Veel mensen lid, maar geen berichten geplaatst.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Xyris

Berichten: 9448
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-03 23:54

ik bedoelde meer 10 dagen nadat je je aangemeld hebt moet je reageren, anders wordt je account verwijderd. Dat idee had ik meer.

En dat van de naam veranderen vind ik wel ideaal!

Sociolan

Berichten: 1369
Geregistreerd: 08-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 11:04

Dat is wel zo of zetten onder je naam van laatste aanmelding "datum".
Dan kun je ook zien wat en wanneer hij/zij voor het laatst heeft aangemeld.

wenny

Berichten: 7670
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: Hoekschewaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 11:20

er zijn inderdaad heel veel gebruikersnamen bezet
en die hebben 0 of 1 bericht geplaatst ik vind dat ze dat wel op mogen ruimen
of dat er een modorator hun allemaal een pbtje stuurt om te vragen of ze nog wel lid willen zijn
er staan ook een paard deze zelfde mensen in http://www.bokt.nl/forums/profile.php?m ... ile&u=3520 http://www.bokt.nl/forums/profile.php?m ... ile&u=2656
http://www.bokt.nl/forums/profile.php?m ... ile&u=3521
http://www.bokt.nl/forums/profile.php?m ... ile&u=4237
deze zijn dus van het zelfde meisje
daar mogen er toch wel een paar van weg?

wabisabi

Berichten: 5008
Geregistreerd: 17-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 11:53

Apple schreef:
Ik ken wel meer mensen die zich wel aangemeld hebben, maar die niets (tot bijna niets) posten. Wel lezen ze trouw mee.

ja idd. Maar ik weet wel een oplossing. Als Bart nouw iedereen een pbtje stuurt die geen berichten geplaatst heeft, met daarin een mededeling dat als je het niet binnen zoveel tijd terug stuurd je account verwijderd wordt.

(sorry ik kan niet goed dingen uitleggen Bloos )

Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 15:58

Apple schreef:
Ik ken wel meer mensen die zich wel aangemeld hebben, maar die niets (tot bijna niets) posten. Wel lezen ze trouw mee.

Maar ze kunnen toch wel gewoon meelezen, zonder dat ze een gebruiker zijn?
Zo ben ik ook op bokt gekomen. Eerst een maandje meelezen en toen maar aangemeld.

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 16:13


MrMagic

Berichten: 705
Geregistreerd: 03-01-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 16:41

Het kost volgens mij behoorlijk veel tijd om bij te houden wie wel en niet actief is geweest de laatste tijd.
Want er zullen ook mensen zijn die wel lid zijn en ook meelezen, maar haast nooit inloggen. Alleen als ze echt vinden dat ze iets te melden hebben of een keer een profiel willen bekijken.

Maar wat ik wel vind dat iemand moet doen als hij zijn wachtwoord kwijt is en zich dan opnieuw aanmeld, is zorgen dat het oude account weer vrij komt of het wachtwoord laat resetten en dan het andere tijdelijke account gaat (laat) opruimen.

Xyris

Berichten: 9448
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-03 16:44

ik denk dus dat ik al met al de zoveelste zeurpiet ben die hierover begint Haha! ach, wie weet staan er een stel opvrissende ideeen!?

Shiloh

Berichten: 19784
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 17:34

Kusia"]
[quote="Apple schreef:
Ik ken wel meer mensen die zich wel aangemeld hebben, maar die niets (tot bijna niets) posten. Wel lezen ze trouw mee.

Maar ze kunnen toch wel gewoon meelezen, zonder dat ze een gebruiker zijn?
Zo ben ik ook op bokt gekomen. Eerst een maandje meelezen en toen maar aangemeld.
[/quote]
Ja maar Bart kan toch zien wie er on line zijn en wie niet en wie wanneer en dergelijken. Lijkt me dan niet zo moeilijk om uit te zoeken we al heeeeeel lang niet meer online is geweest...

Volgens mij is de enige reden dat deze namen niet verwijderd worden dat bart zijn aantal geregistreerde leden wilt behouden... ookal vind ik dat niet echt een realistisch beeld... maar goe

astridastrid

Berichten: 5792
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Warmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 10:40

Gewoon zoals bij Clubs werken: heb je je al een tijdje niet aangemeld, krijg je een waarschuwing dat je account gaat verlopen, mits je je binnen een bepaalde tijd inlogt.
Waarom niet? En ik bedoel dan alleen de nieuwe gebruikers, dus de gebruikers die nu een 0 hebben staan voor berichten.

Yessy

Berichten: 23034
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 12:12

je kan wel gast zijn en meelezen, maar dan kan je geen profielen bekijken en geen pb'tjes sturen enzo. Ik denk dat dat ook voor veel een reden is om wel een id aan te maken. Misschien als je deze mensen mailt, dat zij het helemaal niet erg vinden om <naam>001 ofzo te zijn, ze doen er toch niets mee, maar verwijderen lijkt me dan iets te ver gaan Tong uitsteken
En je mag toch alleen geen schduwaccounts als je het gebruikt om anderen te kwetsen/discrimineren enz? Want ik zag nu een paar omdat ze een groot probleem hadden, en dan begrijp ik best dat ze dat niet onder hun eigen naam wilden doen..

RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 12:39

Als je heel lang niet op bokt komt is je account inactief...Het lijkt me slim dat je ze dan verwijdert want dan kunnen die mensen van het account er ook niet meer opkomen...

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 13:07

Je account is inactief als je je via je emailadres je account niet activeerd.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 13:13

lunatje schreef:
ik bedoelde meer 10 dagen nadat je je aangemeld hebt moet je reageren, anders wordt je account verwijderd. Dat idee had ik meer.


Ik heb toch liever dat, als mensen iets plaatsen, dit een zinnige bijdrage is aan de gevoerde discussie. Ik denk namelijk dat je, als je de mensen dwingt om berichten te plaatsen, het in de hand werkt dat er veel (mag ik zeggen: nog meer?) onzin wordt geplaatst.

Bovendien is niet iedereen zo expressief dat hij graag wil meedoen aan een discussie.
En als je niet bent aangemeld, kun je geen profielen lezen Haha!

Sadie

Berichten: 996
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: NOP

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 13:24

En als je niet bent aangemeld kan je geen gebruik maken van die handige functie met die oranje rondjes,
want onthoud zelf maar eens wat je wel of niet al gelezen hebt Knipoog

Mosh

Berichten: 6017
Geregistreerd: 16-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 11:30

Ik lees de laatste tijd eigenlijk álleen máár
De ene keer ben ik weer actief,de andere keer helemaal niet.
En deze discussie.....die is er toch al zo vaak geweest...