"Ik heb geen interesse in horse event"

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Re: "Ik heb geen interesse in horse event"

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 18:42

Van mij mag er best af en toe een berichtje over HE verschijnen, maar om nou op de voorpagina als 'nieuwsitem' te brengen dat de Bokt clinics op HE vol zijn... :roll:
Om te schrijven dat er nog een plek open is op een voor mij oninteressant event is nog tot daar aan toe, maar om dan ook berichtjes te posten als plekken vol zitten dan is dat voor echt 2x niks.

Voor zover ik weet moet je trouwens als online magazine/forum boven elke bijdrage door een adverteerder (of jij nou die adverteerder bent of iemand anders) net zoals in tijdschriften het bericht openen met 'advertentie'. Heb jij een link waarin staat dat dat niet hoeft, en hoe het dan wel aangegeven moet worden? Ik vind dat soort dingen altijd wel interessant. :j

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Re: "Ik heb geen interesse in horse event"

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 22:26

Die regelgeving over adverteren op social media is ding van de reclame code commissie, maar dat is geen wettelijk ding.

Overigens eens als je het hebt over advertorials en dergelijke. Ik heb er zelf een flinke hekel aan als je denkt een normaal artikel te lezen en er dan halverwege achter komt dat het een stuk tekst is van een adverteerder. Ik had echter nog nooit zo naar HE gekeken, voor ons is het helemaal geen commercieel iets. Het is vooral iets leuks dat we doen voor de Bokkers. Super leuk om daar gebruikers tegen te komen, leuk om die workshops, clinics en discussies te organiseren en te zien.

Maar hij staat op de lijst om voor volgend jaar eens goed na te denken hoe we hiermee om willen gaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 23:20

Ik vond de over HE altijd wel prima (ging zelf ook wel eens naar HE), maar het lijkt erop dat het elk jaar meer berichten worden en dat die ook steeds meer op de voorpagina belanden. Als ik nu even naar de huidige voorpagina kijk dan stond er afgelopen donderdag, vrijdag, zaterdag, zondag en dinsdag elke dag een HE topic als nieuws gepresenteerd. Dat is best veel.
Ook die ongevraagde enquete onder de gebruikersnaam is irritant. Zo had ik totaal niet door dat ik die vraag + alle meldingen over HE onder de andere gebruikersnamen kon laten verdwijnen door op nee (nou ja, 'deze keer niet') te klikken. Daardoor heb ik me er toch een week of wat aan lopen ergeren, gewoon omdat ik niet van plan was om te antwoorden en data aan te leveren over mijn evenementenbezoekgedrag, maar ik er daardoor dus alleen maar langer mee geconfronteerd bleef.
Toen ik eindelijk toch maar op nee klikte, was ik dan ook stomverbaasd toen ineens álle meldingen over HE onder gebruikersnamen verdwenen.

Ik wist trouwens wel dat de nieuwe richtlijnen tegen verborgen adverteren op social media van de Reclame Code Commissie kwamen, maar dat maakt ze toch niet vrijblijvend?
Zie dit artikel: https://www.reclamecode.nl/consument/de ... euwsID=480
In de laatste alinea wordt vermeldt dat de reclame code bindend is voor álle adverteerders, zelfs BNers die zonder er erg in te zien lyrisch twitteren over een gratis potje gezichtscrene - zonder te vermelden dat ze dat gratis kregen en het dus gesponsord was. Bokt is lyrisch over een evenement waar zij (volgens mij) stakeholder zijn zonder aan aan de lezer te laten weten wélke relatie ze precies tot de organisatie van HE hebben. Dat valt naar mijn weten onder dezelfde gedragscode. Stel dat Bokt bijvoorbeeld een gratis stand zou krijgen van HE in ruil voor artikelen/enquetes/voorpaginaberichten om deelnemers aan te trekken, dan zijn al die berichten dus al gesponsorde berichten en dat zou gemeld moeten worden in al die berichten.

