Afscheid van Lovely als moderator

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ann

Berichten: 13331
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 22:48

Ik ben nog niet erg lang op Bokt aanwezig en heb mij nog niet bewust met veel moddie's bezig hoeven houden, wat mij heel erg stoort in dit topic is dat veel mensen het gebruiken om hun, kennelijk al lang aanwezige, ongerief te uiten op een manier waar ik persoonlijk niet erg blij van word, het is voor mij heel simpel, Bokt draait op de inspanning van een aantal vrijwilligers die er ook nog geld in moeten steken, als het je niet bevalt, take it or leave it. Voor mijn gevoel zijn er genoeg moddie's aanwezig die wel luisteren naar de klachten van bokkers en er daadwerkelijk iets mee doen, als deze mensen er, samen met Heike en Bart, niet waren, was er helemaal geen Bokt...

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 22:49

Wmijn schreef:
Ik heb me buiten de discussie gehouden omdat ik als "liefje van de beheerder" niet graag te horen krijg dat ik het natuurlijk wel met Bart eens zou zijn. En ja, in die reactie had ik geen zin en die verwachte ik wel. En nee, ik ben het dus niet altijd eens met Bart.
Ik ga dan ook nog steeds geen mening geven over het gebeurde, maar wil wel even kwijt (omdat ik me aangesproken voel) dat het, vanuit de kant van de mensen die heel hard aan het roepen zijn, nogal makkelijk is om te zeggen dat mensen hun mond maar open moeten doen. In dit topic ben je bijvoorbaat al een meeloper, lid van een kliek, ja-knikker en wat er al niet meer genoemd is... wat mij betreft niet een goede grond voor een gezonde discussie waarbij beide partijen zich durven uiten.


En DAT is dus niet waar, zou bijv Kaj en Llewella geen ja-knikkers willen noemen.

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 22:49

runningkawa schreef:
Waarom is dat niet begrip vol? Dat heeft er niks mee te maken imo.
We leven in een harde maatschappij en bokt is iid geen teletubbie programma Lachen
Misschien kunnen mensen leren hoe je je kunt verweren, heel leerzaam Knipoog

nee serieus, overal kom je wel eens op meningen van een ander die je niet of wel leuk vind.
op school op je werk, overal.
Wat ga je dan doen, achter de meester verstoppen?

ik denk dat veel mensen zich te snel aangevallen volen, ook als dat niet zo is.
Misschien komt dat omdat het schrift is ipv woord?


Gulden middenweg: je kunt niet verwachten assertief te zijn, anderzijds kun je ook niet van iedereen verwachten maar ja en amen te zeggen.

En ja mensen voelen zich snel aangevallen op inet in het algemeen, maar dat komt omdat discussies vaak ook veel gerichter zijn, mensen doen meer hun best hun mening te laten horen of zelfs hun mening door te drammen omdat het gewoon heel veilig blijft vanachter je computertje.
Zo gebeurt het wel vaker dat mensen meer van zich laten horen dan normaliter, en ook directer zijn dan normaliter, de ander kan zich dan ook meer aangevallen voelen dan normaliter.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 22:51

Bart ik zeg niet dat je lomp of gemeen moet zijn, maar overl poesje lief op reagren als je een paard helemaal met slof in de krul gehannest word, hoeft ook niet.
Dat heet opkomen voor een dier Lachen

En jij zal mij wel in de 2e groep plaatsen, terwijl ik mezelf in de eerste groep vind horen.

Nee ik ben geen ja knikker, tegen wie dan ook op bokt.
En ik ben recht door zee, omdat ik niet van onduidelijkheden hou, wat je vaak wel krijgt als je probeert er doekjes om te winden.

Ik kom hier ook voor het gezellig kletsen, informatie opdoen en proberen te delen met anderen.

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 22:52

En weer kan Kawa gedachten lezen.

Ik vind je trouwens nu ERG kort door de bocht Bart.

