Statjes Moddieschap

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Statjes Moddieschap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-03-04 08:39

Bahaaaaaaaaaaaaaart!!! Mogen wij statjes van de stemmingen op Bokkers die aangemeld zijn voor het Moddieschap? *LOL*

Ik ben vreselijk benieuwd wie nou waarvoor aangemeld is! Bloos

Toos paardloos


CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 08:51

en anders ik wel.........

we willen de publiekswinnaars zien!!!!!!

Alles wat ik hier te melden heb berust op totale onzin en dient als dusdanig te worden opgevat. (Tendentieus, ongefundeerd en buitengewoon kwetsend)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 09:52

Die krijg je niet CGJ12 had Bart toen al gezegd, maar ik ben wel benieuwd wie er al genomineerd is, en waarvoor Lachen

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 11:05

Er komt toch ook een Fase 2?
Is het niet veel slimmer om ook die even af te wachten voor dat je om statjes vraagt? Knipoog

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 11:56

Bart heeft in het nominatie-topic al tig keer geschreven dat er geen statjes, uitslagen, nominatielijsten of wat dan ook komen, dus ik denk dat jullie pech hebben...

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 12:11

he jammer!
ben namelijk wel een beetje nieuwschierig Haha!

Dag lieve mama...

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 12:14

Denk je niet dat ook deze verkiezing dan voor discussie gaat zorgen als blijkt dat BartVB toch aan nummer twee de voorkeur heeft gegeven i.p.v. nummer 1?
Heel verstandig dat er geen resultaten bekend worden gemaakt...ik denk dat we het gewoon moeten afwachten tot het tweede gedeelte bekend wordt gemaakt.

Je suis Charlie.

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 12:18

ja snap ook wel dat het niet gedaan word hoor,
ben gewoon alleen een beetje nieuwschierig Knipoog

Dag lieve mama...

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 12:19

Ik denk dat we dat allemaal zijn. Maar soms is het beter om niet alles te weten...al is het maar voor je eigen gemoedsrust. Haha!

Je suis Charlie.

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 12:20

Het zou alleen maar discussies op wringen die vast niet nodig zijn.
Inderdaad is het soms beter om niet alles te weten Knipoog

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

Chocopasta

Berichten: 16570
Geregistreerd: 18-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 12:29

Fairie schreef:
Het zou alleen maar discussies op wringen die vast niet nodig zijn.
Inderdaad is het soms beter om niet alles te weten Knipoog

kan wel jammer zijn, maar je hebt wel gelijk Knipoog

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 12:36

Cassidy schreef:
Ik denk dat we dat allemaal zijn. Maar soms is het beter om niet alles te weten...al is het maar voor je eigen gemoedsrust. Haha!


haha ja dat wel.. maar toch Tong uitsteken
ik leg me er al bij neer Schijnheilig

Dag lieve mama...

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 12:37

Goed zo....

Je suis Charlie.

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 12:39

Het is net Idols.
Allemaal maar SMS-sen en dan stiekum achter de schermen de uitslagen manipuleren zeker..............
Saddam Hussein kreeg ook 99.9% van de stemmen..........

Alles wat ik hier te melden heb berust op totale onzin en dient als dusdanig te worden opgevat. (Tendentieus, ongefundeerd en buitengewoon kwetsend)

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 12:44

CGJ12 schreef:
Het is net Idols.
Allemaal maar SMS-sen en dan stiekum achter de schermen de uitslagen manipuleren zeker..............
Saddam Hussein kreeg ook 99.9% van de stemmen..........


Ik zie Bokt als wat anders dan de besturing van een land. En Idols...je bent hartstikke geschift als je daaraan vrijwillig meedoet.

En als de keus is tussen het manipuleren van de uitslagen en de stekker trekken uit bokt, dan kies ik - en ik denk een heleboel met mij - voor het manipuleren van de uitslagen. Lips are sealed

Bokt is namelijk geen democratie. Net zo min als je een bedrijf democratisch kunt leiden zonder er een puinhoop van de maken. Take it or leave it. Ik vond het heel fijn dat we een suggestie mochten maken. Het ligt aan het bestuur wat ze daarmee doen. En misschien zou je er van staan te kijken hoe zeer ze de suggesties hebben gevolgd. Maar zie het maar als een sollicitatie naar een baan. Je zult nooit weten waarom jij nu net niet degene was waar ze voor zijn gegaan. En als je de winnaar bent in een sollicitatieprocedure zal je wel wat anders aan je hoofd hebben dan je te bekommeren waarom jij wel, en de ander het niet geworden zijn.

En wat Saddam Hussein betreft: misschien kreeg hij wel 99.9% van de stemmen? Bij gebrek aan concurrentie? Haha! Hoe wil je weten of daar daadwerkelijk de uitslagen bij zijn vervalst?

Je suis Charlie.

MacavityL

Berichten: 3995
Geregistreerd: 10-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 12:56

Ik ben wel benieuwd naar het aantal mensen die het lijstje ingevuld hebben.. aantal of percentage of zoiets..
Eens zien hoeveel mensen zich ingezet hebben om van bokt een beter bokt te maken... Lachen

"And sometimes I think the people to feel saddest for are people who once knew what profoundness was, but who lost or became numb to the sensation of wonder -- people who closed the doors that lead us into the secret world"

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 12:59

Ligt eraan hoe je de statjes wilt maken. Als iedereen die op bokt is aangemeld als volwaardig beschouwd wordt, weet ik dat er een heel klein percentage heeft meegedaan, daar is geen statje voor nodig. Haha!

