www.paardentips.com

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
carien

Berichten: 750
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: hutje op de hei

www.paardentips.com

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-03 11:46

Is de Belgische website www.Paardentips.com gelieerd aan Bokt? De site lijkt er namelijk op. Alleen is Bokt denk ik iets uitgebreider. De Belgische site verstuurt daarentegen wel ik dacht tweewekelijks een magazine. Misschien ook iets voor Bokt?

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 12:42

Er zijn nog 100 en één van sit soort forums (bokt is wel de grootste volgens mij Haha!)

Zoals hippics.net Verward en horses.nl.

Kijk anders op paarden.pagina.nl daar staan weet ik hoeveel van dit soort forums!

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41660
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 12:44

Klopt, maar het gaat Carien volgensmij voornamelijk om de nieuwsbrief. Daar sta ik zeker open voor maar ik heb de kennis/tijd/kunde niet om een nieuwsbrief in elkaar te zetten Haha!

Maar het is zeker een goed idee. We hebben dan een nieuwsteam nodig (ook om de hoofdpagina van Bokt met het nieuws flink te verbeteren). Dit is 1 van de dingen die op de planning staan Haha!

carien

Berichten: 750
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: hutje op de hei

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-03 13:08

Bedankt voor je tip LT but no thanks. Deelname aan 1 paardenforum vind ik genoeg. En ja inderdaad Bart, het ging mij feitelijk om de nieuwsbrief van Paardentips. Ik hoop dat jullie ook zoiets dergelijks van de grond krijgen. In ieder geval veel succes ermee. OK dan!