Poging 2: Officiele waarschuwingen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-03 12:51

Sommige ellende staat, met alle respect, nu eenmaal verder van je af dan misschien goed is, maar het is wel zo. Voor de hele motivatie van mijn eerste topic, wil ik je dan ook liever daarnaar verwijzen ipv het nogmaals te vertellen. Onrechtvaardigheid, hoe klein dan ook in de ogen van een ander, kan heel veel leed bij een persoon veroorzaken.

In Ingrid, nee ik had niet het idee dat je je er niet druk om maakte, gezien je reactie en die van een ander daarop. Vandaar mijn antwoord nog even erover. Maar wat mij betreft is het ook Knipoog.

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 12:52

Hoeveel tijd denk je hiervoor nodig te hebben Bart? Denk dat het heel belangrijk is dat we daar afspraken over maken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 12:53

Het gaat Anoukie misschien ook om de voorkeur die ten beste wordt gegeven en natuurlijk de gebleken arrogantie waarmee een waarschuwing gegeven wordt.
Misschien denkt Anoukie ook wel dat er van te voren al enige 'sturende opmerkingen' richting een mod gegaan zijn, terwijl ons voorgehouden wordt dat mods zich on-af-han-ke-lijk dienen op te stellen. Zie het verhaal van Sarabande en je kunt zelf je conclusies trekken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 12:55

Wat ik nog vergat: IngridM is niet degene die het Anoukie kwalijk neemt dat ze niet weet wat er aan de hand is, anderen doen dit echter wel.
Frankly, ik heb de topics wel zien staan, maar niet echt gelezen, ik heb namelijk allerlei zaken die mijn aandacht nodig hebben en zodoende heb ik dus ook geen idee wat er loos is.

Maar voor nu: heel veel beterschap IngridM.

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 12:58

Ach ja wat je raakt is heel erg afhankelijk van in welke toestand je zit.
Als je gezondheid heel slecht is of je psyche zit in de knoei dan staat je hoofd naar andere dingen.
De uit zijn krachten gegroeide klacht van Anouk op haar eerste wo was een aanklacht tegen willekeur waar zij duidelijkheid over wilde hebben.
Dat daar al 2 topics lang zo heftig op gereageerd wordt betekent dat het een punt is dat leeft onder veel users.
Als je dat niet aanspreek verplicht niemand je om daarop te reageren.

Ingrid heel veel sterkte met gezond worden, ook ik heb dat niet meegekregen

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-03 13:01

Ingrid, namens mij ook veel beterschap gewenst, ik heb je profiel gelezen dus weet nu wat meer over wat er aan de hand is.
Laatst bijgewerkt door Anoukie op 10-10-03 13:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 13:05

greetje schreef:
Hoeveel tijd denk je hiervoor nodig te hebben Bart? Denk dat het heel belangrijk is dat we daar afspraken over maken.

Greetje, met alle respect , ik denk niet dat we kunnen verlangen dat Bart zich vastlegt aan zulke dingen, en dat hij een deadline te halen heeft wat betreft bokt. Het moet nog steeds allemaal in de vrije tijd, en als hij belooft dat er dingen gaan veranderen dan vind ik dat we daar eerst genoegen mee moeten nemen. Ik vind niet dat we kunnen eisen dat het voor een bepaalde periode af moet zijn eerlijk gezegd...

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 13:08

Cody"]
[quote="greetje schreef:
Hoeveel tijd denk je hiervoor nodig te hebben Bart? Denk dat het heel belangrijk is dat we daar afspraken over maken.

Greetje, met alle respect , ik denk niet dat we kunnen verlangen dat Bart zich vastlegt aan zulke dingen, en dat hij een deadline te halen heeft wat betreft bokt. Het moet nog steeds allemaal in de vrije tijd, en als hij belooft dat er dingen gaan veranderen dan vind ik dat we daar eerst genoegen mee moeten nemen. Ik vind niet dat we kunnen eisen dat het voor een bepaalde periode af moet zijn eerlijk gezegd...
[/quote]

Heeft Bart echt telkens soufleurs nodig????

