of iets heel erg dom gezegd hebben hier op bokt.
Wat is nu jouw grootste blunder hier op bokt ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:uhm 10 jaar al aan het rijden.. Sorry is niet te zien.. Zou meteen terug gaan naar de beginnersklas als ik jullie was..
Citaat:waar slaat dat nou weer op?
Het dringt niet tot je door dat je totaal niet kan rijden en Stascha gewoon mishandelt..!
Als ik Stascha was had ik je eraf gegooid en keihard vertrapt..
Je bent echt een koppig k*utkind!
Citaat:uhm jongens het zijn momentopnames dus hou ff je bek ja! Bokt.nl is een leuk forum maar is bezaaid met mensen die denken alles beter te weten. Zie je van die losers die dik commentaar geven en dan kijk je naar hun topics en zie je dat ze zelf belaabberd rijden.. Slaat nergens op.. Maarja ze hebben gewoon lol laat hun lol hebben. Van foto's kun je niet gaan zitten oordelen..! Heb ook zovaak foto's gezien van iets wat totaal anders zat dus niet zeuren! De foto's worden hier gezet voor de lol en omdat hun pony of paard zo lief is. Niet om bezaaid te worden met onzinnig commentaar!
44Myrthe44 schreef:Vragen met welke slofteugel (merk) men goede ervaringen had
Joolien schreef:44Myrthe44 schreef:Vragen met welke slofteugel (merk) men goede ervaringen had
Whaha
Gister nog, doodleuk denken dat ik DE vissenkom heb gekocht, krijg ik heel bokt over me heen dat er geen vis in de kom past. Was redelijk hilarisch
[BB] Vissenappartement
animalwoman schreef:ik heb deze een keer geplaatst kwam hem net weer tegen hihi en toen werd ik uitgemaakt voor iemand die van dierenmishandeling houd http://www.youtube.com/watch?v=3gvVHaNVmIA
vind de pony gewoon een super band hebben met de eigenaar ze voelen mekaar goed aan