Afscheid van Lovely als moderator

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 23:28

Sfeer is wat mij betreft ook prima, soms kan het er idd wat hard aan toe gaan, en soms zie ik dat mensen daar gewoon niet mee om kunnen gaan.
Beetje meedenken met elkaar (mijn keyword vandaag is meedenken Knipoog ) en een beetje aardig voor elkaar zijn.
En vooral veel en goede informatie blijven verstrekken onderling!
Want ikzelf ben iig ook gegroeit in het paardengebeuren qua kennis door bokt (net zoals ik het met computers vs GoT heb, vind forums als deze erg waardevol).

horseless
Berichten: 2398
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 23:28

Denk ik niet SP... Ik denk dat er veel bokkers zijn die tevreden zijn met de gang van zaken nu, en die dat hier niet melden. Ook bokkers die zich willen inzetten voor bokt...

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 23:29

waarom denk je dat niet horseless, want ik heb veel contact met allerlei bokkers en ik heb van bijna elke wel iets in deze slinger gehoord.

organisator

Berichten: 1565
Geregistreerd: 15-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 23:29

Cody dat is dus wat ik bedoel

zit nu lekker mee te mutsen in deze topic omdat ik nog niets anders interessants gevonden heb
En je houdt het in de gaten.

maar mij hoor je niet klagen over bokt.
ook ik heb een kleine aanvaring (als je het zo al mag noemen) met Bart gehad die ik niet leuk vond
Maar ik pas me aan de regels aan. En tuurlijk zla er ook in de toekomst misschien weer zoiets voorkomen.
En ook dan probeer ik met hem weer een discussie aan te gaan.

Maar geen oeverloze/en eindeloze discussie die tot niets lijdt

In die tijd kan ik beter Bokken

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 23:30

Klopt die groep zal je idd ook hebben.
Maar ook een groep die het wel prima vindt zoals het gaat en zich daarom niet in de discussie mengt door wat Bart al eerder heeft gezegd. Voor de persoon zelf valt er niks te 'winnen' dus waarom je dan in een discussie werpen als je zelf vindt dat alles prima functioneert, met het risico daar nog bij dat je een hoop kritiek over je heen krijgt van degenen die het niet goed vinden gaan.

En je hebt mensen als Kayla die in elke discussie over de sfeer weer vrolijk deelnemen, en die eigenlijk elke keer op het eind roepen dat er eigenlijk niks mis is met de sfeer Haha!

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 23:30

Ik denk ook dat er een verschil is hoe mensen omgaan met bokt, er zijn mensen die hier toch wel zeer regelmatig hangen en bokt een plekje in hun leven is, of dat bokt gewoon een leuk forum is om afentoe wat te vragen, of even te kijken.
(antwoord op horseless)

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 23:31

Llewella schreef:
Behalve als mensen erop kicken de wind van voren te geven.

Want dat is ook nog weleens het geval, stukje machtsgevoel, en dan heb ik het niet over modjes oid Knipoog

Gewoon een beetje chill en relaxed doen Lovers
(Overigens staat jou dat ook veel beter flair, je oogt als een lief zachtaardig meisje dus Knipoog )


Ik ben ook heel lief Schijnheilig
Mensen die ik de wind van voren geef krijg die wind niet voor niks. Of ze hebben mij wat geflikt of ze doen iets dat me kwaad maakt. En dan nog lees ik mijn posts wel een heleboel keer door of het wel of niet kan. Soms kan ik er gewoon niks beters van maken dan botter dan bot Verward
Heeft btw ook niks met machtsgevoel te maken van mijn kant, ik ontvang de wind ook vaak zat terug. (alleen vang ik het meer op als een zuchtje wind Haha! )

horseless
Berichten: 2398
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 23:31

SP, zie reactie van Cody, dat bedoel ik dus.

organisator

Berichten: 1565
Geregistreerd: 15-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 23:32

Ik ben niet bang voor kritiek

Maar zat dit zo eens te volgen en dan zie je dus dat iedreen in herhalingen gaat vallen

Beetje zonde van de discussie

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 23:33

organisator schreef:
Ja klopt Apple

maar het verbaasd mij altijd weer dat dit een topic was over LOVELY

en dat er nu over is gegaan over de cultuur/regeltjes van bokt


Klopt dit topic gaat eigenlijk over mij Haha!.