Deze rechtssite zegt het nog duidelijker: http://www.rechtblog.nl/2014/reclamecod ... ial-media/
"Sinds 1 januari van dit jaar is er een code van kracht die bedrijven – die social media inzetten voor het promoten van hun bedrijfsactiviteiten, diensten en producten – verplichten de regels van de Reclamecode Social Media op te volgen. De regel in het kort: reclame moet als zodanig herkenbaar zijn, ook op social media."
En: "Op een forum is een kort bericht bij een reclame-uiting of review voldoende in de vorm van bijv. ‘Ik ontving deze zeep om uit te proberen van Rituals’."
"Reclame die niet als zodanig herkenbaar is kan beschouwd worden als een oneerlijke handelspraktijk op grond van het artikel 6:193d BW. Het overtreden van deze wetsbepaling kan leiden tot een klacht bij de Reclame Code Commissie maar ook oplegging van een boete door de Autoriteit Consument & Markt."
De Instellingwet Autoriteit Consument en Markt is onderdeel van de Grondwet, dus daar is niets vrijblijvends aan: wat de Reclame Code Commissie voorschrijft is dus wel degelijk een 'wettelijk ding'.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Re: "Ik heb geen interesse in horse event"

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 08:08

De Reclame Code Commissie is door de advertentiebranche in het leven geroepen om te voorkomen dat er een hoop wetgeving kwam m.b.t. reclame. Het enige dat de RCC kan doen is zeggen dat iets niet conform hun codes is, maar c'est ca. Het wordt anders als er bij een reclameuiting sprake is van een 'oneerlijke handelspraktijk'. Dat is inderdaad iets dat wettelijk is geregeld en daar vindt een rechter iets van. Maar er staat veel meer in de 'regels' van de RCC dan alleen zaken die onder 'oneerlijke handelspraktijk' te scharen zijn.

Maar goed, eigenlijk allemaal niet heel relevant. Het gaat hier niet om het wel/niet krijgen van een boete, het gaat erom wat en hoe we willen communiceren richting gebruikers. Wat we met z'n allen prettig/duidelijk vinden.

Goed dat dit hier voorbij is gekomen, zoals ik al zei hebben we hier zelf eigenlijk nooit bij stilgestaan. HE is gewoon een leuk evenement dat voor ons geen commercieel ding is. Maar strikt genomen klopt dat niet, we gaan hier dus eens op puzzelen.

Shirley

Berichten: 26905
Geregistreerd: 17-09-01
Woonplaats: West-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 09:55

Ben ook geen liefhebber, maar de reclames en mededelingen omtrent clinics etc storen mij persoonlijk totaal niet!

Er zijn genoeg gebruikers die het wel enorm leuk vinden en er echt naartoe leven, ieder zijn pleziertje!

Gewoon overslaan, niemand verplicht je tot lezen ;)

Veulen84

Berichten: 10877
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: 't Gooi

Re: "Ik heb geen interesse in horse event"

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 11:15

Het punt is dat er speciaal voor dit soort evenementen een forum is. Sterker nog, op dat forum heeft het een speciaal subforum. Dus hoeft niet elk artikel op de voorpagina. Dus hoeft er niet gevraagd te worden wie er gaat (je kan een meeting topic maken). Dus hoeven er geen regels onder aan pagina's.
Dat alles heeft namelijk een thuis op een subfora.

Oh en bart de rcc telt wel degelijk ook voor reclame uitingen op bokt en dat zegt dat reclame herkenbaar moet zijn. Maar bij het rcc kun je ook klachten opwerpen over de grote van banners, het type banner (denk bv aan roken of sex).
Herkenbaarheid is een groot speerpunt. Lees hier maar eens: http://www.checksrc.nl/check/herkenbaar ... n_reclame/

Anoniem

Re: "Ik heb geen interesse in horse event"

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 12:17

Bij mijn weten is de Reclame Code Commissie in het leven geroepen om de Instellingwet Autoriteit Consument en Markt te handhaven. Aangezien de IACM vrij abstract is, heeft de RCC de wetten verscherpt naar de praktijk zodat er ook daadwerkelijk wat te handhaven valt. Dat de RCC opgericht is door de advertentiebranche betekent dus niet dat het een tandenloze wolf is; het is een waakhond die in principe iedereen die aan reclame-uitingen doet controleert en ook sancties op kan leggen, en zelfs voor boetes vanuit het IACM kan zorgen.

