bokt?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
VuurVleugels
Berichten: 1768
Geregistreerd: 07-06-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 13:51

Noblesse_ schreef:
Waarom wordt er niet ingegaan op de vraag om gebruikers ZELF hun berichten te laten verwijderen/anonimiseren?
Ik wil niet steeds toestemming moeten vragen aan een mod voor ik iets kan verwijderen.


Ze willen niet dat topics onleesbaar worden door verwijderde reacties... :roll: Alsof, met de invoer van die regel, ineens ALLE topics een gigantische gatenkaas worden!

Als ik op facebook een gat tegenkom (een reactie op een inmiddels verwijderd bericht) denk ik 'jammer' als het me had geïnteresseerd en scroll ik door. Slaap er geen seconde minder van.

xYaartje
Berichten: 1477
Geregistreerd: 25-05-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 13:54

Plop1997 schreef:
Ik denk dat ik ook een van de nieuwere actieve bokt leden ben, vooral voor mijn leeftijd (24). En oprecht de enige reden waarom ik er zo veel op zit is omdat ik nergens anders mijn “paard gerelateerde ei” kwijt kan. Ik heb niet echt paarden vrienden of vriendinnen maar wil het wel graag met mensen over paarden hebben.

Je mag mij anders altijd een bericht sturen. Ben ook iemand die het graag over paarden heeft en maar weinig mensen ken die net zo graag en net zoveel over paarden praten als ik dat doe.

VuurVleugels
Berichten: 1768
Geregistreerd: 07-06-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 13:57

Ods schreef:
Die motivatie vragen wij zodat we kunnen kijken welke oplossing we het beste kunnen bieden. Helder betekend niet dat je alles met toenaam hoeft te motiveren, in geval van het voorbeeld stalking, hoeft dit heus niet volledig onderbouwd te worden, de inhoud daarvan gaat ons idd helemaal niets aan.

Andere voorbeeld kunnen wij ons ook alles bij voorstellen, er zijn Bokkers die al 20 jaar op Bokt zitten en hun mening is in tussentijd veranderd, misschien wel een paar keer. Je mening is misschien wat milder of je hebt spijt van een bepaalde uitspraak die je tig jaar geleden hebt geplaatst.

_lauraaa_ schreef:
Anonimiseren is niet mogelijk want het is door mijn account geplaatst. Moet ik dan voor ieder bericht apart een verzoek indienen om het betreffende bericht te verwijderen en gaan jullie dan voor mij bepalen of dat bericht verwijderd kan worden?

Wij kunnen hierin zeker iets doen, er zijn meerdere oplossingen. Vandaar dat ik aangaf om een verzoek te motiveren.


Weet je, ik heb écht niks tegen je of tegen je collega's, écht niet. Maar ik denk alleen maar... 'Ja, mooie woorden, maar je hebt er geen F aan'. Ik liet me een keer (heel stom) verleiden tot het plaatsen van een heel persoonlijk verhaal wat echt SUPER makkelijk te identificeren was. Het heeft me MAANDEN gekost om dat eraf te krijgen (dit was nog met mijn vroegere account). En hoe is het me uiteindelijk gelukt? Met een mod die zei 'ik ga nu gewoon even de regels breken en toch je bericht verwijderen'.

Breken, mensen, breken! Een bericht wat me enórm veel problemen op had kunnen leveren op privé gebied!

Sindsdien zet ik NIKS meer op bokt wat ook maar enigzins persoonlijk is. Nogmaals Ods, niks tegen jou persoonlijk, maar dit is stierenpoep.

Dani

Berichten: 14040
Geregistreerd: 26-12-08
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 14:00

Kanzi schreef:
De reden dat ik veel minder post op bokt is voor mij inderdaad ook het privacyverhaal.
Ik wilde een post in een ouder topic laten verwijderen, topic was al meer dan zes jaar oud.
De reden die ik opgaf vond bokt niet goed genoeg om de post te verwijderen en die bleef dan ook staan.
Ook de vraag of die post dan geanonimiseerd kon worden kwam er niet door.
Sindsdien post ik dus bijna niet meer.

