Bij antwoord TS andere kleur icoontje.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
GDG

Berichten: 4848
Geregistreerd: 11-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-17 14:12

bruintje123 schreef:
Bedankt voor je uitgebreide antwoord.

Op je vraag over het percentage vind ik dat behoorlijk moeilijk te beantwoorden.
Het gaat voor mij dan vaak om de topics waar een paard ziek is en je benieuwd bent voor een update of topics op LZP. Ook daar waar een ts een probleem heeft en de 100e keer hoe gaat het nu niet echt relevant is.

Maar een percentage, best vaak dat wel, maar een cijfer er aan geven valt niet meteen mee.

Met bruintje eens. In een algemeen discussietopic is het (totaal) niet relevant, maar zeker in de meer persoonlijke topics, topics over zieken dieren of topics over een geschil (op TAO bijv.) zou het wel een meerwaarde zijn wat mij betreft.

Century

Berichten: 5989
Geregistreerd: 19-10-09
Woonplaats: Uden (NB)

Re: Bij antwoord TS andere kleur icoontje.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-17 17:07

Oh wat grappig, ik wilde nét een topic hierover openen. Net een (volg)topic gestipt waar ik eigenlijk alleen geïnteresseerd ben in updates van de TS, niet van anderen. Wat zou dat ideaal zijn als je dat van te voren kon zien of TS gereageerd heeft.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-17 17:13

En Huiskamertopics dan? Dan wil je toch ook de berichten van anderen lezen?

Edit: verkeerd gelezen. Laat maar. O:)

Anouk_H

Berichten: 2176
Geregistreerd: 20-05-13
Woonplaats: Bij de paarden tussen het hooi

Re: Bij antwoord TS andere kleur icoontje.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-17 17:36

Mij lijkt dit ook handig vooral bij kraamstal topics, dan zie je snel of er een update van de ts is ipv 10 reacties hoe gaat het nu met de merrie?

GDG

Berichten: 4848
Geregistreerd: 11-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 14:17

BartVB schreef:
Overigens wel benieuwd hoe groot die behoefte is. Bij welke percentage (ongeveer) van de topics in 'Eigen berichten' of 'Actieve onderwerpen' zou dit voor jullie relevant zijn?

Nog even hierop reageren. Ik heb net even zitten tellen en van mijn 'eigen berichten' zou ik van 17 topics op de eerste pagina erg graag zien of de TS heeft gereageerd sinds de laatste keer dat ik ze aangeklikt heb.

pmarena

Berichten: 48201
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 14:43

Het aantal / percentage is ook heel wisselend natuurlijk :)

Maargoed een andere oplossing zou kunnen zijn dat het makkelijker is om op een andere manier te laten zien dat er daadwerkelijk een update van de situatie staat.

Misschien dat dat wel anders kan op 1 of andere manier...?

Op zich hoeft een update natuurlijk ook niet per-sé van de TS te komen :)