Sammie schreef:Wat gebeurt er met de huidige 'correspondenten'?
Omdat wij de samenwerking met een aantal huidige correspondenten hebben beëindigd zijn we op zoek naar nieuwe correspondenten.
Kuggur schreef:Veel eisen, tot "bij voorkeur een opleiding in de journalistiek" aan toe.
Ik neem niet aan dat jullie bereid zijn iets te betalen voor de moeite....?
Nee, geen betalingen. Maar niemand van de nieuwsredactie krijgt een vergoeding, het werk wat we doen is vrijwilligerswerk. De meeste 'eisen' zijn van toepassing op alle functies binnen het team (>18 jaar, > 1 jaar actief, samenwerken, etc). We hebben inderdaad een voorkeur voor een opleiding in de journalistiek, maar heeft iemand dat niet is dat geen reden om niet voor diegene te kiezen.
kleinvosje schreef:Op zich wel interessant, maar ik vraag me dan af: word je door Bokt naar evenementen gestuurd, oftewel, betaalt Bokt de toegangskosten, of schrijf je ergens over 'omdat je er toch al heen ging'?
Als correspondent is het de bedoeling dat je inderdaad schrijft over evenementen waar je heen gaat. Je hebt dus zelf de keuze waar je heen wilt om iets over te schrijven, wij sturen je niet verplicht op pad naar een wedstrijd of evenement. Maar het kan ook zijn dat jij bijvoorbeeld stage loopt bij een paardenkliniek of hoefsmid en daar iets interessants of leuks over kan schrijven. 
Aanvulling: een tijdelijke correspondent kan ook éénmalig over iets schrijven en daarna weer correspondent af zijn. Daarom zijn we ook op zoek naar vaste én tijdelijke mensen omdat we begrijpen dat niet iedereen de zin en de tijd er voor heeft om vaker te schrijven voor Bokt.