Was dit toevallig langer geleden? Want ik weet dat het beleid vroeger strenger was. Ik kan me niet voorstellen dat ik een verwijderverzoek bij zo'n oud bericht zou weigeren, ik denk dat we op ons tabblad met 95% van de verzoeken direct akkoord gaan. We zijn vooral iets terughoudender bij actieve/recente topics of als iemand een bericht weg wil puur vanwege 'ik vind de reacties stom.'

AlwaysH

Berichten: 11285
Geregistreerd: 28-10-14
Woonplaats: The Hidden World

Re: Is het zoveel rustiger geworden op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 14:09

Hier ook een heel gedoe gehad omtrent verzorgpaard (toestemming werd ingetrokken om foto’s te delen). Vond het an sich wel logisch, maar bet was echt een gedoe.

En als ik nu een topic post met foto’s en er geen of weinig reacties komen, verschijn ik alsnog in Uitgelicht. Dat vind ik natuurlijk hartstikke leuk, maar het is nu niet echt bijzonder meer. _O- :=

DuoPenotti

Berichten: 29995
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 14:10

Maar al is het maar de reden ik vind die reactie stom.
Wie is bokt dan omdat te weigeren?

Bij andere forums kun je ook alles wissen.

Maar hoe vaak is er hier al geen topic over geweest? 50 keer?

Zij dronken een glas. Deden een plas. En alles bleef zoals het was.

Marjo

Berichten: 37294
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 14:10

Plop1997 schreef:
Ik denk dat ik ook een van de nieuwere actieve bokt leden ben, vooral voor mijn leeftijd (24). En oprecht de enige reden waarom ik er zo veel op zit is omdat ik nergens anders mijn “paard gerelateerde ei” kwijt kan. Ik heb niet echt paarden vrienden of vriendinnen maar wil het wel graag met mensen over paarden hebben.


Er is zeker een mooi alternatief dat al met flarum werkt :j

Winged

Berichten: 33088
Geregistreerd: 28-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 14:13

DuoPenotti schreef:
Maar al is het maar de reden ik vind die reactie stom.
Wie is bokt dan omdat te weigeren?

Bij andere forums kun je ook alles wissen.

Maar hoe vaak is er hier al geen topic over geweest? 50 keer?

Zij dronken een glas. Deden een plas. En alles bleef zoals het was.

Eigenlijk is de vraag: 'Is bokt eigenaar van alles wat op bokt wordt geschreven, of is de gebruiker die het post de eigenaar.' + bijbehorende rechten.

A_nouk

Berichten: 11639
Geregistreerd: 02-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 14:13

Ik sta er een beetje dubbel in met mijn ervaring als Mod in het verleden.

Uiteindelijk blijft het een forum dat inkomsten ‘produceert’ met oa de hits die ze krijgen van bezoekers of inkomsten uit reclames etc.. je wilt je forum zo goed als mogelijk leesbaar houden en content bieden die leesbaar blijft ook als iemand 20 jaar later nog op een specifiek woord zoekt op bijvoorbeeld Google. Het is immers je inkomen en dat wil je zo goed en zo kwaad als het kan behouden.

Daarvoor ga je een beleid schrijven waaraan de vrijwilligers op Bokt opvolging moeten geven en dat zo goed en zo kwaad als het kan behoudt van je inkomstenstroom maakt, ook nog eens aan de AVG voldoet en waarmee je ook je bezoekers tevreden moet houden.

Wat je ziet gebeuren is dat het elkaar allemaal een beetje bijt en dat de wensen uit elkaar lopen. Daarnaast wat het ook niet makkelijk maakt denk ik is dat er gewerkt wordt met software welke gewoon verouderd is en bijvoorbeeld de mods niet altijd de mogelijk geeft om gebruiker de beste gebruikers ervaring te geven. Waar andere vergelijkbare forums dat wel doen.

Ik heb in de afgelopen jaren de veranderingen gezien eerst als mod en daarna als gewone gebruiker. En geloof me als mod is het lastig om en het beleid te volgen en in alle gevallen de gebruiker zo goed als het kan tevreden te houden.

