[Uitgelicht] 'uitgelicht'

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SayaJones

Berichten: 11927
Geregistreerd: 12-03-09
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 07:11

Hmm, is uitgelicht overgeslagen vandaag? Ik zie nog dezelfde topics als gister.

sanne1992
Berichten: 2036
Geregistreerd: 04-09-09

Re: [Uitgelicht] 'uitgelicht'

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 07:15

Hier ook nog dezelfde topics als gisteren

Peelie

Berichten: 13415
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Re: [Uitgelicht] 'uitgelicht'

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 07:33

Ik heb al een bp gestuurd naar een mod. Ze zijn er mee bezig ;)

Muronia

Berichten: 19536
Geregistreerd: 29-04-09
Woonplaats: Aan het kanaal, achter de spoordijk

Re: [Uitgelicht] 'uitgelicht'

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 07:35

Goeiemorgen! Helemaal mijn schuld. Ververs de pagina maar eens, als het goed is, dan heb ik zojuist met het magische stokje gezwaaid :D

Peelie

Berichten: 13415
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 07:42

Murosch schreef:
Goeiemorgen! Helemaal mijn schuld. Ververs de pagina maar eens, als het goed is, dan heb ik zojuist met het magische stokje gezwaaid :D

Joepie! Uitgelicht! :D

Celine_Famke

Berichten: 6738
Geregistreerd: 18-11-12
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-16 00:10

Hey, nog geen nieuwe uitgelicht.. :o

Naaoommii
Berichten: 2265
Geregistreerd: 02-10-10

Re: [Uitgelicht] 'uitgelicht'

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-16 00:21

Ik zat ook al een aantal keren mn browser te verversen. Still waiting :D

Celine_Famke

Berichten: 6738
Geregistreerd: 18-11-12
Woonplaats: Alkmaar

Re: [Uitgelicht] 'uitgelicht'

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-16 00:27

Haha ja ik wacht altijd tot 00:00 uur voor de nieuwe uitgelicht :p Maar ga zo maar slapen, zie het morgen dan wel haha.

Murthul

Berichten: 17064
Geregistreerd: 19-12-10
Woonplaats: Eilandje

Re: [Uitgelicht] 'uitgelicht'

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-16 01:29

Er was inderdaad iets mis gegaan, hij staat erop!

nenahdm

Berichten: 7901
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: Alabama

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-16 03:19

Ik zou heel graag nog eens een statistiek zien van wie hoeveel keer al in uitgelicht heeft gestaan! Had het al eens eerder gevraagd en er werd gezegd dat dat best een tijdje kan duren, ik wil jullie er even aan herinneren omdat dat alweer een hele tijd terug is :+ (bijna een jaar :P )

fohadie
Berichten: 4291
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-16 11:27

Staat nu een topic in uitgelicht met een Engelse titel. Nu snap ik al niet waarom het tegenwoordig allemaal Engels moet, wat de meerwaarde daarvan is, maar doe het dan in correct Engels!

Zeker als dit het visitekaartje van Bokt moet zijn, zorg dan voor in ieder geval een titel zonder fouten. Of ben ik nu echt een zeurkous?!

Mariett
Gouden 1 april Bokt-stokpaardtemmer

Berichten: 4423
Geregistreerd: 13-12-11

Re: [Uitgelicht] 'uitgelicht'

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-16 12:35

Heel eerlijk, fohadie, vind ik dat je hierin een beetje overdrijft. Je kan natuurlijk kritiek hebben op Engelse titels, of het vervelend vinden dat het niet correct Engels is, maar om dan zo'n topic geen uitgelicht te gunnen (want het is onwijs leuk om in uitgelicht te staan!) vind ik een beetje ver gaan.

Set_Elkol
Berichten: 14849
Geregistreerd: 06-06-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-16 12:35

Daar moet je gewoon heel hard om lachen :))

En de meerwaarde van Engels, sommige dingen klinken gewoon veel liever in het Engels, vind ik.