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 13:08

Cody, dat eist Greetje helemaal niet. Greetje wil alleen een richtlijn en een afspraak, maar ze eist helemaal niks zoals ik het lees.

prompter

Berichten: 11115
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 13:10

sarabande schreef:
Heeft Bart echt telkens soufleurs nodig????


Leuk, dat zijn "prompters" in het Engels.

Sorry, helemaal off-topic Lachen.

Ik wacht de veranderingen maar even af verder, het zou inderdaad goed zijn als er duidelijke criteria op papier komen voor UN en OW, dan is het ook makkelijker te beoordelen of je wel of niet over de schreef gaat.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 13:11

Oh ik dacht dat in dit topic gepleit werd voor het mogen uiten van je mening, maar kennelijk ligt dat voor een mod anders?
Dat is mijn mening en omdat het toevallig over Bart gaat wordt het verkeerd opgevat...jammer...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 13:12

Dat ligt voor een mod anders ja, wist je dat nog niet??

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 13:12

Lovely schreef:
Cody, dat eist Greetje helemaal niet. Greetje wil alleen een richtlijn en een afspraak, maar ze eist helemaal niks zoals ik het lees.

Ik bedoelde er alleen maar mee te zeggen dat ik persoonlijk niet vindt dat Bart daar afspraken over moet maken met gebruikers...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 13:14

Cody"]
[quote="Lovely schreef:
Cody, dat eist Greetje helemaal niet. Greetje wil alleen een richtlijn en een afspraak, maar ze eist helemaal niks zoals ik het lees.

Ik bedoelde er alleen maar mee te zeggen dat ik persoonlijk niet vindt dat Bart daar afspraken over moet maken met gebruikers...
[/quote]

Dan moet je DAT zeggen en niet een of ander verhaal op gaan hangen over verplichtingen en meer van die bladiebla; want dan lijkt het er namelijk op dat je t nie snapt.

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 13:14

Snap ik ook wel Cody dat hij het druk heeft maar hij kan toch ook een werkgroep oprichten die deze problematiek eens extra aandacht geeft. Genoeg gebruikers op dit forum die hem wel een handje willen helpen denk ik. Is toch beter dat we een datum afspreken denk ik, ik denk niet in uren, of een paar week, nee bijv. eind december Ben anders bang dat dit soort topics steeds herhaald worden. Factor tijd, speelt dus wel een belangrijke rol.

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 13:20

Cody"]
[quote="Lovely schreef:
Cody, dat eist Greetje helemaal niet. Greetje wil alleen een richtlijn en een afspraak, maar ze eist helemaal niks zoals ik het lees.

Ik bedoelde er alleen maar mee te zeggen dat ik persoonlijk niet vindt dat Bart daar afspraken over moet maken met gebruikers...
[/quote]

Ik denk dat voor de duidelijkheid naar de users toe, enige duidelijkheid binnen het moderator team onderling wellicht ook handig zou zijn.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 13:20

Volgens mij snap ik het wel aardig Lov, Greetje legt hierboven namelijk net uit dat ze wel degelijk een bepaalde tijdslimiet voor ogen heeft, zoals ze zegt, bv. eind december.
Overigens ben ik het wel met Greetje eens dat er aandacht aan geschonken moet worden en hoe en wanneer Bart dat doet heb ik verder niks over te zeggen, ik gaf alleen mijn persoonlijke mening weer over het afspreken van een bepaalde termijn waarin het nieuwe plan geimplementeerd zou moeten worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 13:25

We weten zo onderhand ook wel dat we er niks over te zeggen hebben
Maar wat Greetje zei zag ik meer als een tip, dan als een aanval richting bokt en beheerders.
En denk dat daar veel problemen liggen, dat alles zo serieus genomen word en opzichzelf betrokken word.
Terwijl iets gewoon als algemeen gezegt word.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 13:27

Volgens mij gooide Greetje alleen maar een goedbedoeld balletje op, wat dan vervolgens in de grond gestampt wordt als een misplaatste eis.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41662
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 13:27

Wat een hoop flauwheid in 1 topic zeg, wat zijn we weer lekker dingen aan het suggereren en we zijn ook weer leuk bezig om iedereen die niet komt om te trappen uit het topic te werken.