Ik denk dat het geen luxe meer is dat Flarum er komt en vooraf daarbij veel meer tijd besteed wordt aan het bepalen van het beleid. Maar nog veel belangrijk de toekomst visie van Bokt. Als je het mij vraagt is er naar een Bokt zoals het 10 jaar geleden ooit is opgezet over 5 jaar (en dat is al lang :=) geen ruimte meer omdat de gebruiker meer privacy en mogelijkheden wil als dat er nu geboden wordt.
Laatst bijgewerkt door A_nouk op 07-01-22 14:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Daihyo

Berichten: 88094
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 14:13

Marjo schreef:
Plop1997 schreef:
Ik denk dat ik ook een van de nieuwere actieve bokt leden ben, vooral voor mijn leeftijd (24). En oprecht de enige reden waarom ik er zo veel op zit is omdat ik nergens anders mijn “paard gerelateerde ei” kwijt kan. Ik heb niet echt paarden vrienden of vriendinnen maar wil het wel graag met mensen over paarden hebben.


Er is zeker een mooi alternatief dat al met flarum werkt :j

Met nieuwsfeed zie ik. Handig ;) :D

The_Cat

Berichten: 7294
Geregistreerd: 04-11-15
Woonplaats: BE

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 14:15

A_nouk schreef:
Ik sta er een beetje dubbel in met mijn ervaring als Mod in het verleden.

Uiteindelijk blijft het een forum dat inkomsten ‘produceert’ met oa de hits die ze krijgen van bezoekers of inkomsten uit reclames etc.. je wilt je forum zo goed als mogelijk leesbaar houden en content bieden die leesbaar blijft ook als iemand 20 jaar later nog op een specifiek woord zoekt op bijvoorbeeld Google. Het is immers je inkomen en dat wil je zo goed en zo kwaad als het kan behouden.

Daarvoor ga je een beleid schrijven waaraan de vrijwilligers op Bokt opvolging moeten geven en dat zo goed en zo kwaad als het kan behoudt van je inkomstenstroom maakt, ook nog eens aan de AVG voldoet en waarmee je ook je bezoekers tevreden moet houden.

Wat je ziet gebeuren is dat het elkaar allemaal een beetje bijt en dat de wensen uit elkaar lopen. Daarnaast wat het ook niet makkelijk maakt denk ik is dat er gewerkt wordt met software welke gewoon verouderd is en bijvoorbeeld de mods niet altijd de mogelijk geeft om gebruiker de beste gebruikers ervaring te geven. Waar andere vergelijkbare forums dat wel doen.

Ik heb in de afgelopen jaren de veranderingen gezien eerst als mod en daarna als gewone gebruiken. En geloof me als mod is het lastig om en het beleid te volgen en in alle gevallen de gebruiker zo goed als het kan tevreden te houden.

Ik denk dat het geen luxe meer is dat Flarum er komt en vooraf daarbij veel meer tijd besteed wordt aan het bepalen van het beleid. Maar nog veel belangrijk de toekomst visie van Bokt. Als je het mij vraagt is er naar een Bokt zoals het 10 jaar geleden ooit is opgezet over 5 jaar (en dat is al lang :=) geen ruimte meer omdat de gebruiker meer privacy en mogelijkheden wil als dat er nu geboden wordt.


Hier wil ik even op inpikken. Een veel groter forum is Reddit. Reddit staat wel toe dat er dingen verwijderd worden, en daar geeft het echt geen drama. Daar staat af en toe inderdaad deleted tussen, maar die geven niet weg aan de inhoud. En het is gewoon nog steeds tenenkrommend dat je die discussie moet aangaan op een forum wat zich in de eerste plaats mikt op PAARDEN dat je dan moet vragen om de rest niet openbaar te zetten.

En dat excuus om te wachten op Flarum is al jaren oud en Flarum is zelfs uitgesteld. Dus hoelang moet iemand dan wachten?

VuurVleugels
Berichten: 1768
Geregistreerd: 07-06-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 14:17

Daihyo schreef:
Marjo schreef:

Er is zeker een mooi alternatief dat al met flarum werkt :j

Met nieuwsfeed zie ik. Handig ;) :D


Welke site is dit?

