Bokt upload?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Bokt upload?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-01-04 15:19

[HAW] Rijfoto's Joey! En foto's van de andere paarden!
topicstarter"]
Ik heb het eerst opgeslagen op mijn eigen computer. Als een JPG bestand. En daarna 'hier op bokt verkleinen, en dan kun je die bestandsnaam weer hierheen kopieren.
http://www.bokt.nl/verkleinen.php
[/quote]
uhm... hoe kan dit?
Je kunt nu foto's gelijk van de Bokt server op Bokt zetten.
Ik had namelijk ook ff gekeken tussen pb's en daar deed een foto het ook nog steeds die regstreeks van Bokt afkwam terwijl die 11-01 is verkleind (en dus geupload) bij Bokt
Er staat wel dit als je verkleind:
[quote="LET OP! zegt: schreef:
Je kan de onderstaande foto NIET rechtstreeks op Bokt gebruiken. Je zal de foto moeten kopieren naar een andere Internet site, bijvoorbeeld naar je eigen homepag (die je waarschijnlijk van je provider hebt gekregen) of naar een speciale upload site. Een aantal van deze sites kan je in dit topic vinden.
Klik op de foto om deze op te slaan.
Dit werkt helaas niet in sommige versie van Internet Explorer. Klik dan met rechts op het plaatje en kies 'Opslaan als...'.

vraag me echt af hoe dit dan kan?
Ok kon dit altijd al, maar is het gewoon niet de bedoeling? Verward


BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 15:29

Het kan wel maar is niet de bedoeling. Op het moment blijven de verkleinde plaatjes vrij lang staan, ze worden slechts 1x in de zoveel tijd verwijderd. Dat het nu werkt is dus zeker geen garantie voor de toekomst....

Binnenkort komt er waarschijnlijk iets dat al die verkleinende foto's na 1 uur weggooit.

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-01-04 15:34

Oké, ik vond het al raar Haha!
Was ook niet van plan het te gaan gebruiken, maar ik hoop dt ik Bokkers nu niet op een idee heb gebracht!
Of maakt dat niks uit? Want het kostte toch veel geld als mensen rechtstreeks vanaf Bokt foto's plaatsten?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 43 bezoekers