Afscheid van Lovely als moderator

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
wenny

Berichten: 7670
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: Hoekschewaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 00:24

jammer lovely dat je geen modje meer bent
maar je blijft toch wel bokken he?

Billy

Berichten: 20709
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 02:43

ik vind het een vreemd besluit, lov was een goede, integere moddie.
iemand die veel werk verzette, en die wordt eruit gegooid?
heel jammer, en Lov, ik hoop je nog gewoon op bokt te zien. Haha!

Mosh

Berichten: 6017
Geregistreerd: 16-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 07:53

Jammer..
Idd,ik vond dat Lovely altijd goede adviezen had

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 08:09

Nou, ik zal hier wel een waarschuwing of nog erger een ban voor krijgen maar dat zij dan maar zo. Zegt dan uiteindelijk weer meer over de machthouders hier dan over mij.

Ik vind het werkelijk schandalig dat zoiets zomaar gebeurd. Ook al weet ik niet alle achterliggende redenen, juist daarom heb ik sterk het gevoel dat er geen gelijkwaardigheid hier heerst. Ook ik vind dat er hier mods zijn die geen reet uitvoeren en nog veel erger die mijns inziens gewoon misbruik van hun macht maken. Met hun slotje zomaar uit het niets. Lov kon mee in een discussie en als daar een slotje op kwam dan was het onderbouwd, Getuigt van mij van een heel hoog niveau. En wat dat betreft is het maar goed ook dat Lov geen mod meer is want dat niveau van haar past absoluut niet bij het lage niveau van jullie.

Bart, je zegt blij te zijn met kritiek maar je doet er nooit iets mee. Sorry, maar volgens mij bevalt jullie dat stukje macht hier heel erg goed. We leven in een democratisch land hoor. HIer heb ik zo langzamerhand het gevoel dat we in het oude Duitsland leven.

Groeten, Hanifa, waarschijnlijk straks met ban, maar daar mis ik dan ook geen reet aan. Bokt is godzijdank niet het enige forum, wel het enige dat op deze manier te werk gaat. Boos! en ja, ik ben echt gewoon zwaar pissed off.

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 08:22

ik zit de criteria nog eens te bekijken:
BartVB schreef:
Moddie worden? Simpel Haha!
Regelmatig online zijn, je altijd netjes gedragen, volwassen opstellen, wijze dingen zeggen als een topic een keer uit de hand loopt, geen persoonlijke ruzies op wat voor een manier dan ook uitvechten, dat soort dingen. Op een gegeven moment val je dan vanzelf op en als we dan een nieuwe mod nodig hebben dan vragen we je als mod...

ken geen andere moddie die zich hier meer aan gehouden heeft dan lovely. maar goed, ben erg benieuwd met wie er gekozen wordt als nieuwe en in hoeverre die aan de criteria voldoet.

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 08:23

Mwoah, in ieder geval neem ik mijn woorden in het andere topic terug. Na dit berichtje hiervoor ben ik zeker niet braaf meer volgens de almachtige moddies Haha! . Maar gelukkig heb ik ook geen ambities. Blijf liever bij het gewone volk.

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 08:29

Hmmm...ik ben wel benieuwd wat Lovely zelf van al deze uiteenlopende en heftige meningen en/of reacties vindt... misschien heeft ze hier zelf juist wel vrede mee en vindt ze het wel prettig dat ze de verantwoordelijkheden van het moderator zijn naast zich neer heeft kunnen leggen. Hoe weten wij/jullie in hemelsnaam wat voor gesprek hier aan vooraf is gegaan? En of de beslissing idd niet gewoon geheel van 2 kanten is gekomen? Ik snap werkelijk niet waarom sommige mensen zich hier zo over lopen op te winden tenzij ze inside information hebben...als vliegjes op Bart of Lovely's scherm mee hebben gelezen...Overigens had ik dit wel heel anders over vinden komen als Lovely een dergelijk bericht zelf had kunnen plaatsen, maar ik weet natuurlijk niet of ze daar de gelegenheid toe had. iig veel plezier met bokken verder Lovely!

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 08:32

Wellicht omdat al het vage maar weer opgehouden wordt. Misschien moeten ze eens wat duidelijkheid geven. Het is zgn. van beide partijen maar heel duidelijk dat zij Lovely gevraagd hebben op te stappen.

En inderdaad, had ik ook heel anders ertegenaangekeken als Lov zelf het bericht had geplaatst. Maar ja, wie ben ik.

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 08:39

Fasel schreef:
Wellicht omdat al het vage maar weer opgehouden wordt. Misschien moeten ze eens wat duidelijkheid geven. Het is zgn. van beide partijen maar heel duidelijk dat zij Lovely gevraagd hebben op te stappen.

En inderdaad, had ik ook heel anders ertegenaangekeken als Lov zelf het bericht had geplaatst. Maar ja, wie ben ik.


Duidelijkheid is idd wel zo netjes... en oh... Jij bent Fasel Haha! .

astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 08:47

Ik sluit me aan bij degenen die denken dat Lovely beter tot haar recht komt als bokker dan als moddie, al hoewel ik wel moet toegeven dat die mening meer gebaseerd is op incidenten die langere tijd geleden hebben plaatsgevonden. Laatste tijd ben ik wat minder on line dus geen idee hoe het nu is.