Kuggur

Berichten: 13893
Geregistreerd: 04-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 14:18

Ods schreef:
Die motivatie vragen wij zodat we kunnen kijken welke oplossing we het beste kunnen bieden. Helder betekend niet dat je alles met toenaam hoeft te motiveren, in geval van het voorbeeld stalking, hoeft dit heus niet volledig onderbouwd te worden, de inhoud daarvan gaat ons idd helemaal niets aan.

Andere voorbeeld kunnen wij ons ook alles bij voorstellen, er zijn Bokkers die al 20 jaar op Bokt zitten en hun mening is in tussentijd veranderd, misschien wel een paar keer. Je mening is misschien wat milder of je hebt spijt van een bepaalde uitspraak die je tig jaar geleden hebt geplaatst.

_lauraaa_ schreef:
Anonimiseren is niet mogelijk want het is door mijn account geplaatst. Moet ik dan voor ieder bericht apart een verzoek indienen om het betreffende bericht te verwijderen en gaan jullie dan voor mij bepalen of dat bericht verwijderd kan worden?

Wij kunnen hierin zeker iets doen, er zijn meerdere oplossingen. Vandaar dat ik aangaf om een verzoek te motiveren.

Jullie gedragen je alsof jullie de betreffende informatie bezitten. je geeft hier zelf aan dat jullie beoordelen of iets wel of niet onderbouwd moet worden.
Iets simpels als eigen account kunnen opheffen moet aangevraagd worden met onderbouwde motivatie :+
Dit is precies wat ik bedoelde met de aanmatigende opstelling van het beheer.

Het is jammer dat dit bokt onnodig schaadt in een tijd waarin de forum format het in het algemeen steeds moeilijker krijgt.

Giolli
Zeg maar Ber!

Berichten: 19230
Geregistreerd: 17-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 14:19

Waarom Bokt minder druk is als vroeger kan inderdaad heel veel redenen hebben. De uitleg waarom dingen zijn zoals ze zijn zoals o.a Flarum, daar kan het beheer beter een antwoord op geven.

Als ik over mijn eigen tabblad mag spreken, wij weigeren bijna nooit een anonimiseren of verwijder verzoek zoals Dani ook al aangeeft. Zeker berichten in niet recente topic’s kunnen eigenlijk zonder problemen verwijderd worden. Soms is dat ‘veel werk’, omdat het in een topic bijvoorbeeld tientallen berichten zijn. In dat geval raden we vaak anonimiseren aan, maar als je dat niet zou willen verwijderen we ze gewoon met de hand. Soms is het ook voldoende om alleen woorden te verwijderen en te vervangen voor [andere woorden], net een beetje wat de wens is van een gebruiker.

DuoPenotti: Het probleem is dan dat iemand een topic opent en wanneer reacties niet bevallen je je berichten zou kunnen aanpassen of wijzigen waardoor een topic of verhaal niet meer klopt. Als iemand nu binnen de 15 minuten zijn OP leeghaalt, gaat een topic op slot.

Boras
Berichten: 9967
Geregistreerd: 21-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 14:19

Niet weer de discussie over al dan niet kunnen verwijderen |o

A_nouk

Berichten: 11639
Geregistreerd: 02-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 14:22

Laatste alinea helemaal eens dat duurt te lang.

De eerste alleen, ik denk dat je je zo vanuit de voorkant van het forum vergist hoeveel mensen er een verwijder verzoek indienen + hoeveel werk dat meebrengt en wat de consequentie is van bijvoorbeeld van de informatieve fora als voorop staande gebruikers als hun data verwijderd willen hebben. In het verleden in mijn mod tijd nog hebben ze toen de anonimiseer optie gebracht.

Ik moet zeggen dat IK vind dat dat iets moet worden wat een standaard mogelijkheid voor iedere gebruiker zelfstandig moet worden. De keuze om je bericht zelf te kunnen anonimiseren. Je behoudt de content maar de gebruiker kan zelf beslissen of die nog terug te herleiden is naar hunzelf.