Wat je schrijft over HE en Bokt vind ik trouwens wel interessant: uit de voorgaande HE jaren had ik opgemaakt dat Bokt als partner gold voor het Horse Event, en er dus bijvoorbeeld deals waren gesloten rondom de stand, Bokt ring, programmaboekje en aandacht geven op Bokt zelf. Of heb ik dat dan echt verkeerd begrepen en betaalt Bokt voor alles in verhouding net zoveel als bijvoorbeeld Trudies Halstertouwen die ook een standje huurt, een plekje in het boekje heeft en op haar website vertelt dat ze in hal X staat, stand nummer 10? Trudy 1 mag dat wél gewoon vermelden omdat zij op geen enkele manier door HE gematst of gesponsord wordt. Als Trudy 2 wél standhouderskorting had gekregen en een clinic mocht verzorgen in ruil voor dat ze bij haar 10.000 volgelingen op FB regelmatig HE promootte, dan is het een ander verhaal: dan moet ze vermelden dat ze reclame maakt voor een event dat haar matst, haar anders behandelt dan normale deelnemers en dus sponsort.
Ik vermoedde dat Bokt meer op Trudy 2 lijkt dan op Trudy 1; heb ik dat dan fout begrepen?
Ik snap dat het voor een bedrijf niet leuk is om te erkennen wat voor deals je hebt gesloten met andere bedrijven (Bokt is daar over het algemeen erg geheimzinnig over), maar als daaruit voortvloeit dat je regelmatig aandacht besteedt tegenover je volgers aan dat bedrijf, dan maak je reclame en dat moet vermeld worden. Juist omdat het voor de volgers wél belangrijk is om precies te weten of hier gewoon gesproken wordt vanuit 'we vinden dit gewoon zó'n gezellig evenement, daar besteden we graag aandacht aan' of vanuit 'we hebben een partnerschap met dit bedrijf en vinden het zo'n gezellig iets dat we daar graag aandacht aan besteden'. Niet leuk dat je met de billen bloot moet als je policy is om zo geheimzinnig mogelijk over geld te doen, maar dat is gewoon de wet: heb jij een partnerschap met een ander bedrijf, dan moet je dat vermelden.

Shirley

Berichten: 26905
Geregistreerd: 17-09-01
Woonplaats: West-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 12:22

Ik denk hier te simpel voor -O-

Nou en?
Wie wordt erdoor geschaad?
Wie slaapt er niet door?
Wie kost het geld?
Wie loopt er een onherstelbaar trauma door op?

Snap werkelijk niet waarom je je hier zo druk over kunt maken :?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 12:37

Als je zelf uit de tijdschriften/boekenwereld komt en ziet hoe precies daar omgegaan moet worden met bijvoorbeeld auteursrecht en reclame en advertorials vs redactionele content maar ook auteursbegeleiding als het gaat om wat kun je waar zeggen, dan raak je daar wel op gespitst. Aangezien de wetten er zijn en je ze dan ook al jaren nageleefd hebt, is het dan heel erg raar om te zien dat een forum doet alsof ze A) niet bestaan, B) slechts arbitraire regeltjes zijn en geen echte wetdingen en C) niet voor hun gelden. :+

Ik kan natuurlijk ook zeggen 'Ga zo door, Bokt! Trek je niets van de regels aan en doe lekker je eigen ding!' - maar dan lopen ze uiteindelijk alsnog tegen de lamp en dat doet pijn. Dan geef ik liever al in een eerder stadium aan dat ze een verkeerd beeld hebben van wat zij regeldingetjes noemen en dat het tijd wordt om dat echt serieus te nemen, als ze willen voorkomen dat bepaalde instanties serieus naar hun gaan kijken.

Voor jou is dit misschien gemiep in de marge en lijkt het allemaal een hoop gezeur van mensen die het gewoon leuk vinden om te zeiken, maar wat Veulen84, ik en een aantal anderen doen is Bokt helpen in te zien dat ze essentiele kennis missen en grote denkfouten maken die voor serieuze problemen kunnen zorgen.
Nou ja, en dan lijk je maar in de ogen van leken een mieperd die zich weer druk maakt om niets. Je kunt het ook omdraaien: mensen met kennis van zaken die Bokt hier gratis advies geven zodat ze een paar fouten kunnen vermijden die nu door gebrek aan kennis maken. Daarna mag Bokt er vervolgens mee doen wat ze wil, zolang ze maar weten dát die regels er zijn en wát die regels zijn zijn zoals wij hier in dit topic aangeven, want alleen dan kun je echt een koers kiezen - of die nou is om je aan de wet te houden of om die te negeren.

