hmm typisch

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Rob_H

Berichten: 4242
Geregistreerd: 14-06-01

hmm typisch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-11-03 18:20

waarom wordt het moddie topic gesloten????
wie geeft apple het recht om dat te doen???
oja het feit dat hij/zij een moddie is OK dan! Cool


Apple

Berichten: 76187
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 18:21

Blaze: ik heb het topic gesloten omdat Sugarmiss momenteel niet online is en dus niet kan reageren op het topic. Ik vind het wel net zo eerlijk om haar zelf te laten antwoorden in het topic.

Rob_H

Berichten: 4242
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-11-03 18:24

Apple schreef:
Blaze: ik heb het topic gesloten omdat Sugarmiss momenteel niet online is en dus niet kan reageren op het topic. Ik vind het wel net zo eerlijk om haar zelf te laten antwoorden in het topic.

wat heeft dat er mee te maken Verward Verward Verward wat maakt het uit of ze online is of niet.
Als Ton de Rooy beschuldigd wordt van paarden mishandeling sluit ook niemand het topic omdat hij niet online is.
Ik deel een ervaring die ik heb met iemand naar aanleiding van een vraag.Dus ga me niet vertellen dat je gelijk hebt Cool

Ik zit niet te wachten op een antwoord van SM.Die tijd hebben we gehad Cool

Apple

Berichten: 76187
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 18:27

Het topic ging allang niet meer over 'moderators in het algemeen' maar over 'een specifieke moderator'. Ik wil deze moderator wel de gelegenheid geven om daar zelf op in te gaan.
Overigens is het niet de bedoeling om schaduwaccounts te gebruiken (laat staan om in eenzelfde topic 3 keer dezelfde mening te vertegenwoordingen).

Rob_H

Berichten: 4242
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-11-03 18:31

Apple schreef:
Het topic ging allang niet meer over 'moderators in het algemeen' maar over 'een specifieke moderator'. Ik wil deze moderator wel de gelegenheid geven om daar zelf op in te gaan.
Overigens is het niet de bedoeling om schaduwaccounts te gebruiken (laat staan om in eenzelfde topic 3 keer dezelfde mening te vertegenwoordingen).

Ach er zoveel niet de bedoeling Cool
Maarja ik heb de MACHT niet om het slot te verwijderen Cool

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 18:32

Apple schreef:
Het topic ging allang niet meer over 'moderators in het algemeen' maar over 'een specifieke moderator'. Ik wil deze moderator wel de gelegenheid geven om daar zelf op in te gaan.


Maar Apple, dit geldt toch voor een ieder die wordt genoemd in een topic op Bokt???
Je creeert wel een bepaalt sfeertje om het moddie-schap waar ik het kippevel van krijg! Jullie houden elkaar wel de hand boven het hoofd zo en bij het gewone boktvolk moeten we het maar uitzoeken???? Niet netjes........

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....

Apple

Berichten: 76187
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 18:37

Een bepaald sfeertje creeren is zeker niet mn bedoeling. Het staat Sugarmiss ook vrij om het slotje van het topic af te halen.

Overigens worden er ook slotjes geplaatst op topics als 'gewone gebruikers' door schaduwaccounts door het slijk gehaald worden.

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 18:37

Dan kun je voort elk topic wel gaan sluiten dat over 1 iemand gaat!

En het word dus alleen gesloten als de persoon, om wie het gaat, een moderator is. Staan de moderator dan zo ver boven ons?

Enjoy the little things. One day you will look back and realize they were the big things!

Chica

Berichten: 12272
Geregistreerd: 04-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 18:39

Ik snap wat je bedoelt Apple, maar ik ben het wel met FH eens dat het niet zo moet gaan...
Ook al ging het andere topic niet meer on-topic, iedereen mag zijn menig geven en als iemand de behoefte heeft zich verdedigen mag hij/zij met quoten erop terug komen Lachen
Laatst bijgewerkt door Chica op 12-11-03 18:40, in het totaal 1 keer bewerkt

In 1912: Dingen werden gebruikt. Mensen waren geliefd.
In 2012: Mensen worden gebruikt. Dingen zijn geliefd.
Some days you're the dog Some most days you're the hydrant


Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit
Dag lieve Niamh..HVJ

Apple

Berichten: 76187
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 18:40

Maartjuh lees wat ik hierboven zeg: topics worden gesloten als gebruikers door het slijk gehaald worden -moderator of niet-.

Blijkbaar is een discussie over het moderatorschap op Western wenselijk: dat is ok, maar dan wel op een eerlijke manier (lees: zonder schaduwaccounts).

(Chiqa: je hebt daar zeker een punt)

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 21:35

Zullen we verder gaan bij WN?? Daar is een keurige eerlijke en open discussie inmiddels mogelijk, zelfs Blaze heeft zijn woord gegeven, Lachen

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 bezoekers