gereageerd in topic, nu topic verdwenen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 22:11

Anoniem schreef:
Laten we elkaar niet de mond snoeren met dat soort dooddoeners. Eerder ging je zelf ook op vragen in.


Dit is geen dooddoener, dit is een regel die hier geldt. Ik ga niet op vragen in die de actie in twijfel trekken, dus ik ga niet in op het feit dat hierboven wordt gezegd dat het geen waarschuwingstopic zou zijn in haar ogen.

Dat mag je vinden, maar dat behoor je niet in dit topic te bespreken :j Dit mag je uiteraard wel bespreken met de moderator die het topic gesloten/verwijderd heeft, in dit geval Carola.

Ik vind het overigens heel erg jammer dat jullie het op deze manier voor mij persoonlijk erg moeilijk maakt om te reageren, want ik kan niks zeggen of het is toch niet goed. Ik en Carola overigens ook, proberen uit te leggen wat er met het topic gebeurt is, dat is nu gebeurt.

Bruintje, Regels lopen wel gelijk, dit zijn extra regels die gelden op het specifieke forumonderdeel. Ik hoop dat dit niet iets nieuws is?


C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70504
Geregistreerd: 24-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 22:12

Wat voor vragen moeten er verder nog beantwoordt worden? En dat meen ik oprecht.
In het team hebben we dit topic opgevat als een waarschuwingstopic en dat is niet toegestaan. Uiteraard kan iemand anders het anders interpreteren maar dat houdt je altijd.

Ik had het topic inderdaad beter eerst op slot kunnen gooien zodat iedereen kon lezen dat het verwijderd ging worden, nu heeft iedereen die in het topic heeft gereageerd een pb gekregen met uitleg, laat maar ze zijn nu op de hoogte gebracht.

We hebben vaste regels op bokt die onder aan de website staan. Het is niet te doen om alle regels die op specifieke fora's gelden daar ook in te plaatsen. Gebruikers raken dan het overzicht kwijt vandaar dat we ervoor hebben gekozen om deze op de specifieke fora's te plaatsen waar ze (het meest) van toepassing zijn.

bruintje123

Berichten: 14667
Geregistreerd: 30-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 22:21

De regels zijn niet gelijk omdat in de algemene regels niets staat over waarschuwingstopics.
Dat is verwarrend als een zelfde onderwerp 2 soorten regels hanteert.

Als er bijvullende onderwerpen zijn in een specifiek forum, ja dan kan ik me voorstellen dat er extra regels zijn.
Maar hier gaat het om kritiek van bedrijven. Dan kunnen regels niet gaan verschillen. Waar je ze ook vind.

Het lijkt er meer op dat er ooit extra regels bij zijn verzonnen en nooit zijn aangepast in de algemene regels.
Geeft niet, kan gebeuren, maar schuif het dan niet af op bokkers met je had kunnen weten dat het topic gesloten zou worden.



Of het een waarschuwingstopic is valt over te discussiëren.

En Miranda, ja voor mij wel wat nieuws, ik heb enkel ooit de algemene regels door gelezen.
Nooit gedacht dat de forum regels anders zijn, altijd gedacht dat daar alleen een klein specifiek stukje uit de algemene regels gequote zou staan.

&if=1 zet dit achter een url en zie alleen de foto's in een topic.

Anoniem

Re: gereageerd in topic, nu topic verdwenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 22:26

Sorry, ik weet even niet meer hoe ik kan reageren. Ik voel mij persoonlijk in een hoekje gedreven en heb even het idee dat ik niks goeds kan zeggen :)

Ik wil het met alle liefde uitleggen, maar dan blijf ik mijzelf herhalen heb ik het gevoel. Over de regels kan ik zeggen dat de regels en richtlijnen specifiek zijn, de algemene regels zijn algemeen, de regels en richtlijnen zijn extra voor dat forumonderdeel. Zo heeft het bijvoorbeeld geen nut om een algemene regel in te vullen dat je 1 ITP topic per week mag openen, dit staat als bij ITP vermeldt.

