E.A over niet hippische zaken

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

E.A over niet hippische zaken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-12-03 17:01

wegens toenemende drukte op e.a is de uitzondering op de regel dat hippische zaken bij uitzondering wel toegestaan zijn gewijzigd en is het nu niet meer toegestaan om niet hippische zaken aan te bieden. het is een beetje erg verwarrend geweest, dat is geheel mijn schuld geweest, en ik biedt hiervoor mijn excuses aan. ik hoop dat ondanks de verwarring er wel begrip is voor de situatie want zoals e.a nu is is het erg rommelig en er kwamen steeds meer niet hippische zaken bij. bij uitzondering hadden we daar niet zoveel moeite mee maar het werd nu toch wat te veel.
nogmaals mijn excuses voor de verwarring.
Lonneke moderator e.a


Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 17:05

Zo blijven de hippische zaken ook iets meer boven aan en verdwijnen ze niet zo snel, mooi juist zo Lachen

Wat ik me dan wel afvraag: Er is een tijd gespeculeerd over opslitsen van EA, mocht dat gebeuren, krijgen niet hippische zaken daar dan ook een plekje?

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-12-03 17:10

dat zijn we aan t overleggen. over het hoe en wat van niet hippische zaken zijn we er nog niet helemaal uit. maar hoop in elk geval dat e.a wat minder rommelig word als iedereen weet waar hij aan toe is.

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 17:11

toch jammer dat er iets weggaat en niets voor in de plek komt. is een tijdelijk topic voor onhippische-artikelen niet een idee tot de lang verwachte en verlangde verandering ingevoerd wordt?

Amor Vincit Omnia


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 bezoekers