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 22:52

Wmijn schreef:
Ik heb me buiten de discussie gehouden omdat ik als "liefje van de beheerder" niet graag te horen krijg dat ik het natuurlijk wel met Bart eens zou zijn. En ja, in die reactie had ik geen zin en die verwachte ik wel. En nee, ik ben het dus niet altijd eens met Bart.
Ik ga dan ook nog steeds geen mening geven over het gebeurde, maar wil wel even kwijt (omdat ik me aangesproken voel) dat het, vanuit de kant van de mensen die heel hard aan het roepen zijn, nogal makkelijk is om te zeggen dat mensen hun mond maar open moeten doen. In dit topic ben je bijvoorbaat al een meeloper, lid van een kliek, ja-knikker en wat er al niet meer genoemd is... wat mij betreft niet een goede grond voor een gezonde discussie waarbij beide partijen zich durven uiten.


Wat is dat toch met die partijen?
Ik voel mij geen lid van welke partij dan ook.
Ik zit veel op bokt omdat het vaak leuk is, soms even minder leuk en omdat er veel informatie te halen (en soms te brengen) is!

Maar ook mij is het beleid van bokt niet altijd even duidelijk. Ik zie natuurlijk ook de duidelijke ruzie-topics voorbij komen. En daar heb ik wel vraagtekens bij. kennelijk zijn er partijen. Dat is niet erg lijkt me... Het wordt pas erg als de discussie stopt en heen en weer gekijf begint.

Natuurlijk heeft iedereen wel eens een boos moment en post je iets wat je beter niet zo had kunnen doen. En Kawa heeft gelijk als ze zegt dat geschreven woord vaak harder overkomt.

En natuurlijk is dit forum van Bart. Maar aangezien ik een bedrag (oke zal niet in verhouding staan met de kosten) heb gedoneerd om bokt mede in stand te houden (en ook wel bereid ben om een soort lidmaatschap te betalen), lijkt het me dat je op zijn minst moet kunnen meediscussieren. Niet met de meelopers of tegenlopers (whatever/whoever they may be) maar gewoon met je eigen mening... En als je een goede moddie of forumbeheerder bent, dan probeer je toch wat met die meningen te doen? Nu of in de toekomst.

Al is het maar om terug te rapporteren dat er niks verandert. Das ook informatie.

Wmijn

Berichten: 3654
Geregistreerd: 11-08-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 22:52

Kayla, gelukkig maar! Mijn punt is dat het helaas op mij zo wel over is gekomen. En dat kan dan ook bij anderen het geval zijn geweest. Misschien ook hier weer het probleem van het geschreven woord?

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41667
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-03 22:53

Nee, is geen dreigen, is alleen een soort van signaal dat het tijd wordt dat er iets gaat gebeuren. De enquete hebben we al een aantal maanden achter ons maar ik heb niet het idee dat er wat sfeer betreft een hoop verbeterd is. Overigens, even voor de duidelijkheid, wil ik zeker niet zeggen dat dit gekat en weet ik het wat allemaal van 'de mensen in dit topic' af komt. Zeker niet hoewel sommigen (b.v. RunningKawa) soms idd zo 'direct' uit de hoek komen dat het idd enorm makkelijk is haar reacties te lezen als aanval en niet meer als goedbedoeld advies.

Kawa: ik bedoelde het winnen als in 'er iets mee opschieten', niet dat je als winnaar uit de strijd komt oid. Je plaatst in principe alleen iets in dit topic als je denkt dat je iets bijdraagt, als je denkt dat je er iets mee opschiet.

SP; probleem is dat ik geen idee heb welk standpunt je bedoeld, standpunt op welk vlak? Ik denk dat het andersom handiger is, jij verteld mij op een vrij concrete manier (hey, ik blijf een techneut) wat jij denkt dat er mis is, waarom jij denkt dat ik machtsgeil bent en waarom er sprake zou zijn van achterkamertjes politiek. Dan wil ik je met liefde en plezier uitleggen waarom ik denk dat de zaken anders liggen en met een beetje geluk komen we dan ergens op een punt waar we elkaar snappen.

