Nieuwsfoto's op voorpagina missen?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
JPitty
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 26786
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Zwolle

Nieuwsfoto's op voorpagina missen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-20 14:05

Afbeelding

Zoals op deze printscreen te zien is, mist er volgens mij iets op de voorpagina. Midden boven het nieuws horen normaal foto's te zien te zijn, deze wisselen elkaar af. De bijbehorende nieuwsberichten in de lijst zijn normaal oranje van kleur.

Op de foto is te zien dat ik niet ingelogd ben op moment van printscreen maken. Na inloggen veranderde er echter niets, noppes, nada. De foto's kwamen niet tevoorschijn, geen bericht werd oranje.

Bokken doe ik via Firefox versie 77.0.1, op een laptop met Windows 10. Addblocker gebruik ik niet.

Is dit een bewuste keuze van Bokt geweest, mede door onderbezetting van de NR? Of is dit een bug in het systeem?

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Berichten: 28002
Geregistreerd: 22-07-08
Woonplaats: Niet meer in Zwolle

Re: Nieuwsfoto's op voorpagina missen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 14:12

Dit is zo te zien een toevalligheidje: als er bij het plaatsen van een topic een foto staat, wordt er besloten of die foto (of het topic zelf) "het waard is" om in de ticker te komen (die afwisselende foto's bovenaan). Voor zover ik kan zien staan er nu alleen topics in het rijtje waarbij dat niet is aangegeven en dus komen de foto's dan niet in de ticker. En sterker nog, als er helemaal geen foto's zijn, zoals nu, dan verdwijnt de hele ticker blijkbaar :)) Dus op zich is er niks kapot, er is alleen even niets ingesteld dat in de ticker voor zou moeten komen. Maar ik zal dit topic nog even tippen bij de NR, dan kunnen zij nog even checken of het geen volkomen onzin is wat ik hier heb gezegd :))

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 26786
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Zwolle

Re: Nieuwsfoto's op voorpagina missen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-20 14:30

Dank voor je uitleg en het tippen van de NR Rije. Hoop dat er snel weer wat nieuws is dat in de ticker kan, is een beetje kaaltjes zo op de voorpagina vind ik.

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Berichten: 18057
Geregistreerd: 17-05-06
Woonplaats: TellentotdatPOEF-topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 15:11

*NR aanwezig om te checken!*

Dank je wel voor het melden JPitty en dank je wel voor het antwoord Rije! Grotendeels klopt het antwoord, behalve dat het niet per se een bericht met foto hoeft te zijn: Ook berichten zonder foto kunnen in de ticker komen.

Ik weet niet helemaal wat er op dit moment precies gebeurt, ik zie in elk geval 1 bericht wat wel in de ticker thuis zou horen maar er niet in staat. Mogelijk dat dat al bij het plaatsen gebeurt is, of mogelijk dat er toch wat anders aan de hand is. Ik duik er even in, kijken of ik het op kan lossen. Want je hebt gelijk: het is wel een beetje kaaltjes zo :j.

Edit: Als het goed is, staat er nu in elk geval weer 1 bericht in de ticker.

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 26786
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Zwolle

Re: Nieuwsfoto's op voorpagina missen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-20 15:21

*Checkt de voorpagina*

Inderdaad, staat weer een foto in de ticker! Fijn dat hoofd NR dit gelijk oppakt! Dank voor Lalidan!