Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Musiess schreef:Dit topic is al eerder geweest.. even zoeken of hij er nog is misschien.
HorseTopShop schreef:Hier heb ik laatst ook een topic over aangemaakt. Echter geen respons op gekregen van een modje.
[FZ] Ongepaste reclame
Jolien87 schreef:Heeft dit niet te maken met je cookies? dit gebeurt op basis van wat jij allemaal bekijkt op internet en dat kan dus ook heel goed met het topic te maken kunnen hebben over de vibrator in het hooi.
Mods hebben geen invloed op welke dingen jij doet op het internet en dus ook niet welke banners jij te zien krijgt.
musiqolog schreef:Benfan schreef:Misschien heb je de topic gelezen over verassingen tussen het hooi?
Crematies tussen het hooi? Luguber en brandgevaarlijk...
Die niet-dildo's doen mij trouwens erg aan antiparkeerpaaltjes denken...
lieveli schreef:Dit is toch geen wereldschokkende banner op een forum waar seks en seksuele mishandeling ook open en bloot worden besproken.
lieveli schreef:Dit is toch geen wereldschokkende banner op een forum waar seks en seksuele mishandeling ook open en bloot worden besproken.
bruintje123 schreef:Alsof die 14 jarige niet weet wat het is.
Alsof die 12 jarige geen spoiler opent in het wat vind ik nu in mijn hooi topic.
musiqolog schreef:bruintje123 schreef:Alsof die 14 jarige niet weet wat het is.
Alsof die 12 jarige geen spoiler opent in het wat vind ik nu in mijn hooi topic.
Ja, dat zal allemaal wel. Ik zeg alleen maar: er wordt hier een strenge automatische censuur toegepast, dat die wel-of-niet-dildo's wél de site op mogen is opmerkelijk.
Jolien87 schreef:Heeft dit niet te maken met je cookies? dit gebeurt op basis van wat jij allemaal bekijkt op internet en dat kan dus ook heel goed met het topic te maken kunnen hebben over de vibrator in het hooi.
Mods hebben geen invloed op welke dingen jij doet op het internet en dus ook niet welke banners jij te zien krijgt.
Shadow0 schreef:Google bepaalt op verschillende manieren wie welke advertentie te zien krijgen. Soms gebeurt dat op basis van voorkeuren die Google heeft geregistreerd. Sommige bedrijven laten ook heel specifiek advertenties zien van iets dat je bekeken hebt (bv schoenen of vakanties.)
Maar dit geldt zeker niet voor alle advertenties, en je mag er dan ook nooit de omgekeerde conclusie uit trekken, dat er rare advertenties komen omdat iemand wat raars gezocht zou hebben.