[Dienstmededeling] BoktBeheerBulletin september

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BartVB
Eigenaar

[Dienstmededeling] BoktBeheerBulletin september

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-13 13:28

Het eerste BoktBeheerBulletin in lange tijd die niet van Eline's hand afkomstig is. Voor iedereen even wennen en een flinke herschikking van taken, maar we hebben er alle vertrouwen in dat het goed komt! :)

Technisch
Op technisch gebied wordt er momenteel hard gewerkt aan de nieuwe layout. Wat dat precies inhoudt en voor vragen en opmerkingen kan je hier terecht: [VN] Binnenkort nieuwe layout voor Bokt, nu ook voor mobiel. Daarnaast wordt er ook nog gewerkt aan een Boktupload. Genoeg te doen dus!

Inhoudelijk
September stond natuurlijk zoals elk jaar voor het grootste gedeelte in het teken van Horse Event. Er is al heel veel over geschreven, voor wie het gemist heeft hier het 'terugkijktopic'. Ben je op zoek naar foto's die gemaakt zijn tijdens Horse Event of heb je foto's gemaakt en wil je die graag delen? Daarvoor zijn twee centrale topics in het leven geroepen: [HE] [Centraal] Ik stond op HE, heb je foto's van mij gemaakt? en [HE] [Centraal] Ik heb foto's gemaakt, laat weten wat je zoekt.

Wiki
Na een behoorlijke periode van voorbereiding kon op 21 augustus 2013 de enquête over de Bokt Wiki online gezet worden. Er komt nog heel wat bij kijken om de juiste vragen in de juiste vorm in een logische enquête te gieten! :Y)

Inmiddels is de enquête afgelopen en zijn we bezig met het analyseren van de resultaten. De vragen werden zo'n 1400 keer beantwoord en daarmee hebben we een behoorlijk goed beeld gekregen van de meningen van de ondervraagden over de Bokt Wiki. We willen iedereen die meegewerkt heeft aan de enquête heel hartelijk bedanken en we zullen in de komende periode aan de slag gaan met de opmerkingen.

Als eerste resultaten van de enquête kunnen we al meegeven dat 60% van de ondervraagden regelmatig op de Wiki leest. De grootste reden waarom mensen de Wiki niet gebruiken is dat ze daar simpelweg niet aan denken. Voor ons dus de belangrijke taak om daar verandering in te brengen en de Wiki nog meer bekendheid te gaan geven.
Ook is slechts 5 procent van de ondervraagden het oneens of zeer oneens met de stelling "De Wiki voegt voor mij iets toe aan Bokt.nl". Met deze uitslagen zijn we uiteraard blij en we gaan binnenkort bekijken wat we kunnen doen om de Wiki nog meer op de voorgrond te plaatsen binnen en buiten Bokt.nl!

Beleid
Geen nieuw beleid, wel iets dat we graag even onder de aandacht willen brengen. Ook op nieuws is het de bedoeling om ontopic, dus inhoudelijk, op de berichten te reageren. Mocht er iets niet kloppen of vind je iets geen nieuwswaarde hebben, dan kan je dat laten weten door middel van de knop 'Tip de Nieuwsredactie'. Deze knop vind je bovenaan elke openingspost op Nieuws. Ook is het natuurlijk altijd mogelijk de betreffende nieuwsredactielid een PB te sturen of om de nieuwsredactie te mailen op redactie@bokt.nl. Kritiek en commentaar op de nieuwsredactie mag zeker, maar niet in de nieuwstopics zelf. Graag daar rekening mee houden.

Team
Vertrek....
Het is de meesten niet ontgaan, maar Eline heeft inmiddels echt afscheid genomen van haar rode kleurtje. Meer daarover kan je lezen in haar eigen topic: [FZ] Vanaf morgen stop ik als 'rooie'.
Naast Eline gaan we ook drie moderatoren missen. Freya kan het modereren niet meer combineren met overige bezigheden en stopt. Heel erg bedankt voor je inzet!
Jans en Nickeltje hebben een tijdgebrek en gaan daarom tijdelijk op zwart. We hopen ze binnenkort weer in het groen terug te zien.

Het Boktbeheer Bulletin van augustus is hier te vinden.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: [Dienstmededeling] BoktBeheerBulletin september

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 13:36

Bedankt voor de update Bart!

We zullen Eline allemaal heel erg gaan missen maar ik weet zeket dat Jessica het ook goed gaat doen. :j
Freya bedankt voor je inzet!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 13:39

Bellatrix schreef:
Bedankt voor de update Bart!

We zullen Eline allemaal heel erg gaan missen maar ik weet zeket dat Jessica het ook goed gaat doen. :j
Freya bedankt voor je inzet!

Zoals altijd (een van de) eerste met een reactie.
Ik zal Eline niet missen, maar dat is persoonlijk. :P

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 13:41

Ik ben veel online ja. :') En FZ staat bij mijn favorieten dus zie gelijk nieuwe topics. :')

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 15:54

bedankt voor de update... :)

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 17:36

Is het doordat Jans tijdelijk op zwart staat, ze nog wel bij 'haar' fora staat, maar dan blauw? (want dat zeg ik zojuist namelijk daarom ging ik op zoek naar een topic :+ )

edit: Bella, als je zoveel online bent, wil jij niet weer terug mod worden? :D

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 17:38

Bart is nog niet zo bedreven in het ontmodden geloof ik. :D

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 17:38

Dat deed Eline altijd? :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 17:41

Mannen doen dingen nu eenmaal anders :')

Bedankt Bart , nog even oefenen op hoe je het doet dan komt jou taakje wel goed!

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-13 17:45

Was inderdaad flink zoeken hoe dat ontmodden ook alweer werkt :+ Ben er nu uit, denk ik... Verder duurt het even voor die overzichten met mods bijgewerkt zijn. Het duurt (uit m'n hoofd) een half uur voor de 'wie is moderator op dit forum' lijst bijgewerkt wordt.

Maar het lijkt gelukt :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 22:22

Saai hoor zo zwart :+

Maargoed komende periode heel druk in het privéleven dus even zwart leek niet onverstandig :D druk druk druk :)

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 22:26

Eline, heel erg bedankt voor alles. :)
Freya, jij ook bedankt en voornamelijk voor je hulp met die inzamelingsactie toen!

Enne.. Jansie, dat zwart staat je niet. Groen flatteert meer.

Bart, bedankt voor de update. :D Ff wennen om jouw naam boven het BBB te zien staan.

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 21:40

Bart en het team, bedankt voor alles. Wie weet kom ik ooit nog eens terug in een groen jasje.

Roosch, dat was echt iets wat ik moest doen, vanuit mij zelf, maar tot op de dag van vandaag totaal geen spijt van gehad en ben blij dat ik iets heb kunnen doen voor de familie en alle vrienden hier op Bokt.

Jans, zwart is inderdaad saai, dat besef ik me nu ook heel erg ...