Nogmaals wil ik iedereen bedanken die de moeite heeft genomen om iets aardigs neer te zetten mbt alle moeite die ik de afgelopen 2,5 jaar voor deze website heb gedaan, dat kan ik echt heel erg waarderen Lachen.

Inmiddels gaat dit topic over sfeer enzovoort, het is natuurlijk niet voor niets dat het topic deze kant op gaat volgens mij.
Er is een enquete geweest met een uitkomst, maar dat is niet een deel van de oplossing, maar slechts een signaal en daarna komen de maatregelen als het goed is Verward.

Nuv

Berichten: 1127
Geregistreerd: 04-01-02
Woonplaats: hh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 23:33

Citaat:
Ja he duh, jij bent de meest vreselijke ja-knikker in heel boktland.



Is dit de wind van voor, of van achteren Flair? Schijnheilig

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 23:33

Cody schreef:
Klopt die groep zal je idd ook hebben.
Maar ook een groep die het wel prima vindt zoals het gaat en zich daarom niet in de discussie mengt door wat Bart al eerder heeft gezegd. Voor de persoon zelf valt er niks te 'winnen' dus waarom je dan in een discussie werpen als je zelf vindt dat alles prima functioneert, met het risico daar nog bij dat je een hoop kritiek over je heen krijgt van degenen die het niet goed vinden gaan.

En je hebt mensen als Kayla die in elke discussie over de sfeer weer vrolijk deelnemen, en die eigenlijk elke keer op het eind roepen dat er eigenlijk niks mis is met de sfeer Haha!


Ehm heb ik gezegd dat de sfeer op het forum niet ok is? Verward

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 23:34

Nuv schreef:
Citaat:
Ja he duh, jij bent de meest vreselijke ja-knikker in heel boktland.



Is dit de wind van voor, of van achteren Flair? Schijnheilig


Hmm hij is bij jou altijd van voren bedoelt... alleen je draait je altijd zo snel om. Beetje jammer van je Tong uitsteken

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 23:36

Kayla schreef:
Ehm heb ik gezegd dat de sfeer op het forum niet ok is? Verward

Nee juist niet, dat vind ik juist zo grappig. Staat er toch ook, jij zegt juist dat de sfeer helemaal niet slecht is, toch ben je altijd in de topics over de sfeer te vinden. Bedoel er verder niks mee

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 23:36

flair"]
[quote="Llewella schreef:
Behalve als mensen erop kicken de wind van voren te geven.

Want dat is ook nog weleens het geval, stukje machtsgevoel, en dan heb ik het niet over modjes oid Knipoog

Gewoon een beetje chill en relaxed doen Lovers
(Overigens staat jou dat ook veel beter flair, je oogt als een lief zachtaardig meisje dus Knipoog )


Ik ben ook heel lief Schijnheilig
Mensen die ik de wind van voren geef krijg die wind niet voor niks. Of ze hebben mij wat geflikt of ze doen iets dat me kwaad maakt. En dan nog lees ik mijn posts wel een heleboel keer door of het wel of niet kan. Soms kan ik er gewoon niks beters van maken dan botter dan bot Verward
Heeft btw ook niks met machtsgevoel te maken van mijn kant, ik ontvang de wind ook vaak zat terug. (alleen vang ik het meer op als een zuchtje wind Haha! )
[/quote]

Botter dan bot staat je niet imo, maar dat is mijn mening Knipoog
(Je komt gewoon niet op mij over als een dame die veel botheid in zich heeft)

En je moet je niet zo kwaad laten maken op een forum dat je botter dan bot gaat doen.
Tuurlijk zijn er afentoe kwalijke zaken, verwaarlozing, onterechte dingen tegenover paarden etc, maar nogmaals, dat kan ook op een informatievere manier opgelost worden ook al kan ik me ook kwaad maken over sommige dingen.
Met botheid bereik je gewoon weinig behalve dan dat je je woede afreageert.

Nuv

Berichten: 1127
Geregistreerd: 04-01-02
Woonplaats: hh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 23:36

flair"]
[quote="Nuv schreef:
Citaat:
Ja he duh, jij bent de meest vreselijke ja-knikker in heel boktland.