Shirley

Berichten: 26905
Geregistreerd: 17-09-01
Woonplaats: West-Brabant

Re: [Uitgelicht] 'uitgelicht'

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-16 12:37

Ja, zeurkous :j

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41580
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: [Uitgelicht] 'uitgelicht'

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-16 12:39

Spelfouten staan stom, eens. Maar goed, dat doen ze zelf.

Wat ik wel jammer vind is dat er nog maar heel weinig kunst in uitgelicht staat. Het hoeft echt niet dagelijks, maar zo sporadisch als nu het geval is vind ik best zonde :).

fohadie
Berichten: 4291
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-16 12:40

Das dan duidelijk. :+ persoonlijk vind ik het totaal geen visitekaartje dan. Ik gun iemand wel uitgelicht, maar de mods die het plaatsen zien toch ook dat de titel niet klopt? Kunnen ze dat dan niet wijziggen voor ze het plaatsen? Ik bedoel het niet negatief hoor, en vast dat ik de enige ben die zich eraan stoort..

Kijk, mijn Nederlands is ook niet goed, maar ik ga dan ook geen topic makne om in Uitgelicht te komen.

Murthul

Berichten: 17064
Geregistreerd: 19-12-10
Woonplaats: Eilandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-16 14:23

Titanic, ik zal nog eens een balletje op gooien bij Bart :j

_San87_ schreef:
Spelfouten staan stom, eens. Maar goed, dat doen ze zelf.

Wat ik wel jammer vind is dat er nog maar heel weinig kunst in uitgelicht staat. Het hoeft echt niet dagelijks, maar zo sporadisch als nu het geval is vind ik best zonde :).


We proberen kunst zeker mee te nemen, maar kunst is iets lastiger vaak. Je zit natuurlijk met de uitsnede die vaak met kunst lastiger is, plus dat er iets met paarden afgebeeld moet zijn. Maar wat vooral het lastigste is, is dat kunstprojecten vaak heel onherkenbaar beginnen, en dan supermooi eindigen, maar omdat we de nieuwe topics bekijken (met meer dan 3 foto's, dat is ook zoiets) missen we vaak die resultaten. Ik probeer wel regelmatig topics aan te stippen waarvan ik denk "dit zou wel eens uitgelicht potentieel kunnen zijn" Ook heb ik zelf het idee dat het de laatste tijd iets rustiger is in het paarden-kunst hoekje.. Mocht je nou eens een echt tof project vinden mag je me altijd een PB'tje sturen zodat ik er niet overheen kijk. :)

Wat betreft spelfouten e.d., daar kijken we niet naar. Zie zo ontzettend veel topics voorbij komen dat ik alleen scan op foto's en maar heel soms lees wat erbij staat, dat is natuurlijk soms ook interessant, maar in 9 v/d 10 topics is de begeleidende tekst voor mij totaal niet interessant om te lezen. Als er spelfouten in de titel staan kun je altijd even temmen zodat een moderator het kan verbeteren.

SayaJones

Berichten: 11927
Geregistreerd: 12-03-09
Woonplaats: Almere

Re: [Uitgelicht] 'uitgelicht'

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-16 14:32

Dat scheelt dat de titels niet in uitgelicht komen te staan, maar dat je die pas ziet als je er op klikt :Y)

Selina

Berichten: 14284
Geregistreerd: 20-10-13
Woonplaats: Ede

Re: [Uitgelicht] 'uitgelicht'

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-16 15:05

Er stond pas een prachtige tekening van een paard in uitgelicht :))
Viel me ook al op, weinig kunst, al stond ik er zelf paar weken terug nog in dus ik mag niet klagen.

Anne_Baukje

Berichten: 6659
Geregistreerd: 23-09-05
Woonplaats: Enschede

Re: [Uitgelicht] 'uitgelicht'

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-16 17:29

Heb laatst nog een mooie tekening getemd voor uitgelicht. Is helaas niks mee gedaan.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41580
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-16 18:27

Murthul schreef:
Titanic, ik zal nog eens een balletje op gooien bij Bart :j

_San87_ schreef:
Spelfouten staan stom, eens. Maar goed, dat doen ze zelf.