De regels zouden heel lang en heel veel worden lijkt mij als je alles gaat toevoegen, misschien is het wel handig om nog even ergens te vermelden dat het altijd handig is om de Regels en Richtlijnen per onderdeel na te lezen, weet zo even niet uit mijn hoofd of dit ergens genoemd wordt.

Ik schuif niets af overigens, ik zeg zelfs dat ik het wel kan voorstellen dat niet iedereen die leest :)

En discussiëren kan, met desbetreffende moderator, niet hier :j

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70504
Geregistreerd: 24-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 22:29

Ik heb net gekeken in de Regels en Help of daarin staat dat je eerst de regels op de specifieke fora moet lezen voordat je een topic plaatst/opent en dat staat er niet, ik zal dit meenemen achter de schermen samen met je punt over kritiek op bedrijven.
Ik vind dat je hiermee namelijk dat je goede punten aandraagt waar we zeker naar gaan kijken.

bruintje123

Berichten: 14667
Geregistreerd: 30-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 22:31

Jij voelt je al van begin af aan in dat hoekje zitten, waarom is voor mij echt een vraagteken.

Jij vraagt is het nieuw voor je, dan zeg ik ja, dat is nieuw voor me met uitleg en dan zit jij weer in een hoekje.

Dat je maar 1 ITP topic mag openen is me ook niet bekend, maar dat komt vast omdat ik daar nooit plaats.
Maar zou ik dat wel doen dan zal ik ook direct topics op slot gehad hebben omdat ik dus bij de "verkeerde" regels zou kijken.
Nou shoot me dat ik zo dom ben en het niet wist.


Dank je Carola. Dat is een goede aanvulling denk ik.

&if=1 zet dit achter een url en zie alleen de foto's in een topic.

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70504
Geregistreerd: 24-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 22:44

Wat de een logisch vindt is voor een ander helemaal niet logisch, dat betekent niet dat de een slim(mer) is dan een ander of de ander dommer. Alleen dat er sprake is van miscommunicatie en ik denk dat het goed is om ons daarop te richten en te kijken hoe dat opgelost kan worden.

Ik heb een topic achter de schermen geopend zodat we binnen het team kunnen kijken naar de punten die je aandraagt en of we daarin wat kunnen verbeteren/verduidelijken.

RianneH

Berichten: 28224
Geregistreerd: 02-05-05
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 22:49

Maar aan de andere kant, in de algemene regels die aangehaald worden staat ook een uitgebreid stuk over kritiek op bedrijven, een link naar de wiki en "In de charter van ED staat uitgelegd waar een topic aan moet voldoen." Wat zou er dan nog meer aan toegevoegd moeten worden? Of zou het anders moeten worden geformuleerd?

Wat wel een interessante discussie is is de vraag of en hoe goed de charters eigenlijk worden gelezen.. Ik lees ze wel, ook op andere fora dan Bokt, maar ik denk pas sinds ik ze ook zelf opgesteld heb als mod. Toch vraag ik me af of alles dan in de algemene regels noteren ervoor zorgt dat ze wel gelezen worden. Ik denk eigenlijk ook van niet..

"Een draver, is gaver" :D

Duhelo

Berichten: 28525
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 23:18

Gelezen misschien wel, maar onthouden daarintegen? Het is inmiddels een erg groot forum met heel veel informatie. Handiger zou misschien zijn dat er bij het openen van een nieuw topic bovenaan de regels nog eens kort voorgesteld staan? Net zoals de rode letters indien er gereageerd wordt in een oud topic.
Zou dit helpen/gelezen worden denken jullie? Moest dit uiteraard haalbaar zijn, geen idee of dit technisch gezien wel kan ...

finnens

Berichten: 4919
Geregistreerd: 11-01-13

Re: gereageerd in topic, nu topic verdwenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 23:40

Ik vind het heel duidelijk en overzichtelijk nu hoor. Maarja het is nooit voor iedereen perfect. Al zet je het in koeienletters boven de OP lezen mensen er nog overheen waarschijnlijk.

