We want Lau!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 12:12

Lautjuh123 schreef:
Ik vond die topics ook wel leuk, maar daar zal ik wel puber voor zijn Tong uitsteken


Idd zijn vooral de oudje's en meelopers die zich eraan ergeren. Scheve mond

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 12:20

MWoah, zie mezelf niet als oudje. Kan me ook levendig voorstellen wat het is om puber te zijn. Maar meeloper? Meelopers vind je juist in die bewuste topics Knipoog. Je hebt je gewoon aan regels te houden. Zeker als het over dingen als sex gaat. Beetje respect mensen.

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 12:21

Zoek dan iets van haar op dat niet kan dan. Ik ben het niet tegen gekomen....

Finnea

Berichten: 10071
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 12:31

Dankje Avanti, ik ben er trots op Lachen
Ik kom gewoon voor mn mening uit, en als je daar een probleem mee hebt zit ik er niet mee.

Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 12:52

geen ruzie, geen ruzie Tong uitsteken Laten we mensen nou maar niet persoonlijk gaan aanvallen want dat slaat ook nergens op en bevorderd de situatie ook niet (omg ik wist niet dat ik zo intelligent kon zijn Scheve mond) Tong uitsteken

lies

Berichten: 9626
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 13:19

bevorderT. Zo intelligent ook weer niet Tong uitsteken

Er is toch niet zoveel animo om Boogiegirl terug te krijgen he?
Ik tel... 3 mensen Scheve mond

Tiffany

Berichten: 5725
Geregistreerd: 17-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-03 13:21

Avanti schreef:
Tsss Billy rust in de tent, moet je maar niet als 40 jarige in het jeugdhonk komen. Lips are sealed Daar heb je het over zulke dingen. Sjiiiit.

En Yoline tuurlijk de meeloper is het er wel mee-eens Misselijk

Ik wil Laus ook terug Huilen Eindelijk eens weer wat leven in de tent en wat heeft ze dan fout gedaan, het verbode woord geil ofzo Verward
Slaat echt helemaal helemaal nergens op en zooo'n onzin.

Is het nou een permanente ban??? Stoom uit je oren Echt belachelijk sjonge jonge, n.a.v het kussen met het zelfde geslacht komop zeg daar deed iedereen aan mee.
Nou Laus als je dit lees ( zal vast wel *LOL* ) Ik ga je missen lekker prutmustje van me Lovers Kwijl

Ik zie je op je volgende account.


OK dan!

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 13:21

3 mensen tegen hoeveel? Dus wel degelijk dat ze erom gevraagd heeft. Dingen genoeg die uitgelokt zijn. Sorry maar zo is het.

Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 13:24

lis schreef:
bevorderT. Zo intelligent ook weer niet Tong uitsteken


damn Tong uitsteken

Ik denk dat wel meer mensen dr stiekem terug willen maar niks durven te zeggen, stel je voor dat ze een mening verschil met de populaire fasel hebben Knipoog

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 13:28

Met mij mag je een meningsverschil hebben hoor. No problemo. Maar ik ben niet degene die vraagt aan anderen 'open 's effe een sextopic want ik mag dat niet'. Niet degene die begint over sex op knieen etc etc. Kom op zeg, je bent intelligent genoeg om te begrijpen dat dat gewoon niet kan hier. En als jullie er zoveel behoefte aan hebben, nogmaals er zijn fora genoeg die 18+ verhalen toelaten hoor.

En ik geloof niet dat ik populair ben. En hopelijk blijft dat zo. Wordt alleen maar minder populair omdat ik een rechtdoorzee mening geeft. Hard vaak dat wel. Geef ik toe. Maar ja. Beter zo dan dat ik ga liegen niet?

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 13:28

Lautjuh123 schreef:
geen ruzie, geen ruzie Tong uitsteken Laten we mensen nou maar niet persoonlijk gaan aanvallen want dat slaat ook nergens op en bevorderd de situatie ook niet (omg ik wist niet dat ik zo intelligent kon zijn Scheve mond) Tong uitsteken


grappig trouwens dat je hier begint over mensen niet persoonlijk aanvallen Lachen

Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 13:29

ik snap dr ban ook wel, daar gaat het niet om!
ik denk alleen dat sommige mensen niks durven te zeggen en nam jouw even als vb. waarom Tong uitsteken
Omdat in dei topics van boogiegirl heel veel mensen zeiden dat ze het leuk vonden bla bla en hier wel 3 mensen iets zeggen (of die mensen hebben het gewoon niet gelezen Tong uitsteken)

lies

Berichten: 9626
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 13:30

Lautjuh123 schreef:
Ik denk dat wel meer mensen dr stiekem terug willen maar niks durven te zeggen, stel je voor dat ze een mening verschil met de populaire fasel hebben

Of het kan ze niets schelen.
Ik heb niet de indruk dat er bokkers zijn die meningloos achter Fasel aanhobbelen. Achter Boogiegirl daarentegen...

Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 13:30

ik val jouw niet persoonlijk aan toch? het was meer een geintje, zie Knipoog er ook achter Lachen
en als je het zo opvat, sorry dan Lachen

MrMagic

Berichten: 705
Geregistreerd: 03-01-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 13:32

Als iemand een (tijdelijke) ban krijgt lijkt me het al duidelijk dat je niet moet proberen weer eerder terug te komen.
En hier de reden voor de ban is ook duidelijk en geen twijfel over mogelijk (naar mijn idee).

En tijdens een ban proberen terug te komen onder andere naam vind ik een logische oorzaak om een permanente en volledige ban te krijgen.

En anders heeft een ban toch ook geen effect. Als je te makkelijk kan terugkomen onder andere naam en dat word wel toegelaten heeft het bannen geen zin. Maar dat zal wel duidelijk zijn.

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 13:34

Lautjuh123 schreef:
ik val jouw niet persoonlijk aan toch? het was meer een geintje, zie Knipoog er ook achter Lachen
en als je het zo opvat, sorry dan Lachen



Oops, sorry. Ben ongesteld dus wat prikkelbaar Lachen. Fasel heeft spijt Verdrietig

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 13:36

lis"]
[quote="Lautjuh123 schreef:
Ik denk dat wel meer mensen dr stiekem terug willen maar niks durven te zeggen, stel je voor dat ze een mening verschil met de populaire fasel hebben

Of het kan ze niets schelen.
Ik heb niet de indruk dat er bokkers zijn die meningloos achter Fasel aanhobbelen. Achter Boogiegirl daarentegen...
[/quote]


*kijkt achter zich, en voelt zich ineens wel heel eenzaam* Tong uitsteken

Nee, en ik hoop ook echt niet dat mensen dat gaan doen. En zowel: nou dan maken we er een gezellig feestje van Haha!

Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 13:36

boeiend, het kwam mischien ook beetje fout over Ach gut

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 15:05

lis"]
[quote="Lautjuh123 schreef:
Ik denk dat wel meer mensen dr stiekem terug willen maar niks durven te zeggen, stel je voor dat ze een mening verschil met de populaire fasel hebben

Of het kan ze niets schelen.
Ik heb niet de indruk dat er bokkers zijn die meningloos achter Fasel aanhobbelen. Achter Boogiegirl daarentegen...
[/quote]

Neeh hoor, we kunnen er gewoon over mee praten met Laus. Wat de meeste JONGE mensen wel kunnen over die onderwerpen.

Ann

Berichten: 13246
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 15:11

Waarom gaan die "jonge" mensen dan niet naar een forum waar zulke berichten wel gepost mogen worden Lachen

Je weet dat het niet mag/hoort op een forum als Bokt, waarom blijf je hier dan posten

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 15:23

Dit is een PAARDENforum hoor, lieve Avanti en je weet nav gister hopelijk wel hoe het in z'n werk gaat om een ban te krijgen, toch????
Als je het als 16-jarige stoer vindt om over seks (met ks in de Nederlandse spelling) te praten, bést. Maar niet hier. Klaar. Ik denk dat al die 'ouwe wijven' een béétje meer over seks weten dan jullie met z'n allen bij elkaar, en die hebben niet de behoefte om behoorlijk provocerend over seks te gaan praten. Hoe zou dat nou komen?
't Staat in de regeltjes, die heeft Boogie kennelijk niet goed (genoeg) doorgelezen na haar eerdere ban, dan is het al snel weer exit en niet alleen maar om haar onstuitbare aantrekkingskracht tot het woordje 'seks', ze heeft nu weer 3x de lijn overschreden. Nou ja, als je tot drie kan tellen, dan snap je dat het dan exit is. Het is zó simpel dat ik het niet eens kan uitleggen. 't Zal best een aardige meid zijn, maar ze gaat gewoon te ver, klaar.

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 16:57

Totally Agree Laui!
Wie heeft zijn strippenkaart al bijna vol? Tong uitsteken

IcePrincess

Berichten: 7742
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 17:52

Avanti schreef:
Neeh hoor, we kunnen er gewoon over mee praten met Laus. Wat de meeste JONGE mensen wel kunnen over die onderwerpen.


de leeftijd van veel jonge mensen die op jeugdhonk komen, horen niet bepaald al op die leeftijd over zulke onderwerpen mee te praten laat staan er ervaring mee hebben.

ze wist dat ze uit moest kijken, een topic over hoe geil ze wel niet was werd dichtgegooit waarna ze meteen weer een topic opend met als onderwerp seks terwijl dat toch duidelijk niet op prijs werd gesteld.

Guinni

Berichten: 2714
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: In een hutje op een berg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 18:07

Sundancer schreef:
Totally Agree Laui!
Wie heeft zijn strippenkaart al bijna vol? Tong uitsteken

Dat mogen wij waarschijnlijk niet weten sunnyboy, wij mogen niet zo nieuwsgierig zijn Haha!

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 19:43

Ben ik nou de enige die geen idee heeft over wie dit gaat Verward Blijkbaar wat gemist ofzo...
Nou ja, wat je niet kent, mis je ook niet.