Aanbieden van niet hippische zaken

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 02:47

Lonneke, wat is er tegen om alsnog de sticky op [EA]
aan te passen en bovenaan de regels (tijdelijk) in vet
rood te zetten dat er even geen niet-hippisch spul mag?
En voor vragen dienaangaande naar TeM te verwijzen?

Constructief toch?

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 19:29

lonneke"]
[quote="stef schreef:
Laatst was er een vraag over wanneer we sticky's lezen....



als ik een stickey had aangemaakt op e.a was het toch door bijna niemand gelezen stef. dat weet je zelf net zo goed als ik. ja jullie lezen als het in je voordeel is, maar als het om wijzigingen in het nadeel van de users is lappen de users het aan dr laars. kom zeg, ik heb niet voor niets dat topic geopend over de stickey's. daaruit blijkt dat bijna iedereen het wel weet maar het gewoon aan zijn laars lapt.
feit is wel dat ik het had moeten melden maar als ik het dan meld op e.a dan word er net geen aandacht aan besteed. vergeefse moeite dus
[/quote]

Nee daaruit bleek vooral dat sticky's over het hoofd worden gezien. Maar ik vind het helemaal scheef dat als er dan een nieuw voorstel komt dat er dan ineens helemaal geen sticky meer komt... Ik vind dit echt typisch een scheef systeem. Ik moet zeggen dat je het met dat andere sticky daarna prima had opgelost hoor, om die rood te maken dat valt gelijk op... als je dat nou gewoon gedaan had... een nieuwe regel helemaal niet melden schiet toch ook niet op... Verward

Daarbij komt ook nog eens dat sticky's VEEL te lang blijven staan, bijvoorbeeld de sticky dat apple moderater is op rijtechnisch, dat is nu al zo'n 1,5 maand geleden of zo, ik denk dat apple intussen wel dusdanig aanwezig is geweest dat iederen nu wel weet dat ze moddie is... en voor de nieuwkomers boeit het niet, want die hebben toch nooit anders geweten... Dus dat sticky had AL LANG weg gemogen, mensen kijken er niet naar, omdat er toch altijd maar hetzelfde staat!

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132059
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 22:33

Het was mij ook opgevallen dat de topics met niet-hippische zaken naar de mesthoop verplaatst waren.
Ik geef het eerlijk toe, ook ik lees de sticky's maar mondjesmaat.
Maar op het moment dat ik zie dat er topics op de mesthoop belanden om een "nieuwe" regel, dan ga ik op zoek naar het sticky topic waarin deze regel aangekondigd wordt.
En dat is helaas nergens te vinden

'k Heb wel het oude topic gevonden waarin staat dat er geen niet-hippische zaken aangeboden mogen worden, maar deze regel wordt al zo lang en zo vaak overtreden dat het imo. geen echte regel meer is.
Een nieuw sticky topic (of een aanvulling op het oude topic) lijkt me zeker op z'n plaats