emoticons van posting formulier.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
luxx

Berichten: 3505
Geregistreerd: 29-12-03
Woonplaats: frankrijk

emoticons van posting formulier.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-04 23:52

om te beginnen wil ik graag melden dat ik veel leer van op deze site bezig zijn, ik ben niet zo handig met internet en door wat je moet doen met tussen haakjes ervoor en erachter snap ik volgens mij beter wat computer-taal is [ is dat HTML?].

daarbij vind ik het ook goed in elkaar zitten, maar ik heb sinds en via deze site een site van western gevonden die er net zo uit ziet en nu ook weer een nieuwe, allebei precies hetzelfde qua uiterlijk e.d..
is dat een format [phpBB?] wat je kunt kopen, of zijn jullie bestolen??

nu mijn echte vraag, ik ben er dus net achter gekomen dat onder 'meer emoticons' meer emoticons zitten Tong uitsteken.
ja, ik ben blond.
nou krijg ik die dus niet door erop te klikken in mijn antwoord, en als ik ze erheen sleep opend er een nieuwe pagina met in de linkerbovenhoek de smilie Verward
als ik op pijltje terug druk krijg ik gewoon weer mijn antwoord, maar hij staat er niet in.
het zou kunnen komen doordat ik een iMac heb, want daar heb ik nog steeds geen smilies programma voor gevonden.
maar waarschijnlijk doe ik iets verkeerd, sterker nog, de gebruiksaanwijzing zal er wel ergens bij staan maar ik kijk eroverheen..
wie kan mij vertellen hoe dit moet??

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 00:02

De taal die jij bedoeld lijkt op HTML, maar is het niet.
De phpBB-scripts zijn standaard scripts waarop je een forum kunt bouwen, het lijkt daarom allemaal wat op elkaar, in grote lijnen iig.
Hoe het met de iMac en die smiley's zit weet ik niet, maar weet je zeker dat je ook daadwerkelijk 'in' je antwoord zit? Klik eens een keer op de plek waar de smiley moet komen te staan, en dan op de smiley zelf. Wellicht werkt dat?

luxx

Berichten: 3505
Geregistreerd: 29-12-03
Woonplaats: frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-04 00:13

hij moest er even in komen denk ik, de eerste paar keer proberen [nu] gebeurde er niets en ineens ging hij het doen.
kijken of ik hierachteraan de emoticon kan zetten die het best bij mij past ;
Blond jaaaaaaa.
hij doet het gewoon, ik bloos tot achter mijn oren, thanx, en excuus!