Het enige wat gedaan kan worden is misschien een 'ik ga akkoord met de voorwaarden' die aangeklikt moet met linkje naar de regels, voordat een topic geplaatst kan worden. Dan kunnen mensen achteraf ook niet klagen, ze zijn nml akkoord gegaan. Dat ze het niet gelezen hebben is dan een keus. Nu kun je er nog per ongeluk langs kijken.

When was the last time you did something for the first time?

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 23:51

finnens schreef:
Ik vind het heel duidelijk en overzichtelijk nu hoor. Maarja het is nooit voor iedereen perfect. Al zet je het in koeienletters boven de OP lezen mensen er nog overheen waarschijnlijk.

Het enige wat gedaan kan worden is misschien een 'ik ga akkoord met de voorwaarden' die aangeklikt moet met linkje naar de regels, voordat een topic geplaatst kan worden. Dan kunnen mensen achteraf ook niet klagen, ze zijn nml akkoord gegaan. Dat ze het niet gelezen hebben is dan een keus. Nu kun je er nog per ongeluk langs kijken.

Dan moet het wel in de regels staan, wat nu niet het geval is... Het staat in de header van het desbetreffende subforum....

finnens

Berichten: 4919
Geregistreerd: 11-01-13

Re: gereageerd in topic, nu topic verdwenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 23:57

Dat zijn toch ook gewoon regels? Dat het boven het forum staat lijkt me juist overzichtelijk. Ik doelde met linkje naar de regels die boven een subforum vermeld staan.

When was the last time you did something for the first time?

Neonlight
Moderator Kantine

Berichten: 78496
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 00:16

Vaak worden topics gewoon op slot gezet, in sommige gevallen worden topics wel verwijderd als ze niet aan voorwaardes voldoen.
Op ED zijn strenge regels, dit is in verband met smaad en laster. Dat is ook een reden waarom topics daar soms direct verwijderd worden, of losse berichten verwijderd worden omdat ze niet aan de regels voldoen.
Advertenties op bokt worden ook verwijderd, zodat er geen voordeel uit gehaald kan worden doordat een advertentie toch zichtbaar blijft.
Het is duidelijk dat het verwarrend is voor gebruikers, zeker ook omdat dit nergens beschreven staat. De reden dat er dus verschillend gehandeld wordt ligt aan de situatie.
Wij gaan in ieder geval bezig met het verduidelijken van de regels hierin.

Een ster was je altijd al, nu zul je als een ster aan de hemel fonkelen.
Dotje, 5 mei 2009- 21 januari 2010

[IM] Dag lieve Neon...
[IM] Dag lieve Michael, zeg je hallo tegen Neon?

ElineS
Berichten: 5507
Geregistreerd: 10-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 00:22

finnens schreef:
Dat zijn toch ook gewoon regels? Dat het boven het forum staat lijkt me juist overzichtelijk. Ik doelde met linkje naar de regels die boven een subforum vermeld staan.


En hoeveel subfora zijn er wel niet. Ik onthoud echt niet alles. Regels zoals dat ervaringen uit eerste hand mogen, maar waarschuwing topics niet, vind ik wel een regel die in de algemene regels thuis hoort.

Datjaa

Berichten: 1869
Geregistreerd: 29-07-08
Woonplaats: California, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 01:58

ElineS schreef:
finnens schreef:
Dat zijn toch ook gewoon regels? Dat het boven het forum staat lijkt me juist overzichtelijk. Ik doelde met linkje naar de regels die boven een subforum vermeld staan.


En hoeveel subfora zijn er wel niet. Ik onthoud echt niet alles. Regels zoals dat ervaringen uit eerste hand mogen, maar waarschuwing topics niet, vind ik wel een regel die in de algemene regels thuis hoort.


Maar dan moet er haast ook gedefinieerd worden wat een waarschuwing topic is, en wat een -je verhaal kwijt willen doen/ervaring vertellen- topic is.

Mijns inziens was het ook meer 'een verhaal kwijt willen doen' topic, maar ik las al dat daarover niet gediscussieerd wordt. Oke, dat kan, maar dan zullen daar toch ook enige regels/richtlijnen voor moeten zijn, om te kunnen bepalen onder welke categorie het valt. :)

Edit:
Ik weet nog exact wat de titel was: (x) is helaas niet wat het lijkt.. en vervolgens doet TS haar verhaal. Ervaring uit eerste hand.
Als de titel nou was: (x) heeft de zaken niet op orde, ga daar niet staan met je paard, of iets dergelijks, is een hele andere titel en zou bij mij dan inderdaad onder een waarschuwingstopic vallen.
Anyway, moet daar dan ook niet 'iets' over opgesteld worden, om duidelijk het onderscheid te kunnen maken?

¤ You can close your eyes
for things you don't want to see,
but you can't close your heart
for things you don't want to feel ¤

.
http://www.bokt.nl/tools/timeout.php
♡♥♡♥♡♥ ~Ovide~ ♥♡♥♡♥♡
Sinds 29-11-2015 van mij <3

ElineS
Berichten: 5507
Geregistreerd: 10-03-06

Re: gereageerd in topic, nu topic verdwenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 02:28

Ik vind het ook een lastige.. Want het hangt er echt heel erg vanaf hoe je het neerzet en hoe het word geïnterpreteerd door een mod.

Nu ik deze regel ken en mensen toch bewust wil maken van een nare ervaring, zou ik het neerzetten als of een verslag van de dag geval of onder een verhulde 'heeft iemand hier ook ervaringen mee?' Terwijl er dan dezelfde informatie word gedeeld, maar gewoon anders beschreven zodat het topic aan de regels zou voldoen. Mensen zijn dan toch 'gewaarschuwd' door een negatieve eerste hand ervaring.

Het ligt gewoon heel erg aan hoe de TS het allemaal omschrijft, of het mag of niet. Een klein simpel voorbeeld.

Dit mag dus niet.
"Ik heb een nare ervaring met pensionstal blabla. Ze krijgen te weinig hooi en de belofte dat ze elke dag buiten komen maken ze niet waar. Dus kijk uit als je een pensionstal zoekt rondom Assen, het is geen goede stal"

Maar dit dan weer wel...?
Ik heb een nare ervaring met pensionstal blabla. Ze krijgen te weinig hooi en de belofte dat ze elke dag buiten komen maken ze niet waar. Heeft iemand ook op deze stal gestaan en ervaringen met de eigenaar en hoe heb jij het opgelost?

Lezer krijgt dezelfde info uiteindelijk, maar de één mag wel, de ander niet.

Ik vind dat best krom. Het zou er voor zorgen dat ik, als ik een topic open met een 'gevoelig' onderwerp ik heel politiek correct blijf, zodat het topic aan de voorwaarden voldoet en blijft bestaan.

Waardoor iemand die de regels goed genoeg kennen, met een topic weg kan komen, waar een ander dat niet kan omdat ze nog niet hebben geleerd om rondom de bokt regels of het 'censuur' (dat bedoel ik niet negatief) van de mods heen te werken.

Daarnaast is het ook nog heel erg afhankelijk van de mod die het topic leest. Waar ligt de grens van wat wel en wat niet word toegelaten. Dat zal voor iedereen lichtelijk anders zijn. Dat is hier al te zien. De mod die het topic heeft verwijderd vond het topic een waarschuwingstopic. Lezers vonden het topic meer een verhaal kwijt willen topic en een ervaring willen delen topic. Wat dus mag.

Ik weet dat er al genoeg regels zijn, maar ik zou deze regel toch bespreken in het team en desnoods meer uitwerken. Want het is toch wat onduidelijk en ook best krom.

Iris82

Berichten: 39847
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Re: gereageerd in topic, nu topic verdwenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 02:46

De titel en de keuze voor initiële subforum zou niet bepalend hoeven zijn voor het bestaansrecht van het topic en dat is nu inderdaad wel een valkuil. Je hebt daarin wel gelijk Eline.