Dus waar leg je de grens. Hoeveel berichten moet iemand hebben geplaatst om mee te tellen in het statje?

Je suis Charlie.

MacavityL

Berichten: 3995
Geregistreerd: 10-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 13:05

Cassidy schreef:
Ligt eraan hoe je de statjes wilt maken. Als iedereen die op bokt is aangemeld als volwaardig beschouwd wordt, weet ik dat er een heel klein percentage heeft meegedaan, daar is geen statje voor nodig. Haha!

Dus waar leg je de grens. Hoeveel berichten moet iemand hebben geplaatst om mee te tellen in het statje?


Ja, daar dacht ik ook al aan.. Als je dmv percentage doet dan wordt het erg weinig.. Misschien dan toch aantal? Ach, ik weet het niet, het leek me alleen leuk om te zien of er ook daadwerkelijk interesse is getoond in bokt dmv het invullen van het lijstje...

edit: ik weet niet of het kan, maar sorteren op het aantal mensen die sinds de datum dat het lijstje ingevuld kon worden online/actief is geweest.. en van deze groep dus het percentage berekeken... Lachen

"And sometimes I think the people to feel saddest for are people who once knew what profoundness was, but who lost or became numb to the sensation of wonder -- people who closed the doors that lead us into the secret world"

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 13:26

Als je ziet hoeveel onbekende bokkers nu mod zijngeworden, kan ik me bijna niet voorstellen dat deze hoog in het lijstje stonden.
Nier erg hoor, misschien zelfs wel goed.
Maar ik vraag me wel af of het stemmen dan veel nut had.
Dus in die zin zou ik wel een statje willen zien.

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-03-04 13:30

runningkawa schreef:
Als je ziet hoeveel onbekende bokkers nu mod zijngeworden, kan ik me bijna niet voorstellen dat deze hoog in het lijstje stonden.
Nier erg hoor, misschien zelfs wel goed.
Maar ik vraag me wel af of het stemmen dan veel nut had.
Dus in die zin zou ik wel een statje willen zien.


Dat bedoel ik dus, om deze reden wil ik eigenlijk ook wel statjes zien. Ik begrijp het enigszins wel als er niet aan meegewerkt wordt, maar aan de andere kant is het wel interessant om te weten.

Toos paardloos

Annash
Blogger

Berichten: 26417
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 13:31

CGJ12 schreef:
Het is net Idols.
Allemaal maar SMS-sen en dan stiekum achter de schermen de uitslagen manipuleren zeker..............
Saddam Hussein kreeg ook 99.9% van de stemmen..........



whaahhahahhaha mooie opmerking Tong uitsteken
moest echt vreselijk lachen hier op school maar moet wel even toegeven dat ik errrrug melig ben Knipoog

verder ga ik niet zeuren, ik wist van de hele actie niets af Knipoog

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 13:44

Cassidy schreef:
En als de keus is tussen het manipuleren van de uitslagen en de stekker trekken uit bokt, dan kies ik - en ik denk een heleboel met mij - voor het manipuleren van de uitslagen. Lips are sealed

Bokt is namelijk geen democratie. Net zo min als je een bedrijf democratisch kunt leiden zonder er een puinhoop van de maken. Take it or leave it. Ik vond het heel fijn dat we een suggestie mochten maken. Het ligt aan het bestuur wat ze daarmee doen. En misschien zou je er van staan te kijken hoe zeer ze de suggesties hebben gevolgd. Maar zie het maar als een sollicitatie naar een baan. Je zult nooit weten waarom jij nu net niet degene was waar ze voor zijn gegaan. En als je de winnaar bent in een sollicitatieprocedure zal je wel wat anders aan je hoofd hebben dan je te bekommeren waarom jij wel, en de ander het niet geworden zijn.


Helemaal mee eens

Bart heeft meen ik in het desbetreffende topic ook aangegeven dat die peiling enkel een richtlijn was, het was niet zo dat er per definitie de gewenste mods gekozen werden...

Daarbij ben ik het helemaal met bovenstaande eens. Iedereen loopt wel te klagen, maar wie let je om weg te gaan..?

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 13:48

RK, die bokkers hebben misschien wel een onwijs grote fanclub en hebben dus iedereen flink laten stemmen Haha!.
Er zijn er ook bij die vooral op fora posten, waar ik nooit kom, zoals Sizzy op JH. Onbekend talent dus voor mij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 13:56

Dat zou kunnen, maar dat is dan toch ook leuk om terug te lezen.
Niet om dan iets aan te vallen om wat er gekozen is of wat ook, gewoon nieuwsschierig wat er door bokkers gestemd is.
Steekt bij mij niks achter iig.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 14:04

Bij jouw niet, maar ik bespeur hier alweer een haard voor nieuwe discussies. Niet doen dus.

Je suis Charlie.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BLEXBot en 3 bezoekers