Hypocriet en verbazingwekkend

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Fitzroy

Berichten: 25104
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 00:29

Ik vraag me af of een sticky wel zo handig is voor jullie.
Sticky's vallen imo juist minder op dan gewone topics, ik sla ze standaard over Knipoog

organisator

Berichten: 1565
Geregistreerd: 15-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-03 00:29

Citaat:
Tja, je had dat soort dingen natuurlijk gewoon kunnen melden op TeM met of een melding dat iets niet klopt of een verbetering voor de betreffende sticky


ieder zijn sticky vindt ik het stoort me niet
Behalve als iemand over het feit valt je kan voor alles wel een sticky vragen.
Dan ga je kijken naar stomzinnige dingen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 00:30

BartVB schreef:
Tja, je had dat soort dingen natuurlijk gewoon kunnen melden op TeM met of een melding dat iets niet klopt of een verbetering voor de betreffende sticky Haha!

Ik zie jullie meldingen met plezier tegemoet Haha!


Afbeelding

Nope, klikken is niet mijn stijl en ik dacht dat mods hun eigen forum up to date moesten houden??

Maar nog even terug naar de aanleiding van dit topic. Zou het mogelijk zijn om het topic dat gestart is om STP onder de aandacht te brengen, tot sticky te maken??
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 07-12-03 00:32, in het totaal 1 keer bewerkt

organisator

Berichten: 1565
Geregistreerd: 15-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-03 00:31

Maar Fitzroy het is ook niet handig om steeds een topic naar boven te halen.

En het is gewoon zo dat ik het wachten een beetje zat was

organisator

Berichten: 1565
Geregistreerd: 15-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-03 00:36

Citaat:
Maar nog even terug naar de aanleiding van dit topic. Zou het mogelijk zijn om het topic dat gestart is om STP onder de aandacht te brengen, tot sticky te maken??


je en dat lukt dus ook op deze manier zoals je ziet

Bart reageert, en weer een topic over dit onderwerp

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41658
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 00:36

organisator schreef:
Heb je dan helemaal niet door dat dit de zoveelste vraag om aandacht is voor dit onderwerp


Nope, er komen maar heeeeeeeeeel zelden vragen of we iets sticky willen maken.

Verder heeft Fitzroy absoluut een goed punt, het gros van de users slaat sticky topics standaard over (including me Haha!). Als je topic interessant genoeg is dan blijven ze vanzelf bovenaan staan.
Laatst bijgewerkt door BartVB op 07-12-03 00:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 00:36

Als het topic telkens omhoog gehaald moet worden kan dat ook betekenen dat er niet veel animo voor is onder andere bokkers. Anders was het wel uit zichzelf hoog gebleven.

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 00:38

hoeft niet, dat heeft te maken met welke mensen er op dat moment online zijn, en in welke andere topics zij geinteresseerd zijn.

organisator

Berichten: 1565
Geregistreerd: 15-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-03 00:39

klopt en dat vindt ik over zo'n topic zeer teleurstellend

wel allemaal wat schreeuwen maar niets doen
en nu schop ik tegen schenen, maar dat kan me niet schelen als het over zulke onderwerpen gaat

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 00:39

BartVB schreef:
Als we alleen kunnen melden dat alles poedersuiker is dan hoef je van mij natuurlijk niet te verwachten dat ik hier nog tijd in ga stoppen Knipoog Ik heb wel wat beters te doen dan me een beetje chagrijnig zitten maken over het gedrag van een aantal users.


Ik vind het wel jammer dat je dit op deze manier schrijft. De bedoeling van het sticky zien te krijgen van het STP topic is ook niet om jou chagrijnig te maken.

Ik heb nooit gezegd dat alles poedersuiker is. Sterker nog, ik vind Bokt een heel leuk forum. Daarom komt het denk ik des te harder aan dat er nu zo moeilijk gedaan wordt over het sticky maken van een topic dat een goed doel dient...

Fitzroy

Berichten: 25104
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 00:40

Ik ben het niet altijd Schijnheilig eens met de moddies maar hier ga ik toch met Apple en Bart mee.
Als een topic interessant genoeg is blijft ie bovendrijven tot vervelens aan toe Tong uitsteken

organisator

Berichten: 1565
Geregistreerd: 15-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-03 00:42

Citaat:
hoeft niet, dat heeft te maken met welke mensen er op dat moment online zijn, en in welke andere topics zij geinteresseerd zijn.


en met het feit dat snachts bokt doorgaat en wij niet online zijn
de topics naar de volgende paginas zakken en dan slechter bekeken worden

En het spreekwoord luidt: uit het oog uit het hart

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 00:46

Fitzroy schreef:
Ik ben het niet altijd Schijnheilig eens met de moddies maar hier ga ik toch met Apple en Bart mee.
Als een topic interessant genoeg is blijft ie bovendrijven tot vervelens aan toe Tong uitsteken


Ok, in de meeste gevallen ben ik het daar ook mee eens. Maar wij willen niet interessant gevonden worden op de manier die jij in dit geval bedoeld.