Sorry mensen, ik heb hier op het moment echt geen zin in en ga hier op het moment vooral geen tijd voor vrijmaken. Jammer voor de mensen die het _wel_ goed voorhebben met Bokt. Echt, ik wil een hoop tijd, geld en energie in deze site stoppen, doe ik ook al, maar dan wel een een normale manier, als men het nodig vind om op deze manier te gaan mutsen dan haak ik af. Heb op het moment andere dingen aan mijn hoofd.

Greetje; die nieuwe organisatie heeft wat mij betreft op het moment de hoogste prioriteit (wat Bokt betreft), die nieuwe organisatie zorgt er namelijk voor dat ik tijd ga krijgen voor de dingen waar ik daadwerkelijk wat kan betekenen. Op het moment is het voor mij onmogelijk om een richtlijn te geven. Als een aantal andere dingen die nu lopen erg voorspoedig gaan kan het over 2 weken gebeurd zin, als alles tegen zit hebben we het over 2 maanden. Iig zo snel mogelijk wat mij betreft maar m'n studie en geld verdienen hebben op het moment even prioriteit.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 13:28

Ook mijn opmerking was algemeen bedoeld, ik voelde me niet aangevallen en voelde me niet geroepen om het voor Bart op te nemen oid, maar meer om mijn mening te geven, zoals ik vaker doe, ook in andere situaties. Heeft niks met vriendjespolitiek te maken, maar meer met het feit dat ik me graag verdiep in de gang van zaken op bokt en om te kijken welke dingen haalbaar zijn en welke misschien wat minder.
That's all Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 13:34

Oké, nu allemaal weer van de kast af Haha!.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 13:37

Zeg ook niet dat jij het slecht bedoelde Cody, integendeel.

Maar in het algemeen, dus ook buiten dit topic om, denk ik dat helaas vaak dingen persoonlijk gevoeld worden, terwijl het een opmerking was op een vorige reactie, dus niet topic starter.
Of een algemene reactie ervaring, niet gericht op een bokker, maar wat je met de paarden al eens mee hebt gemaakt, over dat onderwerp, wat je wilt delen.
Misschien heeft er iemand wat aan denk je dan, misschien ook niet Lachen

Toch word zoiets dan vaak erg persoonlijk aangepakt, alsof je iemand wilt neerhalen, wat dan niet zo is.
En denk dat die communicatie problemen er vaak zijn.
Dus het persoonlijk betrekken en je aangevallen voelen.

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 13:41

bedankt voor jullie beterschapswensen en ja, ik reageer veel te heftig de laatste dagen, en mijn situatie mag geen excuus daarvoor zijn, maar zal er zeker mee te maken hebben.

Ik verwacht ook niet van een forum met zoveel gebruikers dat iedereen weet wat er aan de hand is met iedereen, zoals ik al aan anoukie pb'de: er zijn zoveel gebruikers, iedereen leest de berichten die die wil lezen van bepaalde personen vaak en gelukkig maar, anders zit je hier helemaal dagen...........maar wat ik bedoel; daar zit ik verder niet mee, dit is een forum en niet mijn vriendenkring.............dus zal ik iemand het NIET kwalijk nemen als die niet weet hoe of wat.

Ik was al lang blij dat ik niet weer 'ns zomaar uit m'n slof schoot, maar eerst tot 10 had geteld voordat ik daar reactie op had gegeven......anders had ik haar alweer beschuldigd terwijl ze van niets wist..........

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 13:41

Daar ben ik het helemaal mee eens Kawa
Dat is denk ik ook het grote probleem wat we nu hebben, dat de UN's en OW's persoonlijk opgevat worden, en als vriendjespolitiek gezien worden, terwijl de moddies alleen als taak hebben te kijken welke gebruikers te ver gaan. Als bv Charlie da Silva zou komen bokken en gaat op bokt een ruzie beginnen met Mabel, ook bokker Knipoog dan zouden ook beide een OW krijgen. En als Peter R. in msn-taal zou praten en weigerde zich aan te passen kreeg die er ook een... Haha!