It's time to say goodbye, na 10 jaar ga ik stoppen als mod.

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Olympia

Berichten: 55604
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: Delluft

It's time to say goodbye, na 10 jaar ga ik stoppen als mod.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-16 14:32

Na ruim 10 jaar ga ik mijn groene kleurtje inruilen voor een zwart kleurtje. Ooit als 18 jarige begon ik het nieuwe Boktavontuur. Het was met recht een avontuur. Ik ben Bokt heel dankbaar voor alles wat ik de afgelopen 10 jaar heb mogen doen. De jaren Horse Event die ik heb mogen organiseren, de vriendschappen die zijn ontstaan met verschillende teamleden, de plekken waar ik geweest ben en zonder Bokt was al dit moois er niet geweest.

Maar soms voelt het alsof je even afstand van iets moet nemen en dat moment is voor mij aangebroken. Ik heb 10 jaar lang met heel veel plezier gewerkt als lid van de bezwaarcommissie, moderator en Horse Event coordinator. Het zal gek zijn om op Bokt te zijn met een zwart kleurtje. En wie weet ga ik het enorm missen. Maar voor nu is het time to say goodbye.

Liefs Olympia

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 26569
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-16 14:51

Soms moet je inderdaad luisteren naar je gevoel! Welkom terug als "zwartje" en hartelijk dank voor alles wat je hebt gedaan voor Bokt!

Spoiler:
Nou ja, bijna alles dan... ;) POEF... O:)

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132218
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-16 14:58

Meer dan 10 jaar samenwerking waar een einde aan komt....... dat is niet niks, Olympia. Het waren 10 mooie jaren en hoewel je nog een paar dagen groen blijft, wil ik je wel alvast heel erg bedanken voor alles wat je door de jaren heen voor ons gedaan hebt. Je BZC-lidmaatschap, je modtijd, je inzet voor Horse Event: we zullen het niet vergeten en terugdenken aan de mooie dingen die er geweest zijn.
Ik wens je zowel hier op Bokt als prive het allerbeste toe en we komen elkaar vast nog wel tegen :)

Urielle

Berichten: 50079
Geregistreerd: 28-07-05
Woonplaats: Rilland

Re: It's time to say goodbye, na 10 jaar ga ik stoppen als mod.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-16 15:19

Dikke kus Brig

Nayomie
Berichten: 32793
Geregistreerd: 31-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-16 15:20

Jo deze zag ik niet aankomen. Bedankt voor al je inzet voor alles wat je hebt gedaan! +:)+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-16 15:22

Ik weet niet beter dan je groen bent , en nu word het dan toch zwart.

Welkom terug als zwartje en bedankt voor alles wat je gedaan hebt tijdens die lange loopbaan!

APCIII

Berichten: 2667
Geregistreerd: 25-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-16 15:25

JPitty schreef:
Soms moet je inderdaad luisteren naar je gevoel! Welkom terug als "zwartje" en hartelijk dank voor alles wat je hebt gedaan voor Bokt!

Spoiler:
Nou ja, bijna alles dan... ;) POEF... O:)



Ik sluit me volledig bij de vorige spreker aan! :P

khirshanta

Berichten: 7565
Geregistreerd: 28-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-16 15:26

10 jaar... dat is niet niks! Maar wij zwartelingen verwelkomen je hartelijk weer in ons midden :)

dank je voor al het werk dat je hebt verricht

Dreamy

Berichten: 24072
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-16 15:26

Zal echt heel erg wennen zijn om je in het zwart rond te gaan zien huppelen..
Lieve Brig, ben blij dat ik jou heb leren kennen en bedankt voor alles wat je hier op Bokt voor mij en anderen als modje hebt betekend!

Pluttersput

Berichten: 15020
Geregistreerd: 11-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-16 15:27

Wauw, dat wordt raar om jou in het zwart te zien, mijn immer groene mentor!

Have fun in het zwart, je was een goeie!

Jes

Berichten: 12155
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-16 16:13

Zal wel wennen zijn weer in het zwart :)
En de eerste tijd zul je wat functies missen :') succes met je nieuwe avontuur!

