Moderators spelen info door?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 13:05

Ik vind het niet meer dan normaal dat gewoon wordt gezegd van wie die schaduwaccount is,
in zijn Troef-periode had Troef ook aan aantal schaduwaccounts en die werden na de naambans ook gewoon openbaar gemaakt.

Als je vuiligheid wenst te plaatsen zoals in het geval van Engel, wees dan ook een bikkel en doe het onder je eigen naam.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 13:12

nee, vind ik niet normaal.
Dat het geband word vind ik genoeg. en uiteraard terrecht
Van troef heb ik toen minder mee gekregen, maar ook dat vind ik dan niet netjes opgelost als dat zo openbaar is neer gezet.
of het moet duidelijk in de regels staan dat elk schaduw account bekend gemaakt gaat worden als ze erachter komen. Dan heb je niks te zeuren achteraf Lachen
Maar dan hooret dat ook bij elke schaduw gemeld te worden, of er nu misbruik was of niet.

Ik ben het wel met je eens dat iemand maar het lef moet hebben om het onder eigen naam te durven posten. Mits die persoon er ook van wist.

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 13:38

Ik ken zie genoeg mensen in de gebruikerslijst staan met SS achter hun naam.
Die ook meteen ff bannen?

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 14:37

gewoon als moddie netjes in FZ melden als je een gebruiker banned en de reden daarvoor. dan is het openbaar en niemand kan gaan zitten zeuren dat hij of zij het niet heeft geweten.

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 16:58

Kleintje schreef:
En Fidel? Mag dat dan wel? Want ik vind Fidel Castro ook geen lief mannetje.


Of Kais... Lips are sealed

Anywayz... Buiten het feit om of de moddies Sjuimpje verteld hebben wie Engel daadwerkelijk was, kun je aan een schaduwaccount zelf ook al veel opmaken... Naam. profiel, gegevens, schrijfwijze... Zo moeilijk is dat niet.

Daarbij vind ik het ook geen probleem als ze deze info doorspelen... Ze zeggen het tegen degene die de wind van voren krijgt, die heeft imo het volste recht om te weten wie of wat... Als ze nou de dagelijkse gang van zaken in de openbaarheid gooien...

greenpeache
Berichten: 14
Geregistreerd: 13-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 18:52

Engel schreef :

Citaat:
Heel leuk voor je , daar zal je heel veel leren.Heb daar ook alles geleerd


Nu iedereen schijnt te weten dat Engel niet Danielle van Aalderen is maar haar Oma, dan kan ik bovenstaande quote over het onderwerp stage lopen bij Coby van Baalen niet plaatsen.

Greenpeache

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 18:54

greenpeache schreef:
Engel schreef :

Citaat:
Heel leuk voor je , daar zal je heel veel leren.Heb daar ook alles geleerd


Nu iedereen schijnt te weten dat Engel niet Danielle van Aalderen is maar haar Oma, dan kan ik bovenstaande quote over het onderwerp stage lopen bij Coby van Baalen niet plaatsen.

Greenpeache

En hoe weet jij dat? >;) Knipoog

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 21:08

Kan iemand mij even iets uitleggen? Verward Is het nu een vaststaand feit dat die Danielle (whoever it is...) Engel is of dat dat maar een gok is? Ik volg het nu echt niet meer... Verward

horseless
Berichten: 2398
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 23:23

Pervinco, je bent niet de enige... Waar halen jullie dat vandaan dan? Ziek

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 23:46

greenpeache schreef:
Engel schreef :

Citaat:
Heel leuk voor je , daar zal je heel veel leren.Heb daar ook alles geleerd


Nu iedereen schijnt te weten dat Engel niet Danielle van Aalderen is maar haar Oma, dan kan ik bovenstaande quote over het onderwerp stage lopen bij Coby van Baalen niet plaatsen.

Greenpeache


Of iemand probeert iedereen te laten denken dat het Danielle is . Het lijkt mij niet erg logisch dat ze zoiets zou plaatsen onder een schaduwaccount, de Schijnheilig in die post maakt het nog minder aannemelijk.

En bedoel je niet Greenpeace? Clown .

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 00:14

"groene perzik" kan ook hoor kayla.