Is dit de wind van voor, of van achteren Flair? Schijnheilig


Hmm hij is bij jou altijd van voren bedoelt... alleen je draait je altijd zo snel om. Beetje jammer van je Tong uitsteken
[/quote]

In Den Helder is de windrichting wel vaak anders dan hier, das wel duidelijk! Rock-on, dudes!

staverej
Berichten: 121
Geregistreerd: 27-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 23:38

Vergeet niet dat niet iedereen even handig is in het uitdrukken in woorden en dat daar doorheen gekeken moet worden en dat er gekeken word naar wat er staat en niet hoe het er staat. Een mooi/lief verhaal kan indruk maken en zal vast gewaardeerd worden maar ik zie liever een wat onhandig geschreven verhaal waar in mijn ogen waarheid in zit.

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 23:38

Cody"]
[quote="Kayla schreef:
Ehm heb ik gezegd dat de sfeer op het forum niet ok is? Verward

Nee juist niet, dat vind ik juist zo grappig. Staat er toch ook, jij zegt juist dat de sfeer helemaal niet slecht is, toch ben je altijd in de topics over de sfeer te vinden. Bedoel er verder niks mee
[/quote]

Ok dan is het goed Haha! . Nou beter toch, is er tenminste eentje die de sfeer ok vindt OK dan!

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 23:40

Ja het waait hier ook wat harder he.

Llewella: jij hebt idd mijn skattige kant gezien zoals de meeste mensen die mij 1 keer gemeet hebben Haha! Als je me goed zou kennen weet je dat ik op onrechtvaardige dingen gewoon altijd flink bot ben, ook gewoon recht in iemands gezicht. Maar meestal ben ik gewoon heel tactvol geloof ik.

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 23:41

wie neemt nou lovely's plaats in, welk forum deed ze eigenlijk?

horseless
Berichten: 2398
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 23:43

liza van loon schreef:
wie neemt nou lovely's plaats in, welk forum deed ze eigenlijk?

Wie haar plaats inneemt is nog niet helemaal duidelijk (niet voor mij iig). Ze had RT

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 23:48

Is het al bekend mods?

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 23:48

runningkawa schreef:
Maar helaas heeft niet iedereen de "gave" om het zo netjes te zeggen als bv Mickey
daar neem ik mijn petje altijd voor af hoe die iets kan brengen dat het duidelijk is, maar toch correct.

Dank je wel, Runningkawa. Haha!
Fijn om ook iets positiefs te horen wat ik als mod doe.


Maar een paar andere dingen wil ik toch ook nog even kwijt:

Want als ik dit topic zo na een buitenrit weer bijlees, krijg ik toch behoorlijk het idee dat er een hoop bokkers zijn die bijna alleen maar de "slechte" dingen op kunnen noemen die mods doen.

Zoals ik al eerder heb gezegd, als je vind dat iemand niet goed zijn/haar werk doet, kun je toch altijd vragen waarom iemand het zo heeft gedaan.
Als iemand bijvoorbeeld vind dat ik mijn modschap niet goed zou invullen hoor ik dat graag.
Kritiek hoeft niet altijd negatief te zijn. Kritiek kan ook opbouwend bedoeld zijn. Het is maar net of de ontvanger de opbouwende kritiek zo ook ervaart en of de ontvanger er iets mee wil/kan doen.
Maar de persoon die kritiek heeft, zou ook even iets langer na kunnen denken over hoe de kritiek gegeven wordt.
Het makkelijkste is natuurlijk om te zeggen dat het allemaal waardeloos is wat er gebeurd. Maar er kan ook even langer nagedacht worden en dat je het zo weet te brengen dat de ander er iets mee kan.

Nogmaals natuurlijk snap ik dat je het vervelend vind als juist de mod die in jouw ogen haar werk goed doet opstapt. En ik kan het ook begrijpen dat je die teleurstelling wil uiten, maar ik vind het jammer dat het hele moderatorteam nu door enkele bokkers over een kam geschoren wordt.

organisator

Berichten: 1565
Geregistreerd: 15-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 23:50

juist

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 23:57

Mickey schreef:
maar ik vind het jammer dat het hele moderatorteam nu door enkele bokkers over een kam geschoren wordt.


Dat is niet waar, dan lees je selektief

Voor veel moderators is veel waardering zo ook voor bokt, dat komt hier ook duidelijk tot uiting.

De zaken die aangestipt worden, en dat gebeurt niet voor de eerste keer, zouden serieus bekeken moeten worden.

En bedenk wel als mensen niet betrokken zouden zijn, zouden ze ook niet de moeite nemen om te reageren .