Discriminatie ?!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
YWC

Berichten: 1521
Geregistreerd: 21-05-07
Woonplaats: Zuienkerke (Belgium)

Discriminatie ?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-11-16 21:23

Voor eerst wil ik het team bedanken voor de tijd waarin die ze steken in het beheren van dit forum


Maar ik wil toch iets kwijt wat me op de lever ligt.
Naar aanleiding van een opmerking in een pb tegenover een mod, word ik hier door een lid van de bezwaarcommissie beticht van discriminatie en afgedreigd met gevolgen/sancties, omdat ik onrespectvol ben tegenover modS (terwijl ik maar met 1 mod een probleem heb, omdat ze niet op mijn argumenten ingaat en zich dictatoriaal gedraagt).


Nu vraag ik me wel af...

Is het geen discriminatie dat het volledige moderatorteam en de bezwaarcommissie enkel uit vrouwen bestaat?
(en dat men niet zegt dat men geen mannelijke kandidaten heeft. Ik wil me gelijk kandidaat stellen.)

Als dit topic afgesloten of verwijderd wordt, getuigd dit enkel maar van de dictatoriale manier, waarop er hier door sommigen met kritiek wordt omgegaan.


Anoniem

Re: Discriminatie ?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 21:24

Het ligt er natuurlijk behoorlijk aan hoe die "kritiek" wordt geuit.

lisem94

Berichten: 676
Geregistreerd: 01-03-10
Woonplaats: Ergens in zuid-west Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 21:27

Het is wel heel moeilijk om hier wat nuttigs over te zeggen aangezien het compleet onduidelijk is waar het over gaat qua opmerking naar de mod.

Dancyy
Berichten: 2698
Geregistreerd: 03-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 21:29

lisem94 schreef:
Het is wel heel moeilijk om hier wat nuttigs over te zeggen aangezien het compleet onduidelijk is waar het over gaat qua opmerking naar de mod.

Ja idd.

Janneke2

Berichten: 22725
Geregistreerd: 28-02-13
Woonplaats: Ergens in Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 21:30

Ik heb geen flauw idee waar de ruzie in de eerste alinea's over gaat.

Vwb de middelste alinea: "nee".
Bokt heeft grosso modo meer vrouwen dan mannen en ik vind dat er niets mis mee is als het moderatoren team dit weerspiegelt.

En die laatste alinea: wat ik daar toch mee aanmoet....

[o]

Je suis Charlie - comme tout le monde.

(...en BAH wat is dit onderschrift actueel. )

YWC

Berichten: 1521
Geregistreerd: 21-05-07
Woonplaats: Zuienkerke (Belgium)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-11-16 21:31

Het gaat nu niet over de discussie met de mod, maar ovet het feit dat er geen mannelijke moderators of leden van de bezwaarcomissie zijn

future_vet
Berichten: 2610
Geregistreerd: 01-05-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 21:32

het zal alleen discriminatie zijn als jij je kandidaat stelt en je puur op basis van je geslacht de functie niet krijgt.
dit is volgensmij nu niet zo, dus geen discriminatie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 21:32

Moderatoropmerking:
Bij deze plaats ik een slotje op dit topic, vanwege het bespreken van een specifieke situatie met een moderator en de forumcoördinator (niet te verwarren met de BZC want hier is geen contact mee geweest). Zoals je kunt nalezen in de Regels en Richtlijnen behoor je dit niet op ForumZaken te bespreken, maar kun je een klacht neerleggen bij de HM van desbetreffende mod.


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 62 bezoekers