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 22:54

Ho ho
Ik denk dat kawa een sterk punt had
Alles lijkt veel scherper omdat het geschreven is.
Je mist de mimiek van de verbale overdracht.

Dus wellicht is even een pauze om na te denken op zijn plaats

staverej
Berichten: 121
Geregistreerd: 27-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 22:55

BartVB schreef:
Aan de andere kant heb je een groep mensen die dat ook wel soort van belangrijk vindt maar die zitten ook voor een groot deel op de site voor spanning en spectakel, ruzies, mensen in een hoekje drijven, samen overleggen wat ze van iemand vinden en dat dan ook maar vooral goed duidelijk maken op Bokt, etc, etc.



Welcome to the real horseworld. Dit is de paardenwereld, veel gelul achter elkaars rug om. Veel gelul over elkaars rug heen en ga zo maar door. Dus het lijkt me vrij logisch dat dit ook op een site als bokt gebeurd, niet dat het goed te praten is maar het gebeurd wel. En ik durf zeker te stellen dat niemand in de paardenwereld hier vrij van is, hoe aardig en hoe goed mensen hier op zo'n forum willen overkomen.

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 22:56

Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet alles heb gelezen omdat het meeste een beetje over hetzelfde gaat.

ten eerste is lov niet weggegaan omdat ze geen goede mod was. Ze is gestopt omdat de samenwerking niet soepel verliep. Haar meningen etc vonden we(ik in ieder geval) erg verhelderend. Maar de positieve kanten van Lov zijn al vaker genoemd en die ga ik niet weer opnoemen.

Verder is het een besluit van beide kanten. Ze is dus niet weggestuurd. Ze was het er zelf helemaal mee eens.

En Lov heeft zelf de kans gehad om het zelf te melden. Maar ze heeft aangegeven dat bart dat wel kon doen.

Over het beleid kan ik niet veel zeggen. Ik doe mijn best om het voor iedereen leuk te houden. Discussies die ik niet begrijp en als gekat overkomen omdat ik de achtergronden niet weet, daar zal ik op ingrijpen. ook omdat ik verwacht dat het merendeel van de bokkers het ook niet zullen begrijpen en het, hetzelfde zullen oppakken als ik.

En als iemand mag katten dan mag een ander dat ook. Als we van alle berichten die geplaatst worden overal de achtergronden bij moeten uitzoeken dan word het wel erg veel tijd. Dat is niet het ergste maar andere bokkers begrijpen het dan dus nog niet. Als het duidelijk word uitgelegd in het onderwerp kan ik het beter begrijpen. Ook de andere bokkers, en zal ik anders ingrijpen. Maar dat kan niet. Want er is veel achterkamertjes politiek onder de bokkers!

Als mod probeer ik altijd een open kaart te spelen. Nu de bokkers nog!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 22:56

Het gaat er ook niet om dat er geen onenigheid mag ontstaan, het gaat er nu om hoe we daar als bokkers, moderators en beheerders mee om willen gaan Lachen
Je kunt zeggen 'dat is nou eenmaal het paardenwereldje', je kunt ook proberen er iets aan te doen en alles in goede banen te leiden.
Laatst bijgewerkt door Cody op 20-09-03 22:56, in het totaal 1 keer bewerkt

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 22:56

Ach Sarabande, dan moet je gewoon je ietwat hard overkomende bericht volstoppen met vrolijke smileys en dan merkt niemand hoe je het eigenlijk bedoelt Tong uitsteken

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 22:57

Kayla"]
[quote="Wmijn schreef:
Ik heb me buiten de discussie gehouden omdat ik als "liefje van de beheerder" niet graag te horen krijg dat ik het natuurlijk wel met Bart eens zou zijn. En ja, in die reactie had ik geen zin en die verwachte ik wel. En nee, ik ben het dus niet altijd eens met Bart.
Ik ga dan ook nog steeds geen mening geven over het gebeurde, maar wil wel even kwijt (omdat ik me aangesproken voel) dat het, vanuit de kant van de mensen die heel hard aan het roepen zijn, nogal makkelijk is om te zeggen dat mensen hun mond maar open moeten doen. In dit topic ben je bijvoorbaat al een meeloper, lid van een kliek, ja-knikker en wat er al niet meer genoemd is... wat mij betreft niet een goede grond voor een gezonde discussie waarbij beide partijen zich durven uiten.