Shirley

Berichten: 26905
Geregistreerd: 17-09-01
Woonplaats: West-Brabant

Re: "Ik heb geen interesse in horse event"

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 12:43

Ik zou niet durven om jullie miepers en zeikerds te noemen ;)

Ben inderdaad volslagen leek op dit gebied en zag het misschien daarom meer als kritiek dan als goedbedoeld advies.

Dank voor je uitleg!

Anoniem

Re: "Ik heb geen interesse in horse event"

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 12:51

Het is ook gewoon wel interessante materie (als je de juiste afwijking hebt ;) ) want de gedragsregels voor social media van de Reclame Code Commissie zijn pas sinds 1 januari 2014 van kracht, en aangezien social media zo'n gigantisch breed begrip is, is het boeiend om te zien wat dan wel/niet onder reclame valt. Bij reclame denk je namelijk in eerste instantie aan een bedrijf dat een pagina van een tijdschrift/een paar minuten zendtijd koopt en daar een product van zichzelf of een ander promoot. Maar bij social media vallen 'natuurlijke personen' ineens ook heel duidelijk onder de reclameregels. Als je parttime BNer bent, ;) verder gewoon een baan hebt maar op je BN-twitter account schrijft dat je de onderbroeken van de Hema zo fijn vindt, dan valt dat opeens ook onder reclame-uitingen als je toevallig een doos onderbroeken van de Hema hebt gekregen. Terwijl je geen geld hebt gekregen van de fabrikant, ook geen geld hebt betaald om die reclame-uiting te plaatsen, misschien ook niet eens om die doos onderbroeken hebt gevraagd en die tweet alleen schreef omdat je zelf als natuurlijk persoon zo lyrisch bent over de kwaliteit van Hema onderbroeken. Lastige materie - ik weet er ook echt alleen maar de basics van - maar wel leuk.

TurdusMerula

Berichten: 23903
Geregistreerd: 09-04-05

Re: "Ik heb geen interesse in horse event"

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 00:49

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook als kritiek vind overkomen en niet als hulp.

We zijn nog altijd te gast op Barts forum. Lijkt mij niet dat hij inzage hoeft te geven over zijn inkomen, al dan niet indirect.

Ik vind de topics over HE ook niet zo interessant overigens, dus ben in die zin niet 'bevooroordeeld'.

Nog dit weekend, misschien nog wat evaluatie en dan is het weer klaar ieg. Ik hoop op mooi weer en blije bezoekers. :)

Sammyoo

Berichten: 4758
Geregistreerd: 31-12-05

Re: "Ik heb geen interesse in horse event"

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 08:33

Ik erger me al jaren groen en geel aan de HE spam op Bokt. Dat Bokt in ruil voor reclame op het forum een gratis stand kreeg was me al lang duidelijk.
En waarom het mij irriteert? Omdat het verhulde reclame / manipulatie is voor een commercieel evenement. Ook kinderen worden hieraan blootgesteld. Een kaartje kost volgens mij rond de 30 euro en dan heb ik het nog niet over de enorme kosten van parkeren, een drankje etc. Er wordt door een aantal mensen flink verdiend aan HE. Bokt krijgt in ruil dan misschien 'alleen' een gratis stand, maar indirect zal het Bokt geen windeieren leggen. Want een groter Bokt geeft meer advertentie opbrengsten.

Eerlijk gezegd geloof ik niet dat Bokt / Bart hier nooit bij stil heeft gestaan. Het is dit jaar voor het eerst dat er openlijk over wordt gesproken in een topic, eindelijk. Maar eerlijk gezegd denk ik niet dat er volgend jaar veel veranderd. Ook dan begint in mei weer de ellende met het werven van 'Bokt-reporters'. O ja, daar heb ik eerder een opmerking over gemaakt in een topic, maar die is snel door de moderators verwijderd. En ook dat zou niet mogen volgens de reclame code commissie.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Re: "Ik heb geen interesse in horse event"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-16 09:31

We zijn te gast op Bart z'n forum, maar zonder gasten heeft Bart geen forum, dus tja....