Poking Stick: about 30cm long, that can be concealed up a sleeve, and can be used to 'poke' people who argue with you/irritate you/deserve poking/don't deserve poking but you poke anyway/anyone in the hope of enraging them/making them move/injuring them/anything.








Figaro schreef:
_O- Ik voel een geitenwollensok aankomen.. Misschien zit ie wel in mijn doos :')

ElineS
Berichten: 5507
Geregistreerd: 10-03-06

Re: gereageerd in topic, nu topic verdwenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 02:52

Ja precies, want op zich bij verslag van de dag was de kans veel hoger dat het topic had gemogen. Ik had ervoor gekozen, als mod, om het topic te verplaatsen, eventueel met een aanpassing, dat het waarschuwingsgedeelte eruit word gelaten. Want zulk soort topics mogen gewoon. Ik weet zeker dat als ze het daar had gepost, met iets andere woorden, dat het dan oké was. Het topic was vooral niet oké vanwege het subfora.. Daardoor vind ik verwijderen eigenlijk niet horen. Verplaatsen en aanpassen is in mijn ogen dan geschikter.

Datjaa

Berichten: 1869
Geregistreerd: 29-07-08
Woonplaats: California, USA

Re: gereageerd in topic, nu topic verdwenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 11:05

Precies mijn punt. Je hebt het heel mooi uitgelegd Eline :j

Daarom wilde ik dat graag ook even aanstippen. Of de regels van de betreffende subfora al dan niet in de algemene regels moeten/duidelijker moeten is 1 ding, maar minstens net zo belangrijk lijkt mij om te kunnen definieren wat onder welke categorie valt, wat wel al dan niet mag, betrekking op waarschuwingstopics, of je verhaal doen topic. En de betreffende reactiies van de mods daarop. Tijdelijk op slot gooien, TS het laten aanpassen en dan evt laten verplaatsten naar de andere categorie, of gelijk alles definitief verwijderen.

¤ You can close your eyes
for things you don't want to see,
but you can't close your heart
for things you don't want to feel ¤

.
http://www.bokt.nl/tools/timeout.php
♡♥♡♥♡♥ ~Ovide~ ♥♡♥♡♥♡
Sinds 29-11-2015 van mij <3

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Berichten: 17975
Geregistreerd: 17-05-06
Woonplaats: TellentotdatPOEF-topic

Re: gereageerd in topic, nu topic verdwenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 11:22

Als je dat helemaal wil definiëren, krijg je een wetboek vol met regels. En moeten de regels keer op keer op keer aangepast worden, omdat iemand weer een maas in de wet gevonden heeft. Is dat wat jullie graag willen? Ik niet. Ik heb liever dat iets een keer niet duidelijk is, of dat er over gepraat moet worden, maar dat dingen per situatie bekeken worden, ipv dat er allemaal regels komen waarbij de goeden over het algemeen ook nog onder de kwaden moeten lijden, omdat er steeds minder mag.

Awareness sucks, but so does getting CPR
F. Kooij, TacT2019

Oh, life's a bastard....
....do you need a friend?

bruintje123

Berichten: 14667
Geregistreerd: 30-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 12:35

Fijne berichten zijn er hier nu bij gekomen. :)

Je kunt inderdaad niet alles definiëren in regels Lalidan, maar het dan bats boem verwijderen onder het mom het is een waarschuwingstopic klopt dan net zo min.
Ja ze waarschuwde mensen voor die stal,
maar vroeg ook nog naar wat ze met de maand opzeg moest doen, ze vond zich in het recht staan, maar kreeg daar ook weer fijne reacties over dat ze dat niet stond.

Daarnaast is de hele regel dat waarschuwen niet mag vreemd.
Ik mag wel zeggen stal x vind ik een rot stal want de verzorging is slecht, want dat is uit eerste hand.
Ik mag niet zeggen, stal x vind ik een rot stal want de verzorging is slecht blijf er daarom weg. Ook uit eerste hand.
Of iemand er weg blijft maken ze wel op uit de rest van het verhaal, niet uit zo'n zinnetje.