En ja het is wat werk voor de gebruiker maar ik ben wel van mening dat je zelf verantwoordelijk bent voor wat je op internet plaats. En dus ook wel iets mag doen om iets te anonimiseren wanneer dat op een later moment schaamtevol is, te veel gevoelige informatie bevat of wat so ever.

Begrijp me goed ik begrijp het goed hoor. Want ik vind het ook wel een issue en denk zelf ook wel 3 keer na voor ik iets op Bokt zet :)) maar wilde met een kritische noot richting Bokt ook de keerzijde belichten.

DuoPenotti

Berichten: 29995
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 14:23

Dat begrijp ik.
Maar stel ik ben ts. Om welke reden dan ook heb ik voldoende info. En haal het topic weg.
Ja rot voor de andere bokkers. Maar zo gaat het op Facebook ook. En daar hoor je niemand over.

upendo

Berichten: 22303
Geregistreerd: 19-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 14:24

Hoe is een 15 jaar oud HK forum relevant voor Google hits, waar het niet eens gevonden zou worden?? Ik zie het niet. Sorry, maar buiten de informele delen van het forum kan je prima alles van 10 jaar of ouder bij wijze van spreken offline kunnen halen.

Winged

Berichten: 33088
Geregistreerd: 28-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 14:27

A_nouk schreef:
En ja het is wat werk voor de gebruiker maar ik ben wel van mening dat je zelf verantwoordelijk bent voor wat je op internet plaats. En dus ook wel iets mag doen om iets te anonimiseren wanneer dat op een later moment schaamtevol is, te veel gevoelige informatie bevat of wat so ever.

En wat is dan hierin het tijdspan? Stel ik post nu iets en over een kwartier sta ik er niet meer achter. In de tussentijd is er een relletje uitgebroken op mijn reactie. Kan ik dat nog anonimiseren of ben ik dan een reller? En als ik tig keer ben gequote staat alsnog mijn naam bij de post.

Inderdaad, weghalen op Facebook hoor je nooit meer iemand iets over. Klopt. Maar dat zit technisch ook iets anders in elkaar. (vb: quotes). Maar gezien deze vraag al zo'n 10 jaar voorbijkomt.. er is toch al eens een keertje verder gedacht dan 'nee dat kan niet'.

Nogmaals: Wie is de eigenaar van een post. De gebruiker, of bokt?

Kuggur

Berichten: 13893
Geregistreerd: 04-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 14:29

Winged schreef:
Nogmaals: Wie is de eigenaar van een post. De gebruiker, of bokt?

Voor zover ik weet, de gebruiker.

LoveGlove

Berichten: 7921
Geregistreerd: 28-01-14
Woonplaats: Op een planeet genaamd aarde

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 14:30

Winged schreef:
A_nouk schreef:
En ja het is wat werk voor de gebruiker maar ik ben wel van mening dat je zelf verantwoordelijk bent voor wat je op internet plaats. En dus ook wel iets mag doen om iets te anonimiseren wanneer dat op een later moment schaamtevol is, te veel gevoelige informatie bevat of wat so ever.

En wat is dan hierin het tijdspan? Stel ik post nu iets en over een kwartier sta ik er niet meer achter. In de tussentijd is er een relletje uitgebroken op mijn reactie. Kan ik dat nog anonimiseren of ben ik dan een reller? En als ik tig keer ben gequote staat alsnog mijn naam bij de post.

Inderdaad, weghalen op Facebook hoor je nooit meer iemand iets over. Klopt. Maar dat zit technisch ook iets anders in elkaar. (vb: quotes). Maar gezien deze vraag al zo'n 10 jaar voorbijkomt.. er is toch al eens een keertje verder gedacht dan 'nee dat kan niet'.

Nogmaals: Wie is de eigenaar van een post. De gebruiker, of bokt?

Ik wil hier even op inhaken met iets anders: foeis.

Iets wat ik heel irritant vind en waarom ik nooit mensen op foei zet. Je ziet het bericht van de betreffende persoon niet. Maar als iemand hun bericht quote zie ik hun bericht wel weer en ook wie her is. Dan heb ik ook zoiets van: ja een foei werkt voor mij niet :n

Daihyo

Berichten: 88094
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 14:30

Vuurvleugels: je hebt een pb.