Heb ooit een lijstje gezien waarmee werd bepaald of iets op vn of on kwam maar kan het niet meer vinden... Iemand?

Sammyoo

Berichten: 4758
Geregistreerd: 31-12-05

Re: "Ik heb geen interesse in horse event"

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 09:46

Dat lijstje ken ik niet. Ik heb wel eens gevraagd of er op de voorpagina aandacht voor de Equitana kon komen. Dat zou ik heel normaal vinden, een internationale paardenbeurs vlak over de grens, minstens 25x zo groot als HE en ook nog veel voordeliger. Om één of andere vage reden zou dat niet kunnen, de echte reden laat zich natuurlijk raden..

Het is gewoon allemaal niet integer.

Laurie

Berichten: 4495
Geregistreerd: 05-05-07
Woonplaats: Doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 18:07

Shirley schreef:
Ik denk hier te simpel voor -O-

Nou en?
Wie wordt erdoor geschaad?
Wie slaapt er niet door?
Wie kost het geld?
Wie loopt er een onherstelbaar trauma door op?

Snap werkelijk niet waarom je je hier zo druk over kunt maken :?

Ik vind ook dat de hoeveelheid commentaar (of 'hulp', hoe je het ook wil noemen) wel iets minder mag :o

Die vraag onder je naam weg is fijn, maar laten we niet vergeten dat we met z'n allen nog steeds gebruik maken van een gratis forum - en dat zonder tig advertenties in het zicht.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 19:22

Ik denk dat het als kritiek leest omdat als iemand hier schrijft dat wat Bokt doet tegen de 'reclamewet' is, het antwoord steeds is dat dat of niet zo is, of dat die wet niet echt bestaat, of dat die niet voor Bokt geld. En dat is gewoon onwaar. Dus geven we dat aan. Als in plaats van dit soort foute antwoorden er gewoon een berichtje komt met 'daar hebben we nog nooit bij stilgestaan, we gaan uitzoeken in hoeverre dat ook op ons van toepassing is', dan zou al die uitleg over de Reclame Code Commissie-posts nooit geplaatst zijn. Maar doordat er hier door Bokt uit naam van dit forum foute informatie over de RCC verspreid wordt, is het logisch dat mensen dat corrigeren.
En natuurlijk hoeft Bart niet aan te geven hoeveel Bokt aan het HE verdient- maar áls er in enige vorm aan verdiend wordt (en dat is dus zo) dan moet hij dat ook elke keer als hij over het HE schrijft dat aan zijn 'gasten' vertellen, anders doet hij aan oneerlijke concurrentie en breekt hij de wet.
En natuurlijk komt dit over als kritiek (is dat erg?) en gezeur, maar als je de baas bent van een forum dan moet je niet onwaarheden verspreiden over de plichten die ook forums hebben. Als je dat wel doet, dan zullen er (hopelijk!) altijd mensen zijn die dat corrigeren, niet alleen voor de forumbaas zelf maar ook voor alle andere social mediagebruikers die meelezen en die anders denken 'O, als dat niet voor Bokt geldt dan geldt dat ook niet voor mij'. Dat kan namelijk erg vervelend uitpakken.

By the way, ik ben erg te spreken over het advertentiebeleid dat Bokt heeft voor externe adverteerders, daarover alleen maar lof! _/-\o_ Moet je voor de grap eens kijken op Pferd.de: daar posten de adverteerders zelfs automatisch binnen topics, om de zoveel posts waardoor topics totaal onleesbaar worden. Dus wat externe adverteerders betreft verdient Bokt een dikke, dikke pluim.
Nu alleen nog het interne (HE) advertentiebeleid opschonen en ze zijn een voorbeeld voor alle andere social media. +:)+

Maanoogje

Berichten: 1244
Geregistreerd: 19-04-10
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 23:31

Laurie schreef:
Shirley schreef:
Ik denk hier te simpel voor -O-

Nou en?
Wie wordt erdoor geschaad?
Wie slaapt er niet door?
Wie kost het geld?
Wie loopt er een onherstelbaar trauma door op?