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 01:22

ik volg het helemaal niet meer Haha!

wie is/was engel? en als het danielle is(als dat de echte daniellevan A is, wat vllgens mij wel zo is maar waaraan mensen eerst twijfelden) wat heeft zij er dan aan om onder een andere naam sjuimpje zwart te maken?!

iig, als iemand mij zwrat maakte via een schaduw account, zou ik het ook erg op prijs stellen als ik zou weten wie dat diegene echt is.

sowieso zijn schaduwaccounts verboden(toch?) en als je er toch een hebt en er misbruik van maakt, dan is het je eigen schuld als er bekend wordt gemaakt wie je echt was.

en waarom zou engel een naamban hebben gekregen ivm het woord engel?is die ban er niet gewoon vanwege het gekat onder die naam?

verder vind ik 666 niet echt een gepaste naam, maar aan de andere kant, ik ken veel (manege)pony's die satan heten, als er nou toevallig een bokkertje is die dat als lievelingspony heeft, dan kan ze die naam niet gebruiken?
en als je satan toestaat, kan je 666 niet verbieden

of alles verbieden of niets, maar ja als engel niet mag en angel wel of angelke, waar trek je dan die grens?

ThePast03
Berichten: 49845
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 01:34

Ik heb geen vast IP nummer maar wisselend IP nummer.
Lekker als iemand met dezelfde provider hiet gaat zitten rotzooien op Bokt, dan kan ik dus een ban krijgen als ik dat IP nummer net gehad heb of net erna krijg? Verward

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 02:07

Nee hoor ThePast03, zo werkt het nu ook weer niet.

Engel heeft een naamban. Wie er achter kan zitten? In principe iedereen.

Ik heb geen zin om dat te onderzoeken. Zolang dat niet nodig is, ga ik dat niet doen.

ThePast03
Berichten: 49845
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 02:13

Bedankt Heike, nu kan ik weer rustig ademhalen Knipoog

Willeke15

Berichten: 318
Geregistreerd: 22-02-04
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 13:55

Horsedances schreef:
Citaat:
Inmiddels is dus gewoon al bevestigt dat de posts wèl uit huize Van Aalderen kwamen, alleen niet bij Danielle zelf vandaan. Daar is Wouter ook al van op de hoogte.


Als dit zo zou zijn dan overtreden de moderators van dit forum de regels van behoorlijk en betamelijk gedrag. Ze zouden dan ook het IP adres door moeten geven van degene die op dit forum vertelde dat van Aalderen een drugsdealer is.

Horsedances

Volgens mij vind je het leuk om het vuurtje steeds weer aan te wakkeren Je zit al heel lang op bokt onder allemaal verschilende namen. Ik weet niet hoe het allemaal werkt.??? Dan had je als je je voordoet als vriend allang een klacht in kunnen dienenl.
Willy V Aalderen. Boos!

StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 21:56

Wijze les:
Niet ouwehoeren over iemand zonder dat je t diegene zelf hebt verteld.

Eerlijk duurt t langst.
Dus ook EERLIJK vertellen wie je bent als je iets over iemand te zeggen hebt.
Ik ben het hier helemaal met de moddies eens.

wynoah

Berichten: 1650
Geregistreerd: 23-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 00:14

Ik begrijp echt helemaal niks van deze rel.
Wie legt het mij een beetje uit?

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 00:17

Ikke niet, snap er zelf nl ook de ballen van... Scheve mond

Guinni

Berichten: 2714
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: In een hutje op een berg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 07:53

Ik ook niet hoor pervinco, er zitten allemaal schaduwaccounts/hele nieuwe accounts ruzie te maken met elkaar en gewone bokkers... Scheve mond

Ik vind het trouwens wel goed dat Cody aan Sjuimpje vertelt heeft dat diegene een naamban heeft gehad, dan weet Sjuimpje tenminste ook dat er nu wat aan gedaan is en dat het hopelijk is opgelost. Ik zou het niet goed vinden als Cody ook vertelt zou hebben van wie dat schaduwaccount was.

Gulpje

Berichten: 8071
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: In Uranus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 13:35

_inge_ schreef:
Ik begrijp echt helemaal niks van deze rel.
Wie legt het mij een beetje uit?



Volgens mij heeft dit indirect te maken met een dood paard & een familie die het geweldig vindt om aandacht te krijgen hier op Bokt.

Lachen