Jessica
Berichten: 19840
Geregistreerd: 08-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-16 16:13

10 jaar is echt niet niks. Ik weet niet beter dan dat Olympia groen is. Zal wel even wennen zijn dat je straks een zwart kleurtje hebt.
Bedankt voor alles Brig! Vooral voor HE heb ik veel met je gedaan. Wat hebben we mooie edities neergezet! We zullen alles dat je hebt gedaan zeker niet vergeten!

Ik wens je heel veel geluk en plezier op Bokt en in je leven buiten Bokt. Geniet van Wally en van alle leuke uitjes met je vriendinnen! :*

Fish_n_Chips
Berichten: 1215
Geregistreerd: 27-08-15

Re: It's time to say goodbye, na 10 jaar ga ik stoppen als mod.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-16 16:17

Bedankt voor alle tijd en moeite die je erin hebt gestoken om Bokt een stukje leuker, vriendelijker, uitgebreider en opgeruimder te maken.

pien_2010

Berichten: 43712
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-16 16:29

Wouw Olympia, ik kan alleen maar zeggen wat goed van je! Enne hartstikke bedankt nogmaals voor het inwerken van mij, hetgeen je fijn en goed gedaan hebt en het fijne collega zijn van mij.

Het zal zeker wennen zijn weer in het zwart. Zelf was ik bang om in een "zwart gaatje" te vallen, hetgeen totaal niet gebeurd is gelukkig. Misschien wel omdat ik me er zo op had ingesteld. Maar het is heel raar om opeens niets meer mee te krijgen vanuit de "achterkant", team praatjes etc en niet meer bezig te zijn met het moderator werk. Het is zo'n gewoonte en zeker zal dat bij jou zijn na 10 jaar.
Dus ja, je zult het zeker wel eens gaan missen, dat doe ik ook wel eens. Aan de andere kant is het ook wel weer heel erg leuk om gewoon zonder wetenschap te hebben van...lekker te bokken en vooral (in mijn geval) de tijd elders te besteden.
Ik kan het zelfs iedereen aan raden, om gewoon na paar jaar te stoppen. Want het is toch een eigen wereldje met eigen systeempjes etc, zoals dat overal is. Door "buiten" te staan is dat voor mij nog meer zichtbaarder geworden. Niet dat dit slecht is, maar voor de frisse blik van het team om die te behouden, is het echt super goed als mensen na verloop van tijd, het plekje afstaan aan iemand anders. Ik verwacht dat je dat zelf ook zo zult gaan ervaren. Als je na een tijd terug zou gaan, dan is het weer met frisse zin en frisse bik. Er is gewoon meer dan Bokt (gelukkig).

Maar je zult zeker heel erg gemist gaan worden :j . Zowel als het gaat om de bokkers als dat het gaat om het moderator team en beheer die je zeker zullen missen op Horse Event. Dat wordt een leuke uitdaging voor iemand anders. Jou wens ik echt alle geluk en goeds toe in het zwart!
Wanneer ga je op zwart?

Olympia

Berichten: 55604
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: Delluft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-16 16:53

Bedankt voor al jullie lieve woorden, ik word er gewoon verdrietig van :o

Het zal zeker raar zijn, maar voor nu lijkt dit de juiste beslissing. 10 jaar is niet niets en ik heb echt ontzettend veel leuke dingen gedaan dankzij Bokt. En als Bokt er niet was dan zou ik vanavond niet met Appelflapje en Martine een dansje bij Guus Meeuwis gaan doen. :))

Maar het is echt tijd om even afstand te nemen. Maandag ik op zwart.