Om terug te komen op de sticky's.
Nee ik lees niet elke sticky. En ik denk heel eerlijk veel mensen niet.
Er staan vaak een stuk of 4 vastgezette berichten.
En wil ik normaal iets kunnen vinden over Bokt moet je ook bij de wiki zijn, maar dan ineens weer niet.

&if=1 zet dit achter een url en zie alleen de foto's in een topic.

Datjaa

Berichten: 1869
Geregistreerd: 29-07-08
Woonplaats: California, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 12:36

Lalidan schreef:
Als je dat helemaal wil definiëren, krijg je een wetboek vol met regels. En moeten de regels keer op keer op keer aangepast worden, omdat iemand weer een maas in de wet gevonden heeft. Is dat wat jullie graag willen? Ik niet. Ik heb liever dat iets een keer niet duidelijk is, of dat er over gepraat moet worden, maar dat dingen per situatie bekeken worden, ipv dat er allemaal regels komen waarbij de goeden over het algemeen ook nog onder de kwaden moeten lijden, omdat er steeds minder mag.


Maar hier is het dus boem, topic verwijderd. Er werd niet over gepraat. Er mag niet worden gediscussieerd of het al dan niet een waarschuwingstopic was.

En om dat te voorkomen, moet er toch enige richtlijnen zijn wanneer het wat voor topic is. Of TS de mogelijkheid geven om het aan te passen, en het al dan niet te verplaatsen. :)

¤ You can close your eyes
for things you don't want to see,
but you can't close your heart
for things you don't want to feel ¤

.
http://www.bokt.nl/tools/timeout.php
♡♥♡♥♡♥ ~Ovide~ ♥♡♥♡♥♡
Sinds 29-11-2015 van mij <3

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Berichten: 17975
Geregistreerd: 17-05-06
Woonplaats: TellentotdatPOEF-topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 13:40

Er zijn enige richtlijnen. Desondanks gaat het nu even niet zoals het moet, dat kan gebeuren. Daar word nu over gepraat, Carola heeft aangegeven dat er ook dingen opgepakt zijn. Waarom dan nog meer richtlijnen willen?

Het antwoord op dingen die fout gaan is niet meer regels, richtlijnen en protocollen, maar accepteren dat dingen soms gewoon fout gaan. Je kan niet alles voorkomen en dat moet je in mijn ogen ook niet willen.

Awareness sucks, but so does getting CPR
F. Kooij, TacT2019

Oh, life's a bastard....
....do you need a friend?

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70504
Geregistreerd: 24-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 14:05

De TS van het topic had gisteren een pb naar mij gestuurd dat ze het topic graag verwijderd wou hebben omdat ze het in een opwelling had geopend en na erover nagedacht te hebben besloot er samen met het bedrijf uit te willen komen en dit topic voor een negatieve naam kan zorgen bij het bedrijf.

Dit in combinatie met dat het topic tegen de regels was zorgde ervoor dat het topic werd verwijderd in plaats van aangepast en verplaatst.

Voor een volgende keer zal ik topics eerst sluiten met een moderatoropmerking en het later pas verwijderen zodat het niet plotseling gemist gaat worden.

Verder nemen wij de punten mee die hier zijn aangedragen en zijn we in gesprek hoe we de regels duidelijker kunnen maken voor iedereen.

Datjaa

Berichten: 1869
Geregistreerd: 29-07-08
Woonplaats: California, USA

Re: gereageerd in topic, nu topic verdwenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 15:16

Heel fijn dat er iets mee gedaan wordt! :j
En nu ook na uitleg van dat TS het zelf ook graag verwijderd wilde hebben, maakt het een stuk duidelijker :)

¤ You can close your eyes
for things you don't want to see,
but you can't close your heart
for things you don't want to feel ¤

.
http://www.bokt.nl/tools/timeout.php
♡♥♡♥♡♥ ~Ovide~ ♥♡♥♡♥♡
Sinds 29-11-2015 van mij <3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: IASCrawler en 29 bezoekers