[Dienstmededeling] Tip een Mod

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lielle

Berichten: 66257
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 22:33

goed idee maar:
- graag onderaan neerzetten
- geen vermeldingen van de laatste poster in dit forum op de hoofdpagina tonen.
- en idem voor aantal topics etc. Kan het niet gewoon een optie bovenaan worden, net als profiel, priveberichten en zo. Het uitroepteken is trouwens super!
Laatst bijgewerkt door Lielle op 14-10-03 22:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Elliot
Berichten: 6441
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 22:34

Lielle schreef:
goed idee maar:
- graag onderaan neerzetten
- geen vermeldingen van de laatste poster in dit forum op de hoofdpagina tonen


OK dan!

Ik vind het ook op een zeer irritante plek staan voor een sub-fora dat waarschijnlijk zeer leeg zal blijven bij veel mensen...

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 22:42

Misschien een idee om alle fora die direct met het forum te maken hebben (onderaan) bij elkaar te zetten? (FZ, MH en TeM)?
Verder goed initiatief!

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 22:45

Goed dingetje dit denk ik Lachen

Ik had het knopje al gevonden idd Tong uitsteken

DubbelFun

Berichten: 88715
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 22:47

Maar voor de Mod's die er heel veel mee moeten werken staat hij dus op een hele handige plaats Lachen

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 22:59

Sugarmiss schreef:
Maar voor de Mod's die er heel veel mee moeten werken staat hij dus op een hele handige plaats Lachen


Als jullie gelijk eraan wennen dat hij ergens anders staat raak je ook niet in de war, nu moet heel bokt omschakelen.

astridastrid

Berichten: 5792
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Warmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 23:01

Fairie schreef:
En nog een vraagje aan Bart Haha!

Ik pb Mickey bijna dagelijks over het verplaatsen van [ITP] naar [HAW] en andersom. Is dat daar ook voor of moet dat nog steeds via pb?


Volgens mij is deze vraag nog niet beantwoord? Blond
Ben ook wel benieuwd, volgens mij krijgt Mickey dan veel te doen Haha!

Pauline
Berichten: 12189
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 23:24

Kayla"]
[quote="Sugarmiss schreef:
Maar voor de Mod's die er heel veel mee moeten werken staat hij dus op een hele handige plaats Lachen


Als jullie gelijk eraan wennen dat hij ergens anders staat raak je ook niet in de war, nu moet heel bokt omschakelen.
[/quote]
Jullie zijn in verhouding natuurlijk met minder dan wij :p

Wordt het nu geen patijtje MODdergooien? Scheve mond

joshua
Berichten: 1176
Geregistreerd: 07-12-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 23:29

Maar als je nu een naam leest en vervolgens krijg je een waarschuwing,dan weet je toch direct wie het heeft gezegd?Krijg je dan niet dat mensen mekaar gaan bestoken omdat ze zich verlinkt voelen?Denk dat het heel goed zou zijn als de moddies alleen konden lezen wie er tipt .Verder trouwens een goed idee lijkt mij !

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 00:04

Mwah, iemand kan toch ook over iets anders melding maken, daar komt bij dat je niet weet WAT diegene zegt. Al maakt het me wel nieuwsgierig als ik de hoeveelheid topics en de namen zie staan Scheve mond .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 00:05

Dat forum zou ook gewoon verborgen moeten zijn.

joshua
Berichten: 1176
Geregistreerd: 07-12-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 00:07

Nee maar ja stel je voor ik tip een mod en jij krijgt even later een waarschuwing of een ban?Dan neem ik aan dat je wel weet wie het gedaan heeft.Tevens wat wou jij dan voor een andere melding doen?Lijkt me toch duidlijk dat dit gaat om problemen te melden, en niet om bijvoorbeeld een moddie te vertellen wat je vanavond eet Vork
Laatst bijgewerkt door joshua op 15-10-03 00:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Elliot
Berichten: 6441
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 00:08

Lovely schreef:
Dat forum zou ook gewoon verborgen moeten zijn.


DAT vind ik pas een goed idee!! Al kun je dan niet zien hoe je klacht wordt afgehandeld...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 00:09

Ynzo schreef:
DAT vind ik pas een goed idee!! Al kun je dan niet zien hoe je klacht wordt afgehandeld...


Dan sturen de mods maar een PB ofzo.

joshua
Berichten: 1176
Geregistreerd: 07-12-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 00:11

Nee maar denk je nou echt dat je een berichtje terugkrijgt van een moddie dat ze een waarschuwing hebben gegeven? Nu heb je ook geen zicht erop of het word afgehandeld.