En DAT is dus niet waar, zou bijv Kaj en Llewella geen ja-knikkers willen noemen.
[/quote]

Dankje wel Kayla!

Nou dit topic gaat me op het moment even veel te hard. Ik stop ermee....
Lees morgen wel weer verder.

Enne lief blijven tegen elkaar hè? Knipoog Haha!

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 22:57

runningkawa schreef:
Bart ik zeg niet dat je lomp of gemeen moet zijn, maar overl poesje lief op reagren als je een paard helemaal met slof in de krul gehannest word, hoeft ook niet.
Dat heet opkomen voor een dier Lachen

En jij zal mij wel in de 2e groep plaatsen, terwijl ik mezelf in de eerste groep vind horen.

Nee ik ben geen ja knikker, tegen wie dan ook op bokt.
En ik ben recht door zee, omdat ik niet van onduidelijkheden hou, wat je vaak wel krijgt als je probeert er doekjes om te winden.

Ik kom hier ook voor het gezellig kletsen, informatie opdoen en proberen te delen met anderen.


Je kunt ook objectieve informatie geven en informeren en adviseren.
Daar luisterd een mens in het algemeen beter naar dan hoog van de toren te blazen.
Maar dat heb ik al eens tegen je gezegd geloof ik, en dat is geen aanval op jou, want ik vind je een prima bokker, alleen je kunt aardig wat mensen op de kast jagen Knipoog

Overigens gaat deze discussie behoorlijk offtopic of niet? Tong uitsteken

(En ik geef toe, ik geniet altijd van discussieren hoor Knipoog Ben er nu ook als de kippe bij? Knipoog ).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 22:57

Citaat:
Zeker niet hoewel sommigen (b.v. RunningKawa) soms idd zo 'direct' uit de hoek komen dat het idd enorm makkelijk is haar reacties te lezen als aanval en niet meer als goedbedoeld advies.

Daar ben ik me zeker wel van bewust dat mensen dat denken

Maar helaas heeft niet iedereen de "gave" om het zo netjes te zeggen als bv Mickey
daar neem ik mijn petje altijd voor af hoe die iets kan brengen dat het duidelijk is, maar toch correct.

maar vroeger was ik ook iemand die zich vlug aan gevallen voelde, dacht dat als mensen iets zeiden het wel verkeerd bedoeld was.
Tot ik na ben gaan denken dat mensen helemaal niet zo slecht zijn, en dan ga je dingern anders horen, lezen en dan valt alles toch best wel mee.

Misschien een tip voor bokkers, die nu net zo verlegen en zonder zelfvertrouwen zijn, als ik vroeger Lachen

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 22:58

BartVB schreef:
Nee, is geen dreigen, is alleen een soort van signaal dat het tijd wordt dat er iets gaat gebeuren. De enquete hebben we al een aantal maanden achter ons maar ik heb niet het idee dat er wat sfeer betreft een hoop verbeterd is. Overigens, even voor de duidelijkheid, wil ik zeker niet zeggen dat dit gekat en weet ik het wat allemaal van 'de mensen in dit topic' af komt. Zeker niet hoewel sommigen (b.v. RunningKawa) soms idd zo 'direct' uit de hoek komen dat het idd enorm makkelijk is haar reacties te lezen als aanval en niet meer als goedbedoeld advies.


