vreemde foutmelding

Moderators: goldenarrow, MirandaD, Hanmar, Olympia

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Lielle

vreemde foutmelding

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-01-04 15:18

3 keer vrij kort achter elkaar zo juist (2 * bij verzenden PB, kreeg daarna wel de melding dat ik niet zo snel een nieuw bericht kon plaatsen, en 1 keer bij het openen van FZ)

Code
Warning: main(/dev/shm/www.bokt.nl/ads/phpadsnew.inc.php): failed to open stream: Onbekend bestand of map in /dev/shm/www.bokt.nl/forums/includes/page_header.php on line 346

Warning: main(): Failed opening '/dev/shm/www.bokt.nl/ads/phpadsnew.inc.php' for inclusion (include_path='.:/www/modphp/lib/php') in /dev/shm/www.bokt.nl/forums/includes/page_header.php on line 346

Fatal error: Call to undefined function: view_raw() in /dev/shm/www.bokt.nl/forums/includes/page_header.php on line 348

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 15:19

Klopt, we zijn druk bezig met het rommelen aan de servers. Er is vroeger (toen we overstapte naar 2 webservers ipv 1 webserver) een fout gemaakt in de configuratie, dat zijn we nu recht aan het trekken. Als het goed is wordt Bokt daardoor nu ook een heeeeel stuk sneller.

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een slechte paashaas" - Loesje

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 15:51

Aha ik had hem ook gehad, maar ben hem kwijtgeraakt toen ik per ongeluk nog iets anders ging copy/pasten.
Ben dus niet de enige. En bokt sneller is altijd welkom Haha!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie