Moedeloos van geschop in topics.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 20:49

Wat bedoelen jullie nou met die *schop* ?????
Explain, please! Tong uitsteken

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 21:22

Amethyst schreef:
Wat bedoelen jullie nou met die *schop* ?????
Explain, please! Tong uitsteken

Dan *Schop* je als het ware je topic omhoog Knipoog

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 00:50

Het begint mij ook te irriteren, lees je een topic, lees je telkens *schop*

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 09:43

Ik weet niet of hetmisschien een idee is? Maar is het misschien niet iets om voorlopig op eenmaal ander maal, de topics zo in te stellen dat ze blijven staan op volgorde van plaatsing? dat ze niet naar bovenaan delijst verplaatsten als erop gereageerd is. Volgens mij moet je dat kunnen instellen? Op die manier kunnen mensen die dat forum vaak volgen makkelijker zien wat ze al gehad hebben. En ik denk dat de meeste wel weten dat EA nu eenmaal erg druk is, ik kijk inmiddels gewoon ook pagina 3 op dat forum...

Yessy

Berichten: 23021
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 13:45

24 uur minimaal ertussen is wel ok, en dan ook bijv. niet vaker dan 3x ofzo, ik zag laatst een topic dat 17x omhoog was geschopt!!

Fabjuhlover

Berichten: 1893
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Huis ter Heide (Zeist)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 17:42

Ik ben het met Yessy eens...

niet meer dan 3x schoppen ofzo, als er dan niemand heeft gereageerd dan is het jammer dan en heb je ook nog weinig kans op reacties...

Linda

Berichten: 3350
Geregistreerd: 26-11-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 18:17

Jammer dat hier geen mods reageren. Ben benieuwd wat zij vinden...

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 18:21

Denk dat wel duidelijk is, als er in de regels staat dan het niet mag. Knipoog

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 22:43

wij zijn toch echt druk aan t debatteren over hoe het verder moet met e.a.
Tuurlijk doen we wel iets met alle bruikbare tips, maar het probleem rond e.a is gewoon erg moeilijk. Zolang we als team nog geen passende oplossing hebben gevonden die al de problemen dekken waar we tegenaan lopen gelden de volgende regels:
- Er mag dus binnen 24 uur niet meer worden geschopt, ook niet door middel van of topic reacties door andere users om het topic omhoog te halen.
- We gaan zoveel mogenlijk controleren op offtopic reacties. Jullie weten zelf wel wat we daar mee bedoelen. We gaan waarschuwingen uitdelen, zullen meer verwijzen naar de regels voor e.a, en of topic reacties zullen zoveel mogenlijk worden verwijderd.
-Ook is het niet meer toegestaan om paarden of artikelen voor vrienden, kennissen collega's enz aan te bieden, deze worden direct verplaatst naar de MH
- het aanbieden van niet hippische zaken is van nu af aan helemaal niet meer toegestaan. dus ook huisdieren vallen onder die regel. Ik kan niets beloven, maar we werken aan een oplossing voor deze niet hippische zaken, maar dat zal niet op korte termijn kunnen worden gerealiseert.

Misschien klinkt het heel streng, maar velen van jullie vinden, zo blijkt hier in dit topic, dat e.a erg rommelig is geworden. Feit is dat er heel veel word aangeboden op e.a waarbij heel vaak commerciele, niet hippische, of andere topics zitten die gewoon niet op e.a horen.
We hebben de regels wat kort en krachtiger gemaakt in e.a zodat het voor iedereen duidelijk is wat er word bedoeld. Voorlopig zullen we het met zijn allen met deze versie van e.a moeten doen mensen. Laten we met zijn allen proberen om e.a dan ook zo goed mogenlijk te benutten VOOr Bokkers en DOOR bokkers!! Jullie kunnen ons daarbij helpen door even op het ! te drukken als je ons een topic wilt melden waarin men in een van de bovenstaande regels overtreed. Wij zullen alle tips uiteraard meenemen in de ontwikkelingen over hoe we e.a zouden kunnen verbeteren. In elk geval stellen we alle tips heel erg op prijs en doen we ons best om e.a in de toekomst overzichtelijker te maken. Overigens weet ik van bart dat hij heel druk bezig is om op termijn iets aan het nieuwe e.a te gaan doen. De situatie zoals hij nu is met de regels hierboven gelden dus zolang de nieuwe versie van e.a er nog niet is!!

Elliot
Berichten: 6441
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 01:11

Misschien is het erg veel werk voor de modjes, maar is het niet mogelijk dat bij elke *schop* die te vroeg uitgedeeld wordt dit schop berichtje verwijderd wordt, zodat dit topic gewoon weer terug op z'n oude plek is. En, hier de desbetreffende 'dader' hier op kunnen attenderen, dus niet gelijk waarschuwen, maar vriendelijk doch dringend verzoeken zich aan deze regel te houden...

Maar, ik kom nooit op [EA], dus waarschijnlijk is dit onmogelijk aangezien hier geschopt word alsof het leven van sommige mensen er vanaf hangt Vork

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 15:19

lonneke schreef:
e-Ook is het niet meer toegestaan om paarden of artikelen voor vrienden, kennissen collega's enz aan te bieden, deze worden direct verplaatst naar de MH
- het aanbieden van niet hippische zaken is van nu af aan helemaal niet meer toegestaan. dus ook huisdieren vallen onder die regel. Ik kan niets beloven, maar we werken aan een oplossing voor deze niet hippische zaken, maar dat zal niet op korte termijn kunnen worden gerealiseert.
!


Owkee die eerste stel regels snap ik nog, maar die laatste slaan echt 3 x nergens op... wat maakt het nu uit of je een hippisch artikel of een gewoon artikel aanbied, dat maakt toch geen *piep*uit.... Boos!

Gaby
Berichten: 3390
Geregistreerd: 30-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 19:07

^Wel in de hoeveeheid topics. Zonder het invoeren van die regel zijn van de 10 topics in EA zeker 3 niet - paardengerelateerd.

Misschien kunnen de niet-paarden topics in AM komen te staan ofzo ? Of word het daar dan weer erg druk ?

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 20:09

Ja, want dan worden de topics van AM weer naar beneden verplaatst.
Ik zou zeggen gewoon enkeltje Mesthoop ;P .

DubbelFun

Berichten: 88633
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 20:10

Er mogen alleen paardengerelateerde zaken worden aangeboden én alleen op EA. Dus niet op andere fora iets TK of GZ c.q. bijrijders gevraagd etc.!!

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 21:04

Ik heb eerlijk gezegd zoiets van splits het dan tijdelijk op in een tijdelijk forum... ik vind het echt scheef denken hiero..

Yessy

Berichten: 23021
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 21:21

Sugarmiss schreef:
Er mogen alleen paardengerelateerde zaken worden aangeboden én alleen op EA. Dus niet op andere fora iets TK of GZ c.q. bijrijders gevraagd etc.!!

mag bijrijders gezocht/gevraagd enzo dan nog wel op ea, of dat ook niet meer?