Ik vind dat er over het algemeen niks mis is met de sfeer. Een discussie als dit moet kunnen toch Verward

Citaat:
Kawa: ik bedoelde het winnen als in 'er iets mee opschieten', niet dat je als winnaar uit de strijd komt oid. Je plaatst in principe alleen iets in dit topic als je denkt dat je iets bijdraagt, als je denkt dat je er iets mee opschiet.


Ik plaats iets om mijn mening te geven, hier hoef ik niet per se iets mee op te schieten.

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 22:59

Kayla"]
[quote="Wmijn schreef:
Ik heb me buiten de discussie gehouden omdat ik als "liefje van de beheerder" niet graag te horen krijg dat ik het natuurlijk wel met Bart eens zou zijn. En ja, in die reactie had ik geen zin en die verwachte ik wel. En nee, ik ben het dus niet altijd eens met Bart.
Ik ga dan ook nog steeds geen mening geven over het gebeurde, maar wil wel even kwijt (omdat ik me aangesproken voel) dat het, vanuit de kant van de mensen die heel hard aan het roepen zijn, nogal makkelijk is om te zeggen dat mensen hun mond maar open moeten doen. In dit topic ben je bijvoorbaat al een meeloper, lid van een kliek, ja-knikker en wat er al niet meer genoemd is... wat mij betreft niet een goede grond voor een gezonde discussie waarbij beide partijen zich durven uiten.


En DAT is dus niet waar, zou bijv Kaj en Llewella geen ja-knikkers willen noemen.
[/quote]

Euhw, dankje? Tong uitsteken

Is dat positief of negatief? Knipoog

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 23:01

BartVB"]
SP; probleem is dat ik geen idee heb welk standpunt je bedoeld, standpunt op welk vlak? Ik denk dat het andersom handiger is, jij verteld mij op een vrij concrete manier (hey, ik blijf een techneut) wat jij denkt dat er mis is, waarom jij denkt dat ik machtsgeil bent en waarom er sprake zou zijn van achterkamertjes politiek. Dan wil ik je met liefde en plezier uitleggen waarom ik denk dat de zaken anders liggen en met een beetje geluk komen we dan ergens op een punt waar we elkaar snappen.
[/quote]

[quote="BartVB schreef:
Anyway, SP, ik geloof best dat je er zo over denkt, vind ik erg jammer maar ik heb niet echt het idee dat ik jou van mijn eigen standpunt kan overtuigen of zelfs maar mijn standpunt over kan brengen.


bart, jij hebt het over een standpunt, niet ik.

ik zeg niet dat jij machtsgeil oid ben, ik zeg dat ik veel enthousiaste bokkers (ik heb met veel contact) ken die dit vinden, wat ik vind laat ik even in het midden. probeer te begrijpen dat ik hier neutraal in wil zijn zodat er een oplossing kan komen.. dat heb ik vaker geprobeerd maar helaas weinig actie gezien.

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 23:01

Heike schreef:
Als mod probeer ik altijd een open kaart te spelen. Nu de bokkers nog!


En nou breekt mijn klomp Haha! . Ten eerste kunnen wij moddiepraat niet lezen, dus hoezo open kaart (zonder daar nu een verder oordeel over te geven). Ten tweede meen ik net begrepen te hebben dat mijn mening niet altijd gewaardeerd wordt.

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 23:02

Llewella schreef:
Is dat positief of negatief? Knipoog


Wat vind jezelf? Haha!

horseless
Berichten: 2398
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 23:04

Pfff, er is wel erg veel tussendoor gereageerd, maar goed...

Llewella"]
Maar laat je (en modjes) niet meteen te veel op stang jagen door dit topic en meteen proberen daarop in te spelen door beleidsaanpassingen e.d.
[/quote]
even aanvulling hierop: juist omdat de 'ja-knikkers/meelopers/whatever' en nog wel meer mensen hier niet reageren is het imo ook maar de mening van een kleine groep.
Ben het dus helemaal met Llewella eens.