Snap werkelijk niet waarom je je hier zo druk over kunt maken :?

Ik vind ook dat de hoeveelheid commentaar (of 'hulp', hoe je het ook wil noemen) wel iets minder mag :o

Die vraag onder je naam weg is fijn, maar laten we niet vergeten dat we met z'n allen nog steeds gebruik maken van een gratis forum - en dat zonder tig advertenties in het zicht.

Er wordt hier nog steeds geld verdiend met standaard advertenties, waarschijnlijk dmv Google Adsense. Dat is dus hun legale advertentie inkomstenbron. Dat hele Horse Event gedoe is op z'n minst op de grens van legaal-illegaal, maar leunend illegaal. Als dit Amerika was had bokt al lang een groot probleem gehad. Hier wordt minder werk gemaakt van dit soort dingetjes, en onze wetten lopen nog eens achter

Pocca_Locca

Berichten: 1918
Geregistreerd: 12-10-14
Woonplaats: Noord-Holland

Re: "Ik heb geen interesse in horse event"

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 23:41

Hoi! Ik kan me niet herinneren dat mij gevraagd werd of ik wel of niet naar Horse event zou komen.. Maar kennelijk kom ik " misschien naar Horse event "
Maak me er niet druk om, hoor!
Wie weet, kom ik inderdaad ooit naar Horse event..

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Re: "Ik heb geen interesse in horse event"

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 14:57

Het enige wat ik er typisch aan vind is dat evenementen en meeting een apart forumdeel hebben, daar moeten alle bokkers alle evenementen bespreken en alle meetings afspreken
Maar de HE een meeting voor/door bokt mag wel overal digitaal aangeplakt worden

Dat voelt voor mij wel heel erg als met 2 maten meten

Voor de rest zal het me jeuken, ik kom dit jaar niet en volgend jaar ook niet en het jaar er op ook niet
Zal er waarschijnlijk nooit naar toe gaan (ooit , lang geleden 1 of 2 keer geweest maar vond het dus niet boeiend genoeg)
Of ik moet er onverhoopt eens moeten werken :?

Jester_

Berichten: 12258
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Eerbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 15:33

Esmee_98 schreef:
Ik vind ook dat horse event je vreselijk door de strot gedouwt wordt op bokt. Een soort van horse event filter zou echt een gat in de markt zijn. En cowgirl, je onderschrift is echt geweldig _O-

Edit: en in het topic van het wk jonge dressuurpaarden werd (in mijn ogen zeer terecht) aangehaald dat bokt er echt weinig over meldde. Als ik het mij goed herinnerde stond er niet eens iets over bij vn (kan ook dat ik me dit niet goed herinner hoor :+ ). Hoezo wordt daarover zo weinig vermeld en word je met dat stomme HE doodgegooid? Waar ligt de grens, wat krijgt aandacht op bokt en wat niet? Ik zou denken dat een wk interessanter is en je daar meer (nieuwswaardige) aandacht aan kan besteden dan aan Horse Event, maar misschien is dat gewoon mijn kijk er op :)


Staat al een paar paginas terug maar dit idd. Een wk vind je niks over maar he wordt je knettergek van

Nies_
Berichten: 18300
Geregistreerd: 25-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 15:39

Nee, maar wat dat betreft.. De nieuwswaarde is over het algemeen niet echt sky high te noemen. Terwijl er af en toe echt wel boeiende dingen gebeuren. Ik lees nog liever over de nieuwe keuringskampioen bij het shetlander stamboek dan veel van die onzin die er nu staat (oa dus HE).

Jester_

Berichten: 12258
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Eerbeek

Re: "Ik heb geen interesse in horse event"

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 17:54

Nou precies :=

miss_lizje

Berichten: 6262
Geregistreerd: 27-05-07
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 18:20

Ik vind het ook een beetje overdone, maar kan bokt ergens wel begrijpen.
Wel zou ik het leuk vinden als juist ook andere evenementen "gepromoot" zouden kunnen worden. Want buiten horse event lijken andere evenementen op een enkel topic na helemaal niet te bestaan.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-17 16:50

Bart... hij is er weer.... had ie m'n antwoord van vorig jaar niet kunnen onthouden?