profiel weghalen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
zjaak

Berichten: 779
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: Bilthoven

profiel weghalen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-03 19:02

Hallo,

Ik zat net gewoon, voor het eerst in lange tijd, weer eens te kijken op bokt en tot mijn grote verbazing trof ik het profiel aan van de vorig jaar overleden Nadia van de Ven, een zeer goede vriendin van mij. Kunnen jullie haar profiel (_Chrissy_) misschien weghalen?

Groeten,

Danielle

Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 19:10

Ik denk dat je even BartVB moet pb-en, die kan er meer aan doen. Wat weet ik niet Verward

zjaak

Berichten: 779
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: Bilthoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-03 19:11

Kusia schreef:
Ik denk dat je even BartVB moet pb-en, die kan er meer aan doen. Wat weet ik niet Verward


Ga ik doen! Dank je. Het is alleen pijnlijk, zeker omdat het vandaag over een week precies een jaar geleden is, om te zien dat ze nu 26 geweest zou zijn....als het niet kan ook geen probleem, maar het is maar een vraagje.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41662
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 19:13

Is nogal moeilijk om een user uit de lijst te halen, zeker als ze berichten heeft geplaatst.

Kan wel zorgen dat ze niet bij de verjaardagen komt te staan als het vooral daarom gaat?

Gecondoleerd iig!

zjaak

Berichten: 779
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: Bilthoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-03 19:16

BartVB schreef:
Is nogal moeilijk om een user uit de lijst te halen, zeker als ze berichten heeft geplaatst.

Kan wel zorgen dat ze niet bij de verjaardagen komt te staan als het vooral daarom gaat?

Gecondoleerd iig!


Het gaat mij met name om de verjaardagenlijst en over hoe oud ze nu is. Misschien kun je even haar geboortejaar/datum weghalen? Op zich vind ik het ook wel mooi om haar profiel gewoon te laten bestaan. Want daar staat geeft wel mooi weer hoe ze was!

*edit spelfouten

zjaak

Berichten: 779
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: Bilthoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-03 10:28

*reminder*

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41662
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 15:33

Excuses, is er helemaal bij ingeschoten. Profiel is nu aangepast. Eventueel kan de tekst in haar profiel ook aangepast worden als je een stukje tekst aan kan leveren.

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 16:04

Ik zat het even te lezen over hoe het allemaal is gegaan. Morgen is ze precies 1 jaar dood Verdrietig


Is de dader ondertussen al gepakt?