Wat er goed gaat op bokt.nl

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 20:57

Ik vind met name op F&A dat je erg veel leert van de ervaringen van anderen.
En ook anderen soms kan helpen met jouw ervaringen.

En ook ik heb heel aardige mensen door Bokt leren kennen.

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)


Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 21:39

Lijkt me niet zo moeilijk om dat even te vertellen Haha! :

Bokt is leuk en erg leerzaam te gelijkertijd.
Veel theoretische dingetjes pik je via bokt snel op!
De mensen op bokt zijn over het algemeen ontzettend aardig en altijd in staat anderen te helpen.
De moddies... geweldig! Je pb-t ze een foutje door en gelijk krijg je antwoord.
De sfeer hier is geweldig, daarom ook zeker de reden dan veel mensen hier blijven rondhangen, hoe lief ze eigenlijk niet verslaafd zouden willen zijn.
Je leert niet alleen mensen kennen uit nederland, maar ook uit belgië. Dat is juist zo leuk, bokt is ook internernationaal!

In vergelijking met alle forum's die ik heb gezien, als ik dan zo kijk naar de punten die ik hier boven genoemt heb, dan springt Bokt er met grote sprongen boven uit! Zeker weten!

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

horseless
Berichten: 2398
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 21:40

Ik heb door bokt ook een aantal mensen leren kennen die ik anders waarschijnlijk niet ontmoet zou hebben.
Verder kom ik hier iedere dag (hoe bedoel je, verslaafd Schijnheilig ) voor de gezelligheid, en om mijn verhaal kwijt te kunnen Knipoog

Bokt is OK dan!

Nog steeds lief verlegen en onschuldig

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 22:27

Bokt is voor mij een -goede- verbinding met Nederland Knipoog , een "plek" waar ik het wel-en-wee van mij en m´n paarden kwijt kan en ik heb door bokt een aantal mensen leren kennen, die me inmiddels na aan het hart liggen Lachen !

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 22:31

Ik vind Bokt helemaal toppie. Ik vind het er vooral gezellig, maar ook heel leerzaam. Het leuke is dat we tenslotte allemaal dezelfde interesse hebben; paarden.

14-11-'14 Sven ♥
02-06-'17 Quin ♥

www.meesteraap.nl -> Dé webwinkel met musthaves voor schoolgaande kids!

organisator

Berichten: 1565
Geregistreerd: 15-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 22:35

Voor mij is bokt een bron van informatie

Daar ik beroepsmatig nogal veel met paarden te maken heb, is het interessant om hier te lezen wat zo onder "paardenmensen" leeft. Brengt me af en toe op ideeen, en verder vindt ik het ook leuk om vanuit mijn functie als jury/instructrice adviezen te geven.

Verder vind ik het ook gezellig/leerzaam/informatief

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 23:09

Ik vind bokt erg leuk. Jammer dat het ineens wat minder lijkt te gaan met oa het mod schap. Maar ik ben tevreden met bokt, blij dat het bestaat, leuke mensen leren kennen. Ja, ik blijf bokt leuk vinden

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 08:48

Eindelijk eens een positief topic! Mensen motiveren voor Bokt kan alleen door mensen positief te benaderen....!!! Come on guys......BE HAPPY OK dan!

Ik heb veel leuke mensen leren kennen door Bokt. Bokt is leerzaam, niet alleen op paard-inhoudelijk vlak, maar OOK op sociaal vlak *LOL* Ik lig vaak in een deuk dankzij Bokt en dus...dankzij BOKT wordt ik gezonder, want lachen is gezond!!!! Haha!

isioma

Berichten: 1052
Geregistreerd: 27-07-03
Woonplaats: het diepe zuiden van Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 09:14

positief van Bokt:
een groot, nationaal foum, waar je paardenmensen uit het hele land tegenkomt
een vraagbaak voor alles, ; er is altijd wel iemand die een antwoord heeft
leerzaam om andermans vragen en reacties te lezen
gezellig, voor jong en oud
door de grote hoeveelheid deelnemers is het echt een nationaal gebeuren geworden, iets heel bijzonders

ikkemetwikke

Berichten: 4801
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: in 't Zeeuwse

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 14:20

Bokt heeft alles:
leerzaam,leuk af en toe een tikkeltje Bitchie,maar ook meelevend als iemand dat nodig heeft !

ik zou het niet meeer willen missen!!

Serieus genomen worden, of serieus genomen worden, that's the question!

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 14:25

Niet mokken maar bokken Haha!

Ik heb ook leuke mensen leren kennen via bokt en vind over het algemeen de sfeer goed. Bokt is behoorlijk verslavend en ook leerzaam De zoekfunctie vind ik ook perfect en je kunt altijd mensen om advies vragen.. wil je dit niet openbaar doen dan kun je altijd nog een pb sturen naar iemand voor advies/goede raad. Ik ben erg blij met bokt en ja verschillen van mening dat heb je nu eenmaal overal Knipoog Ik denk dat iedereen even tot 10 moet tellen voor hij een bericht plaatst!

Choice (Jazz x Dublin x Purioso) B+10, L1+2/ Sportpredikaat dressuurmerrie (Z2+1)
Omar geniet van zijn pensioen!

