Ik vind die afscherming van scheldwoorden irritant

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yessy

Berichten: 23034
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 18:25

ja die, als ik thuis een woord als k*t gebruik heb ik echt ruzie Knipoog

ponymeid1
Berichten: 11472
Geregistreerd: 16-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 18:32

Hahaha ik gebruik de laatste tijd ook wel eens.... STOMME BANKETSTAAF Haha! Offf : Jesus wat poedersuiker ..
Er zijn maar een paar mensen die snappen wat ik bedoel Knipoog

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 18:39

Whahaha... dat heb ik nu ook. Begin ook Bokt-censuur te gebruiken Haha! En niemand die je snapt Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 19:19

Teken van verslaving bij sommigen hier Lachen

Sting

Berichten: 12862
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 20:25

Ik vind het wel grappig Haha!
Ook geen gezeur over zulke woorden Haha!

Kyno

Berichten: 10425
Geregistreerd: 07-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 01:38

Het stoort mij totaal niet. Wat heb je er nou voor last van? Vind het een beetje nutteloos gezeur, sorry...

_Charlotte

Berichten: 8708
Geregistreerd: 13-03-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 13:09

Nou het zal ook wat zijn als iedereen k*t neerzet op bokt Scheve mond
Dan heb ik liever poedersuiker

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 14:18

Ryanne schreef:
Pfffffffffffffff

Banketstaaflig enzo...

Ik erger met duizend keer meer aan die 'vervang' woorden, dan aan de woorden die er waarschijnlijk onder horen te staan.

Kan hier niet iets op verzonnen worden?

Ik pleit er gewoon voor dat je gewoon k u t en zo kan typen.


Just live with it Knipoog if you don't like it just get the fiets out of here Tong uitsteken

Even zonder dollen: je went er vanzelf aan. Zie het als een voordeel. Als je werkelijk die scheldwoorden hier neer zou mogen zetten dan kreeg iedereen een zeer slechte indruk van je. Nu niet Knipoog Als ik iemand in het dagelijks leven tegenkom die constant aan het vloeken en schelden is dan trek ik mijn wenkbrauwen ook even op en denk bij mezelf "nou nou... dat mag ook wel wat minder" Verward

luxx

Berichten: 3505
Geregistreerd: 29-12-03
Woonplaats: frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 15:04

heel grappig om die woorden hier in te typen en dan met 'voorbeeld' kijken wat er komt.
ik kom er nu pas achter dat dat zo is, maar ik gebruik die woorden ook niet.
ik dacht dat mensen hier dat onder elkaar afgesproken hadden, en ze het expres zo schreven, net zoiets als MSN taal ofzo....

carola

Berichten: 8691
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 16:26

Net als Margreet zeg ik ook 'take it, or leave it'. In dit topic wordt toch ook wel duidelijk dat 99% van de (echte!) bokkers het alleen maar leuk vinden.
Ik zou er niet aan moeten denken dat die censuur er niet meer zal zijn, wat een scheldboel krijgen we hier dan. Nee, ik denk dat ik dan heel snel uitgekeken zou zijn op bokt. Laat het maar lekker zo!

Elliot
Berichten: 6441
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 16:31

Ik beschouw mezelf ook wel als een echte Bokker eigenlijk, maar ik ben er niet heel erg blij mee...
Met scheldwoorden is het wel ok dat ze gecensureert worden, maar dat een woord als l*llig ook gecensureert wordt vind ik jammer... En, dat ouwehoeren wel kan vind ik dan weer vreemd Scheve mond

[Edit: Ik kom er net achter dat als je een woord voor het scheldwoord zet het scheldwoord gewoon blijft staan Scheve mond]

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 16:36

Ik gebruik het irl ook Tong uitsteken
Tsja, vind het wel goed zo.

Enne, als het je niet bevalt hier...niemand die je verplicht om hier te komen hoor Lachen

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 17:35

Prutsmuts vind ik echt een goeie, en ik vind het eigenlijk ook niet erg. Ik stoor me er echt niet aan en ik vind het ook wel goed voor de iets jongere kinderen hier op bokt.

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 17:45

Ik ben het wel met Ryanne eens.. Ik 'erger' me er ook wel eens aan, niet in die mate dat ik denk: ^&$^%*$^*%&@, maar meer zo van: Verward (dan kunnen jullie je mijn ergernissen even visualiseren Knipoog )

Ik zie liever sterretjes van die rare woorden, want dat vind ik een beetje 'simpel' overkomen.. En over wat betreft die kinderen.. die groeien ook op in 2004...

