Mijn zusje kan niet bokken

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Mijn zusje kan niet bokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 21:36

Ik heb inmiddels al gezien dat meerdere mensen op dit moment moeite hebben om op Bokt te komen. Mijn zusje kan er ook niet op.

Ze heeft exact dezelfde computer als ik en ook dezelfde versie van internet-explorer. Er zit geen spyware op haar computer en haar temporary fliles folder is keurig geleegd. Zowel mijn zus als ik hebben 'Zonnet' als provider, het enige verschil is dat ik via KPN ADSL heb en zij heeft ADSL via Versatel.

Met IE6 werkt Bokt bij mijn zusje niet tot nauwelijks, we komen niet verder dan de nieuwspagina en de afbeeldingen blijven onzichtbaar. Met Netscape 7.1 komen we wel op het forum, maar zien we de afbeeldingen (zoals die voor 'nieuw topic' helemaal niet). Wat kan dit zijn?

Ik heb zelf totaal geen problemen met Bokt, alles werkt zoals het hoort...


Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 22:26

Ik kom er altijd gewoon snel op hoor!!!!!

Live,LOve,'ndLaugh

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 00:18

Margon schreef:
Ik kom er altijd gewoon snel op hoor!!!!!


Ja, ik ook. Het probleem is alleen dat het bij mijn zusje niet lukt...

Fabjuhlover

Berichten: 1893
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Huis ter Heide (Zeist)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 12:18

ja idd ik zou niet weten wat het is maar zal even aan iemand vragen met meer verstand of die misschien weet wat het zou kunnen zijn...

Fabje, you're always on my mind... Lachen
let vooral niet op mijn mooie naam...
1 jaartje op Bokt! (hieperdepiep)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 15:42

Fabjuhlover schreef:
maar zal even aan iemand vragen met meer verstand


En bedankt.... Clown , maar ik begrijp wel wat je bedoeld hoor. Ik hoop eigenlijk dat Bart misschien meer weet. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat het aan de computer ligt. Het enige dat ik me kan bedenken is dat het misschien met Verstal in combinatie met deze website te maken heeft... Maar hoe lossen we dit op?

Wmijn

Berichten: 3654
Geregistreerd: 11-08-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 19:13

En als jij met jouw verbinding, jouw browser, alles zoals jij het hebt je zusje laat inloggen, wat gebeurt er dan?

Dance your cares away - Worries for another day - Let the music play - De Freggles

pearl_tje
Berichten: 3759
Geregistreerd: 29-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 19:35

Anders PB je bart de beheerder toch gewoon even misschien kan die iets doen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 22:01

Wmijn schreef:
En als jij met jouw verbinding, jouw browser, alles zoals jij het hebt je zusje laat inloggen, wat gebeurt er dan?


Dan doet ie het gewoon... Het probleem is bij haar al gewoon dat ze er niet tot nauwelijk op komt. Hierdoor kan ze ook niet inloggen...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 bezoekers