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 14:28

Dankzij bokt heb ik een aantal super gezellie mensen leren kennen. Met dezelfde hobby!
En ook nog eens allemaal verschillende mensen, die net als ik genieten van hun paarden.

Bokt kan heel informatief zijn, je kan altijd om hulp, uitleg e.d. vragen. Niet aan alle antwoorden heb je wat, maar daar kan bokt niets aan doen Knipoog

Nee, over het algemeen ben ik tevreden over bokt. Ik heb een gezellige tijd en de mensen die ik minder mag daar ga ik niet teveel op in en heb ik dus weinig last van.

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 16:02

Ik weet niet of het genoemd is maar de akties voor Dorine, de vele, vele kaartenacties enzovoorts....dat geeft mij het gevoel dat we best goed bezig zijn meestal Iniedere gemeenschap is er soms strijd en onenigheid, en daar moet je gewoon doorheen, niet afhaken maar vechten Haha!

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 18:52

Door Bokt is mijn vriendenkring uitgebreid met een aantal mensen die heel veel voor me zijn gaan betekenen. Het is hartstikke gezellig, er is altijd iemand aan wie ik mijn verhaal kwijt kan, ik heb heel veel geleerd en dingen ook eens vanuit een andere invalshoek kunnen bekijken. Ik vind het fantastisch hoe de mensen hier met elkaar meeleven en ik vind het erg leuk om hier mensen te ontmoeten die ik in het dagelijks leven misschien wel zo voorbij gelopen zou zijn. Hier kom ik in contact met mensen van alle leeftijden en uit alle windhoeken.
Van de problemen die af en toe ineens opwaaien heb ik eigenlijk nog nooit wat gemerkt, meestal werd ik er pas attent op als iemand anders er iets van zei. Het geldt voor mijn gevoel dus maar voor een heel klein gedeelte van Bokt.

Ik heb heel veel bewondering voor de enorme hoeveelheid tijd en niet te vergeten geld die er in gestopt wordt achter de schermen om ons een leuke tijd te bezorgen.

Ik zou Bokt verschrikkelijk missen als het er niet meer zou zijn, dat is een ding dat zeker is!!

En ach, waar veel mensen bij elkaar zijn vallen nu en dan spaanders. Dat is al eeuwen zo en dat blijft ook nog eeuwen zo.

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 19:34

Ik heb ten eerste heel veel geleerd op Bokt
ten tweede is het heel gezellig en en is altijd wel iemand met raad of die je verhaal wil lezen.
Heb via Bokt meerdere hele lieve bokkers leren kennen en via pb kan ik altijd mijn verhaal kwijt bij een paar lieve bokkers.
Hoop dat Bokt nog lang blijft bestaan.

Vind dit een goed topic, want volgens mij krijgt het beheer nu het idee dat wij alleen maar ontevreden zijn, maar er mag ook HARD gezegt worden dat het hier Super is! OK dan!

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

Eyes
Berichten: 854
Geregistreerd: 14-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 20:14

Gelukkig, eindelijk iets met een positieve invalshoek.

Ik vind Bokt een ,meestal, prettig gebeuren.
Je kan er veel in kwijt, je kan je vreugde en je enthousiasme delen en ook de wat 'gevoeliger' onderwerpen kunnen je via Bokt voor steun zorgen.
Tuurlijk zijn er stekeligheden en irritaties, ik zal de laatste zijn die mij daar niet schuldig aan maak, maar dat doet niets aan de Boktwaarde af en heeft dus te maken met de mensen (incl. me!!) die door de uitgebreide fora navigeren.
Op zich vind ik Bokt gewoon Prima!!! (niet de user maar de site, alhoewel de user ook Prima is hoor Knipoog ).

Kortom... fijn dat er een Bokt is. OK dan!

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 20:29

Ik heb al leuke mensen leren kennen, heb door een meeting mijn eerste keer op het strand gereden Haha!.
De informatie, het snelle reageren door de grote hoeveelheid users. Ik ben ook een stuk volwassener geworden(was ik zo waarschijnlijk ook geworden, maar ergens heeft Bokt mij op bepaalde punten toch geholpen).
Ik heb veel over paarden geleerd, eerst wist ik amper iets van de loodlijn etc af.
Bokt is ook een leuk tijdverdrijf Schijnheilig.
Ik vind het super dat Bart er zoveel tijd en geld in steekt.

En nog zoveel meer, Bokt is gewoon super! (zie maar hoeveel gebande mensen onder schaduwaccounts proberen tòch te bokken! Groot compliment eigenlijk, niet?)

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 21:29

angelke schreef:
En nog zoveel meer, Bokt is gewoon super! (zie maar hoeveel gebande mensen onder schaduwaccounts proberen tòch te bokken! Groot compliment eigenlijk, niet?)


Haha! OK dan!

Gaby
Berichten: 3390
Geregistreerd: 30-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 21:12

Als je PBt naar een mod, word er wat aan het probleem gedaan.
De sfeer is goed, en de topics zijn leuk en/of informatief. Als iemand het moeilijk heeft word hij/zij gesteund en de acties die vanuit Bokt georganiseerd zijn, zijn fantastisch!
Technish werkt alles goed, en Bokt ligt ook bijna nooit plat in tegenstelling tot andere fora ( Die gemiddeld 2 keer per dag platliggen ... ).


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 bezoekers