Anouk: goede afwegingen. Ik weet niet hoe het juridisch is, maar je bent toch als auteur altijd eigenaar van een post, tekst, artikel, of wat voor geschreven tekst dan ook?
Een optie om zelf te kunnen anonimiseren ipv verwijderen is wel een interessante. Dan behoud je inderdaad de content, maar kun je als gebruiker wel af van de posts die je niet onder je naam wilt hebben.

Ods
Forumcoordinator

Berichten: 38789
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 14:30

VuurVleugels schreef:
Ods schreef:
Die motivatie vragen wij zodat we kunnen kijken welke oplossing we het beste kunnen bieden. Helder betekend niet dat je alles met toenaam hoeft te motiveren, in geval van het voorbeeld stalking, hoeft dit heus niet volledig onderbouwd te worden, de inhoud daarvan gaat ons idd helemaal niets aan.

Andere voorbeeld kunnen wij ons ook alles bij voorstellen, er zijn Bokkers die al 20 jaar op Bokt zitten en hun mening is in tussentijd veranderd, misschien wel een paar keer. Je mening is misschien wat milder of je hebt spijt van een bepaalde uitspraak die je tig jaar geleden hebt geplaatst.

_lauraaa_ schreef:
Anonimiseren is niet mogelijk want het is door mijn account geplaatst. Moet ik dan voor ieder bericht apart een verzoek indienen om het betreffende bericht te verwijderen en gaan jullie dan voor mij bepalen of dat bericht verwijderd kan worden?

Wij kunnen hierin zeker iets doen, er zijn meerdere oplossingen. Vandaar dat ik aangaf om een verzoek te motiveren.


Weet je, ik heb écht niks tegen je of tegen je collega's, écht niet. Maar ik denk alleen maar... 'Ja, mooie woorden, maar je hebt er geen F aan'. Ik liet me een keer (heel stom) verleiden tot het plaatsen van een heel persoonlijk verhaal wat echt SUPER makkelijk te identificeren was. Het heeft me MAANDEN gekost om dat eraf te krijgen (dit was nog met mijn vroegere account). En hoe is het me uiteindelijk gelukt? Met een mod die zei 'ik ga nu gewoon even de regels breken en toch je bericht verwijderen'.

Breken, mensen, breken! Een bericht wat me enórm veel problemen op had kunnen leveren op privé gebied!

Sindsdien zet ik NIKS meer op bokt wat ook maar enigzins persoonlijk is. Nogmaals Ods, niks tegen jou persoonlijk, maar dit is stierenpoep.

Ik begrijp uit je verhaal dat het een tijd geleden is, kan ergens niet anders want tegenwoordig is het echt niet zo heel lastig meer. Ik weet dat we daar eerst wel heel huiverig in waren.

Ik ben blij dat een collega je alsnog goed geholpen heeft maar had je anders graag geholpen.

rien10
Berichten: 14774
Geregistreerd: 01-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 14:30

VuurVleugels schreef:
Noblesse_ schreef:
Waarom wordt er niet ingegaan op de vraag om gebruikers ZELF hun berichten te laten verwijderen/anonimiseren?
Ik wil niet steeds toestemming moeten vragen aan een mod voor ik iets kan verwijderen.


Ze willen niet dat topics onleesbaar worden door verwijderde reacties... :roll: Alsof, met de invoer van die regel, ineens ALLE topics een gigantische gatenkaas worden!

Als ik op facebook een gat tegenkom (een reactie op een inmiddels verwijderd bericht) denk ik 'jammer' als het me had geïnteresseerd en scroll ik door. Slaap er geen seconde minder van.

En, dan wordt het onleesbaar. Bokt is nou ook weer niet zo belangrijk dat het tot in lengte der dagen leesbaar moet blijven hoor. Het is geen staatsbelang, :)

DuoPenotti

Berichten: 29995
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: Is het zoveel rustiger geworden op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 14:33

Ja precies Rien. Dan word het onleesbaar. Dan is dat maar zo..

Maar ik denk dat het nog wel mee gaat vallen ook.
Ik denk echt niet dat iedereen al zijn berichten gaat wissen.