Leden met 0 berichten

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Leden met 0 berichten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-01-04 14:52

Ik was net even in de gebruikerslijst aan het snuffelen en wilde jullie er op attenderen dat er minimaal 40 pagina's (verder ben ik niet gegaan) aan leden zijn die 0 berichten hebben geplaatst. Volgens mij klopt zeker 80% hiervan niet en zijn dit mensen die helemaal niet meer op bokt komen. Nemen deze mensen niet onnodig ruimte in beslag? Waardoor bokt alleen maar groter en trager wordt (ben een computerleek, dus misschien zeg ik nu iets heel fouts)


Elliot
Berichten: 6441
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 15:03

Deze is discussie is op Bokt al eindeloos geweest, maar veel van deze leden schijnen alleen mee te lezen en niet te reageren. Ik zou er ook voor zijn om mensen te verwijderen, alleen is dit niet echt iets waar ik me druk om maak...

Ik ben alleen bang dat dit topic weer een hele ketting reactie uitlokt van 'ja, verwijderen die mensen, want ik kon m'n eigen naam niet nemen' enzo...


Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-01-04 15:12

ooh oke, Ik wist niet dat hier al topics over zijn geweest. (Is idd wel raar als het niemand was opgevallen.)
Nou dan mag het topic van mij wel weer gesloten worden hoor. Wilde het alleen even onder de aandacht brengen.

Elliot
Berichten: 6441
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 15:16



BartVB
Eigenaar

Berichten: 41634
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 15:56

Zie de andere topics dus Haha!
Thanks Ynzo Haha!

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 bezoekers