Ik vergelijk het een beetje met een vergadering, daar is een goede voorzitter iemand die zich niet te veel inhoudelijk met de onderwerpen bemoeit maar voldoende afstand weet te bewaren om het grote geheel te blijven overzien. Het voorzitterschap is een moeilijke functie voor mensen die zeer enthousiast zijn, over veel dingen een mening hebben, die mening graag willen delen en zich graag in een discussie willen meten.... Ik zelf ben dus een zeer slechte voorzitter Haha!

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 09:03

vikki"]
[quote="Fasel schreef:
Wellicht omdat al het vage maar weer opgehouden wordt. Misschien moeten ze eens wat duidelijkheid geven. Het is zgn. van beide partijen maar heel duidelijk dat zij Lovely gevraagd hebben op te stappen.

En inderdaad, had ik ook heel anders ertegenaangekeken als Lov zelf het bericht had geplaatst. Maar ja, wie ben ik.


Duidelijkheid is idd wel zo netjes... en oh... Jij bent Fasel Haha! .
[/quote]

Ah ik ben je dankbaar Haha!. Was echt even kwijt wie ik was. En maar in die spiegel kijken Haha! Haha!

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 09:36

Jammer dat Lovely ermee stopt als moderator, maar ze gaat toch niet voor eeuwig weg toch?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 09:43

Ik ben ook wel erg benieuwd wie er voor in de plaats komt, kan me eigenlijk geen betere vervanger voor stellen.
(moet ik op gaan letten wat ik ga zeggen Knipoog )

Ik hoop wel dat lovely nog veel op bokt te vinden blijft en de discussies nog lekker aan de gang houd.

Apple

Berichten: 76196
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 10:00

Jammer dat Lov er mee stopt. Ik vond haar een van de betere moddies, met duidelijke kennis van zaken.

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 11:02

SuperPepeijn"]
ik zit de criteria nog eens te bekijken:
[quote="BartVB schreef:
Moddie worden? Simpel Haha!
Regelmatig online zijn, je altijd netjes gedragen, volwassen opstellen, wijze dingen zeggen als een topic een keer uit de hand loopt, geen persoonlijke ruzies op wat voor een manier dan ook uitvechten, dat soort dingen. Op een gegeven moment val je dan vanzelf op en als we dan een nieuwe mod nodig hebben dan vragen we je als mod...

ken geen andere moddie die zich hier meer aan gehouden heeft dan lovely. maar goed, ben erg benieuwd met wie er gekozen wordt als nieuwe en in hoeverre die aan de criteria voldoet.
[/quote]

En vervolgens ongehinderd (ook na pb's aan beheerders) die regels
met voeten kan treden.

Huilen

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 11:05

Dat regelmatig on line zijn, wat zijn de criteria daarvoor?
En waar gaan problemen die uit de hand lopen naar toe als de forum moddy er al 24 uur niet is?

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 11:17

Kawa zou de perfecte vervanger zijn voor RT, met betrekking tot haar adviezen en eerlijkheid. Maaaar dan hebben je er weer een die tegengas geeft en dus hetzelfde probleem als met Lov.

Misschien is een statje met wie het meest een ja-knik smiley gebruikt een optie?

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 11:19

Ik vind Kawa ook een goede optie OK dan! . Is veel actief op RT en weet er veel van .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 11:21

Hahha
Ik geloof dat Bart helemaal gek word met mij al moddie
En ik gek van Bart die me steeds op de vingers kijkt.

Dan mag ik niet meer zeggen wat ik denk en moet ik me netjes gaan gedragen, dat past me niet Tong uitsteken

Machie

Berichten: 16009
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 11:21

Ik vind RK ook n goeie
Maar.... ik gok dat er te veel zijn die vinden dat zij n t grote bek heeft! Al vind ik juist dat ze lekker direct is, alleen niet zo tactisch *LOL*
Maar verder RK OK dan!

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 11:23

grappig ik wilde steef eigenlijk voorstellen. *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 11:24

Hahha een gebande moddie
Super *LOL*

Billy

Berichten: 20709
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 11:26

Ik denk dat het iemand wordt die in het kliekje zit. Niet iemand die tegenspreekt, maar iemand die ook prive veel contact heeft met Bart en de rest van de moddies. Die zal zich meer schikken naar Bart en consorten, en minder kritisch zijn.

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (Belgiƫ)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 11:28

promptertje schreef:
Hoi Lov, ik denk dat jij als "gewone" Bokker heel goed tot je recht zal komen, nu kun je helemaal voor je eigen mening gaan, zonder aan het moderaterschap te hoeven denken. Ik hoop nog veel van je te lezen Lachen!


Dit dacht ik ook direct.

Enja, Steef of Kawa als nieuwe moddie, waarom niet *LOL*. Maar die gaan idd het zelfde probleem als Lovely hebben denk ik. En te veel mensen die er tegen zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 11:31

Goh, wie kan er nu op tegen zijn steef of mij als moddie Haha! }>