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-16 20:07

Brig,
Jij bent nog een van de mods van "mijn" tijd.Ik kan me jouw naam haast niet voorstellen in het zwart maar ik kan je uit ervaring vertellen dat het in het begin even wennen is maar daarna is het ook prima hoor.
Soms moet je keuzes maken die je moeilijk vindt maar misschien wel even beter voor je zijn.
Alle vrijwilliger-uren die je in Bokt en het HE hebt gestoken, dat zijn er heel wat! Vooral bij het vrijwilliger zijn moet hetgeen wat je doet je ook positieve energie opleveren als je dat uitvoert, wanneer het dat niet doet (om wat voor reden dan ook) is het raadzaam om even een pas op de plaats te maken en kijken wat het jou nog brengt en of jij nog kunt geven wat je wil geven.
Geniet van alle mooie dingen die Bokt je heeft gegeven of die je door bokt hebt gekregen en kijk wat je periode van bezinning je opbrengt.
Bedankt voor alle leuke momenten! :)F

Tieneke

Berichten: 21700
Geregistreerd: 26-09-05
Woonplaats: Hasselt, België

Re: It's time to say goodbye, na 10 jaar ga ik stoppen als mod.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-16 20:26

En ook nog van "mijn tijd" :-) Toen was je oranje.

Heel fel bedankt voor je inzet al die jaren. En veel plezier als "gewonie" ipv teamie ;-)

rina

Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

Re: It's time to say goodbye, na 10 jaar ga ik stoppen als mod.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-16 20:42

Olympia Thanks voor alle modjaren, en veel plezier straks in het zwart.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 102082
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: It's time to say goodbye, na 10 jaar ga ik stoppen als mod.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-16 21:08

Ik vind je een tofwijf en je bent eigenlijk onmisbaar in het team. :*
Bedankt voor alles Brig! :+:

A_nouk

Berichten: 11639
Geregistreerd: 02-12-06

Re: It's time to say goodbye, na 10 jaar ga ik stoppen als mod.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-16 21:12

Olympia, enorm bedankt voor de afgelopen 10 jaar. Ik neus nog maar kort met mijn groene kleurtje mee hier achter de schermpjes maar niets als lof over je.

Ondanks het vertrek verdien je een dikke pluim voor al het werk dag je met en voor bokt hebt neergezet het is een geweldig prestatie (10jaar!) waar je enorm trots op mag zijn +:)+

En ook ik ben er oprecht van overtuigd dat je gemist gaat worden :j

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48571
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Re: It's time to say goodbye, na 10 jaar ga ik stoppen als mod.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-16 00:07

Mooi zwart is niet lelijk :P

Een zwarte Olympia... dat zal wel behoorlijk wennen zijn... hopelijk is het een tijdelijke stop... :P

blensink

Berichten: 5608
Geregistreerd: 21-03-04
Woonplaats: Benidorm

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-16 00:20

Ik ken je ook alleen maar in groen :D
Aan alles komt een eind maar het zal wel even wennen zijn je in het zwart te zien.
Bedankt voor alles wat je hebt gedaan voor bokt de afgelopen 10 jaar.

Julia
Berichten: 24744
Geregistreerd: 22-02-06

Re: It's time to say goodbye, na 10 jaar ga ik stoppen als mod.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-16 00:33

Lieve Brig, je weet wat ik ervan vind. Dapper dat je voor jezelf kiest en deze beslissing maakt. Ik weet hoe zwaar het je valt. Ik wil je ook ontzettend bedanken voor alle werkzaamheden die je vol enthousiasme hebt opgepakt en zorgvuldig vorm hebt gegeven over de afgelopen jaren. Onze samenwerking destijds heb ik als heel prettig ervaren, laagdrempelig en ruimte voor gezelligheid.
Het Bokt teamuitje vergeet ik ook nooit meer. :)

Ik hoop dat het je wat rust brengt straks weer in het zwart te zijn. Heel veel succes met alles. Met jouw mentaliteit en gedrevenheid heb ik er alle vertrouwen in dat dat goed komt. :*

WinSel

Berichten: 20574
Geregistreerd: 28-09-04

Re: It's time to say goodbye, na 10 jaar ga ik stoppen als mod.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-16 01:06

Bedankt voor alles <3

Destination
Berichten: 12744
Geregistreerd: 17-10-07
Woonplaats: Duitsland

Re: It's time to say goodbye, na 10 jaar ga ik stoppen als mod.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-16 01:12

Pfoeh, dat gaat nog wel wennen worden! Bedankt voor je inzet and welcome to the dark side! :))