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 00:11

joshua schreef:
Nee maar ja stel je voor ik tip een mod en jij krijgt even later een waarschuwing of een ban?Dan neem ik aan dat je wel weet wie het gedaan heeft.Tevens wat wou jij dan voor een andere melding doen?Lijkt me toch duidlijk dat dit gaat om problemen te melden, en niet om bijvoorbeeld een moddie te vertellen wat je vanavond eet Vork


Nou bokt bestaat uit meer dan 1 topic Haha!
Ik heb btw vandaag bleekselderij, paprika en rookworst gegeten (ja I know, rare combi, maar is een speciaal dieet Haha! ).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 00:12

joshua schreef:
Nee maar denk je nou echt dat je een berichtje terugkrijgt van een moddie dat ze een waarschuwing hebben gegeven? Nu heb je ook geen zicht erop of het word afgehandeld.

Zo'n gedachte had ik ook, maar ja, soms toch maar even proberen om t positief te benaderen he Haha!.

Elliot
Berichten: 6441
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 00:15

Nee, maar in dit sub-fora zie je wat er met een topic gebeurd is [dit neem ik aan tenminste...].

Het gaat niet altijd on een waarschuwing, het kan ook gaan om een dubbel topic, of om een topic dat op een verkeerde plaats staat...

joshua
Berichten: 1176
Geregistreerd: 07-12-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 00:16

Enigste voordeel dat ik er in zie is dat moddies nu sneller kunnen kijken of er melding word gedaan doordat het direct op het forum staat en niet in hun pb box. Verder is het voor hun ook wel makkelijk daar ze nu ook onderscheid kunnen zien tussen hun eigen pbs en van mensen die een melding willen maken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 00:22

Ynzo schreef:
Nee, maar in dit sub-fora zie je wat er met een topic gebeurd is [dit neem ik aan tenminste...].

Geen idee, dat vertelt het verhaal niet .

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 00:32

Dat lijkt mij wel.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 00:37

Super idee, ben hier heel blij mee, is al een hele grote stap in de goede richting! OK dan!

Fitzroy

Berichten: 25130
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 08:31

Mag je nog wel steeds via PB dingen doorgeven aan Moddies?
Ik neem aan dat dat geen probleem is. Anders ben ik niet zo blij met deze optie. Ik koos toch meestal al voor een Mod die online was.

Guinni

Berichten: 2714
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: In een hutje op een berg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 08:49

Ik vind het wel een heel goed idee, en idd wat Fitzroy zegt, kan je dan nog steeds via PB een moddie iets melden? Want dat vind ik wel fijn als dat nog steeds kan.
Voor de rest OK dan! Goed idee!

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41662
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-03 09:16

Fitzroy schreef:
Ik koos toch meestal al voor een Mod die online was.

Haha! En dat is voor de mods niet super handig Knipoog Iig niet voor mij. Zodra ik online kwam op Bokt kreeg ik meestal meteen een aantal PBs op me afgevuurd met meldingen van topics die verplaatst moeten worden e.d. Erg behulpzaam e.d. van de users, waardeer ik ook, maar daardoor ben je dan wel weer snel een hele berg tijd kwijt.. En dat is vooral tijd die je kwijt bent aan zaken die eigenlijk opgelost zouden moeten worden door andere Mods maar het even verplaatsen van een topic is sneller dan het doorsturen van de meldingen naar de juiste persoon..

Als je iets nu meldt via dat forum komt je melding sowieso bij de juiste persoon terecht. Als het dringend is wordt je probleem opgelost door de mod die online is, is het minder dringend dan blijft je melding nog even staan voor de mod van het betreffende forum. Bedoeling is dus dat er wat efficienter om wordt gegaan met de meldingen en voor mij is 1 van de doelen dat ik minder modereerwerk ga doen en meer tijd ga stoppen in b.v. acquisitie en het bouwen van een systeem voor Eenmaal Andermaal.

Tip een Mod kan inderdaad ook in het menu bovenaan de pagina voor normale users.. Hmm. Aan de ene kant is het voor de mods nogal gemakkelijk als dat forum in beeld staat (dan zien ze snel dat er een nieuwe post is), aan de andere kant is het forum voor de gebruikers wat minder 'belangrijk', of ja, het is niet echt een forum dat je van minuut tot minuut bij wil houden.. Ik zal wel eens kijken wat we er mee doen. Als ik voor de users het forum uit de lijst haal is het wel meteen zo dat de laatste poster dan ook niet meer zichtbaar is. Op zich wel een plan dus..