Wat ik wel jammer vind is dat er nog maar heel weinig kunst in uitgelicht staat. Het hoeft echt niet dagelijks, maar zo sporadisch als nu het geval is vind ik best zonde :).


We proberen kunst zeker mee te nemen, maar kunst is iets lastiger vaak. Je zit natuurlijk met de uitsnede die vaak met kunst lastiger is, plus dat er iets met paarden afgebeeld moet zijn. Maar wat vooral het lastigste is, is dat kunstprojecten vaak heel onherkenbaar beginnen, en dan supermooi eindigen, maar omdat we de nieuwe topics bekijken (met meer dan 3 foto's, dat is ook zoiets) missen we vaak die resultaten. Ik probeer wel regelmatig topics aan te stippen waarvan ik denk "dit zou wel eens uitgelicht potentieel kunnen zijn" Ook heb ik zelf het idee dat het de laatste tijd iets rustiger is in het paarden-kunst hoekje.. Mocht je nou eens een echt tof project vinden mag je me altijd een PB'tje sturen zodat ik er niet overheen kijk. :)

Wat betreft spelfouten e.d., daar kijken we niet naar. Zie zo ontzettend veel topics voorbij komen dat ik alleen scan op foto's en maar heel soms lees wat erbij staat, dat is natuurlijk soms ook interessant, maar in 9 v/d 10 topics is de begeleidende tekst voor mij totaal niet interessant om te lezen. Als er spelfouten in de titel staan kun je altijd even temmen zodat een moderator het kan verbeteren.

Will do :).

Murthul

Berichten: 17064
Geregistreerd: 19-12-10
Woonplaats: Eilandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-16 18:56

babe schreef:
Heb laatst nog een mooie tekening getemd voor uitgelicht. Is helaas niks mee gedaan.


Ik weet niet of je in het verloop van het topic getemd hebt of niet? Dat zien we dan niet meer namelijk.. Dan kan het ook nog zijn dat er andere topics waren die voor gingen omdat het beter paste of zo uitkwam, we kunnen niet met iedere tem iets doen (of we moeten een uitgelicht verzinnen dat nog vaker wisselt :)) )

@San, thanks!

Larissajulia

Berichten: 1506
Geregistreerd: 05-05-14
Woonplaats: Oudehaske, Friesland

Re: [Uitgelicht] 'uitgelicht'

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-16 19:34

O god, dat topic met die spelfout was van mij :') sorry bokt, ik weet echt wel dat t falling is, maar ik denk dat ik net wat te snel ging :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-16 20:12

NikkiDeKerf schreef:
Met in mijn achterhoofd 'het visitekaartje van Bokt' blijf ik het vreemd vinden dat er topics uitgelicht worden waar men zich duidelijk in beschermde natuur bevindt, met paard en al. Dat is geen sneer naar wie dan ook persoonlijk toe, maar meer mijn verbazing. Die heb ik al eens eerder geuit maar toen werd er genoemd dat 'we niet altijd zien of een paard zich daadwerkelijk ín de beschermde natuur bevind, of op een pad daartussen'. Dat gaat toch zeker niet ook op wanneer het wél duidelijk te zien is? Nogmaals, geen aanval, naar niemand persoonlijk gericht, iedereen moet zelf doen wat hij of zij wilt en daar is mijn mening vrij irrelevant in. Maar als we het specifiek hebben over het 'visitekaartje van Bokt' lijkt het mij gewoon geen wenselijk / geschikt visitekaartje?



Ik ga hem toch gewoon even quoten, hij is namelijk ook weer zeer actueel ;)

nenahdm

Berichten: 7901
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: Alabama

Re: [Uitgelicht] 'uitgelicht'

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-16 20:50

Dankjewel Murthul! :D