[quote="Sjimmy schreef:
Ik wil best een discussie aangaan, ik heb ook meestal wel een eigen standpunt. Zo'n standpunt kan ik op papier vaak niet snel, goed en in een korte omschrijving verwoorden daarom 'laat ik het maar'. Als ik namelijk iets niet duidelijk genoeg neerzet dan onstaat er, zeker omdat het geschreven is en je niet direct feedback kan geven, onduidelijkheid die voor je zelf weer kunt reageren tot een 'onnodige' discussie kan leiden.

Is dus ook de reden dat ik me nog niet in de discussie gemengd heb. Ik ben best tevreden over het beleid hier op bokt, heb over het algemeen met niemand problemen hier (en dat bevalt wel goed Knipoog )
Maar wat SP ook al meerdere keren gezegd heeft, er zijn een aantal mods die niet echt op de voorgrond treden, wat ik best jammer vind. (en nee, ik zeg niet dat die mods nu weg moeten of meer op de voorgrond moeten treden, ik constateer alleen een feit)

organisator

Berichten: 1565
Geregistreerd: 15-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 23:05

Wat een eindeloze, discussie wordt dit zeg.

Misschien een betere optie om Bart van de grieven die men heeft te PB'en (heeft die nog minder tijd om de forums in de gaten te houden)

Volgens mij zit er geen schot in zo
en wordt het een ja en nee spelletjes waarin ook nog verschillende mensen (ook Bart) in herhalingen gaan vallen

misschien tijd voor een slotje Verward
als er een beheerder/moderator daar nog tijd voor kan vinden om dit te doen

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41667
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-03 23:08

De sfeer? Daar is IMO vanalles mis mee, en schijnbaar denkt het overgrote deel van Bokt daarhetzelfde over. Helaas. Ik heb het regelmatig meegemaakt dat iemand in een topic finaal wordt afgezeken en dan hoor je daarna op de chat of via, via weer dingen als "ooooh, zie haar eens op de kast vliegen, als jij nou nog even dit en dat zegt dan ...". Kom op zeg Verward Hoe gezellig willen we het dan maken op de site?

Recht door zee? Geen probleem mee. Mening geven? Graag!
Maar doe dat recht door ze dan wel op een opbouwende manier zodat de ander niet meteen in de verdediging schiet en totaal niet meer naar je luistert, als je een paard wilt redden ben je dan iig je doel helemaal voorbij geschoten. Mening geven, graag, maar _fundeer_ die mening dan aub. Met een 'jij bent machtsgeil' of 'alles is poedersuiker' daar kan ik totaal niets mee, hoe graag ik dat ook zou willen.

SP een oplossing? Graag, maar dan is het handig als eerst bekend is wat het probleem is Haha! Verder is het niet zo dat er helemaal niets gebeurd als het voorstel dat je doet niet a la minute (of zelfs helemaal niet) geimplementeerd wordt.

Maar goed, heb nu al een keer of tig gehoord dat er mensen zijn met onvrede in dit topic. Graag zou ik dan willen horen _wat_ er dan precies allemaal mis is en waar dat vandaan komt zodat we dit gebeuren eens af kunnen sluiten Haha!

BTW waarom gebeurt er overdag bijna niets in dit topic en zit ik nu constant te tiepen Verward Haha!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 23:09

Tijd voor een slotje is zo gevonden hoor Knipoog

Maar wat mij betreft nog niet nodig, sommige mensen hebben nog best nuttige dingen te zeggen. Kennelijk is er onvrede over hoe het nu gaat, al ben ik me er wel van bewust dat de deelnemers aan dit topic waarschijnlijk maar een klein percentage van bokt vertegenwoordigen.
Maargoed, maakt ook niet uit, misschien is het deze keer wel verhelderend om dit eens naar elkaar uit te spreken.
Toch ben ik het er wel mee eens dat dit een eindeloze discussie gaat worden als we niet zo langzamerhand oplossingen of suggesties gaan bekijken. Want daar zijn we uiteindelijk natuurlijk naar op zoek als we de problemen die hier aan het licht komen willen oplossen. Lachen