We willen zoveel mogelijk paardenliefhebbers bereiken en dat is nogal lastig als er niet ieder uur iemand een inhoudelijk bericht schrijft.

Fitzroy

Berichten: 25104
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 00:48

En denken jullie dat met een sticky die tot vervelens toe bovenin blijft staan wel te bereiken?
Heb ik zo mijn twijfels over ...

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 00:50

een sticky hoeft niet perse tot vervelens aan bovenin te staan. hoewel vele dat nu wel doen Haha!

organisator

Berichten: 1565
Geregistreerd: 15-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-03 00:51

nou heb jij goede ideeen
we staan open voor suggesties hoor
alles is welkom

organisator

Berichten: 1565
Geregistreerd: 15-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-03 00:52

Citaat:
een sticky hoeft niet perse tot vervelens aan bovenin te staan. hoewel vele dat nu wel doen


Tjakkaaaa!

leuk punt

Amy77
Berichten: 11262
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Op de mooiste plek in Drenthe :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 01:02

Hai Bart, ik wil natuurlijk niet achterblijven he Tong uitsteken
Maarruh, jij bent officieel moddie van dit forum he? Fijn dat je toch nog ff tijd hebt om op deze manier te reageren, maar hoort dit niet zolangzamerhand in Slowchat? Of een persoonlijke vete die via PB uitgevochten moet worden, zoals eerder jouw voorstel was bij een topic over een bokker?

organisator

Berichten: 1565
Geregistreerd: 15-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-03 01:09

Normaal gaat dit ook per PB, dus waarom hij nu 1 PB stuurt en de rest hier snap ik ook niet helemaal

Dus sorry KImberly Tong uitsteken

Amy77
Berichten: 11262
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Op de mooiste plek in Drenthe :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 01:10

nou ja t zullen de pepernoten wel zijn:-)

organisator

Berichten: 1565
Geregistreerd: 15-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-03 01:11

Denk het ook

Ik dacht ach die Bart, speelt voor Sint vanavond en vraag hem om een sticky

Maar volgens mij is die al met de boot weg

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 01:12

en hoe zit het? krijgen we nu nog een sticky of niet? ik vind het zonde om kostbare tijd te spenderen aan geneuzel of het al dan niet zinvol is.

het liefst had ik ons een eigen forumgedeelte gezien want immers, paardenmishandeling kan ons allemaal overkomen dus is de werkgroep STP zeker een Bokt aangelegenheid, die veel meer steun en actieve werkers verdiend dan ze nu heeft gevonden.


het zal je kind maar wezen....

Linda

Berichten: 3350
Geregistreerd: 26-11-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 01:19

Om laat in de avond nog even te reageren.
Toen jullie begonnen met STP, vond ik het aan de ene kant een goed initiatief, maar aan de andere kant had ik er ook mijn vraagtekens bij. Wat was jullie doel? Hoe wilden jullie dat gaan bereiken? Dat waren vragen die ik had. Ik heb jullie topics in de gaten gehouden, om antwoord te krijgen op de vragen. Maar helaas, 90% van jullie topics bestaan uit *schop*. Niets irritanter dan dat als je het mij vraagt Scheve mond Hoe kan men jullie ooit serieus nemen wanneer er geen relevante informatie in de topics staat?
Persoonlijk zou ik me nooit aanmelden bij STP, alleen om die hele simpele reden. Als het allemaal iets professioneler en duidelijker was overgekomen had ik er nog over na willen denken.
Laatst bijgewerkt door Linda op 07-12-03 01:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 01:24

Ludo schreef:
Ik heb jullie topics in de gaten gehouden, om antwoord te krijgen op de vragen. Maar helaas, 90% van jullie topics bestaan uit *schop*. Niet irritanter dan dat als je het mij vraagt Scheve mond Hoe kan men jullie ooit serieus nemen wanneer er geen relevante informatie in de topics staat?


Dat schoppen is nodig om in beeld te blijven, helaas... Dat was met een sticky onderwerp niet nodig geweest.

Wat relevante informatie betreft, we zijn druk bezig. Je had bijvoorbeeld een PB tje kunnen sturen en dan had je die informatie nu allemaal gehad.

Linda

Berichten: 3350
Geregistreerd: 26-11-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 01:26

Als het daadwerkelijk voor veel mensen interessant zou zijn geweest zou dat schoppen niet nodig zijn. Hoe meer je schopt, hoe minder mensen het lezen en hoe meer je moet schoppen
Het hoeft niet zes keer per dag bovenaan de pagina te staan