Ik bedoel..als ze hier die scheldwoorden niet zien, horen ze ze wel op tv of op de rest van i-net..

Begijp me niet verkeerd, ik vind het goed dat er censuur is, maar ik zou zelf persoonlijk toch liever sterretjes zien of iets dergelijks..

En banketstaaflig grappig? Ja sorry, dan hebben we gewoon andere humor... Knipoog

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 18:07

hebben jullie ooit wel eens geneukt in bed?:D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 19:46

Pfff eindelijk iemand die hetzelfde denkt als mij.

Ik vind banketstaaflig namelijk ook echt niet grappig, vindt het gewoon dom, maar ja...

Als jullie moeten lachen als je een banketstaaf gaat eten ofzo...tja...

Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 20:03

Moet je maar eens aan de cassières onder de bokkers vragen, wat er door hun hoofd schiet als het weer banketstaventijd is in de supermarkt *LOL* Maar ik zag in je profiel dat je hier nog maar kort zit, t gros van de bokkers zit hier toch al een hele lange tijd, dus die zijn er gewoon al lang aan gewend, vandaar Lachen

Exit13

Berichten: 7748
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 20:53

Ik vind die bokt-scheldwoorden erg kinderlijk overkomen. En snap ook niet wat er erg is aan een zin als 'dat is l ullig voor je'.

Bovendien scheldwoord is schelwoord of er nou k*tho*r staat of prutsmuts (of zoiets) de bedoeling/mening erachter blijft hetzelfde. Het is imo niet opeens minder erg omdat er een ander woord staat. Je wilt iemand uitschelden en dat gebeurt.

Don_Marcello

Berichten: 1226
Geregistreerd: 16-07-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 21:12

Ynzo schreef:
maar dat een woord als l*llig ook gecensureert wordt vind ik jammer...


Lollig blijft bij mij gewoon staan Verward Clown Haha!

luxx

Berichten: 3505
Geregistreerd: 29-12-03
Woonplaats: frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 21:30

Don_Marcello"]
[quote="Ynzo schreef:
maar dat een woord als l*llig ook gecensureert wordt vind ik jammer...


Lollig blijft bij mij gewoon staan Verward Clown Haha!
[/quote]

*LOL* *LOL* *LOL* *LOL* OK dan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 12:20

Maya schreef:
Moet je maar eens aan de cassières onder de bokkers vragen, wat er door hun hoofd schiet als het weer banketstaventijd is in de supermarkt *LOL* Maar ik zag in je profiel dat je hier nog maar kort zit, t gros van de bokkers zit hier toch al een hele lange tijd, dus die zijn er gewoon al lang aan gewend, vandaar Lachen


Ja of ik hier nou 3 maanden zit of een jaar, ik zal het irritant blijven vinden Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 13:16

Maar over 2 jaar ben je er wel aan gewend, en zal je het misschien nog wel irritant vinden, maar nog lang niet zo irritant als in het begin vermoed ik zo Lachen Maar dan moeten we elkaar nog maar eens over 2 jaar spreken Haha! Knipoog

Omegamedo

Berichten: 1235
Geregistreerd: 14-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 13:33

Ik wist in eerste instantie niet wat ik zag , toen ik die poedersuikerbanketstaaflige woorden zag, vind het heel creatief !
Ik vind het juist wel leuk ,die woorden.
Ze hebben het altijd over penny meisjes.....dit vind ik echt penny-achtige woorden , eigenlijk. ( of ben ik nu de enige ? ).

Yessy

Berichten: 23034
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 16:41

opzich het l*llig is niet erg, maar als je mensen voor l*l gaat uitschelden is het alweer een minder leuk woord. en sterrretjes hebben als nadeel dat je geen idee hebt wat er heeft gestaan, hier kan je met logisch nadenken vaak ver komen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 17:50

Yessy schreef:
opzich het l*llig is niet erg, maar als je mensen voor l*l gaat uitschelden is het alweer een minder leuk woord. en sterrretjes hebben als nadeel dat je geen idee hebt wat er heeft gestaan, hier kan je met logisch nadenken vaak ver komen..



Dus dan heeft het nog weinig zin, alhoewel het nu natuurlijk een stuk minder aanstootgevend zal zijn voor de meesten hier.

Maya : Hou ik je aan :p