Afscheid van Lovely als moderator

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 22:59

Ik wil even zeggen dat het van beide kanten afkwam. Lov was er ook over aan het denken. Het komt dus niet zomaar uit de lucht vallen.

Dus de beslissing is beter zo voor alle betrokkenen.

Ook wil ik nog benadrukken dat Lov een hele goede mod was. We waarderen haar oprechtheid. Ook het geven van kritiek was erg nuttig.

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 22:59

SuperPepeijn schreef:
schijnbaar wordt verschillen in mening niet geaccepteerd.


dat is helaas een heersend probleem op heel bokt Knipoog

Maar laten we niet al te dramatisch doen mensen.....come on!!!

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 23:00

Hopelijk blijft wel idd wel bokken!

Ze was in ieder geval een hele goede moddie vind ik! OK dan! Lovely bedankt! Lachen

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 23:03

Franca"]
[quote="SuperPepeijn schreef:
schijnbaar wordt verschillen in mening niet geaccepteerd.


dat is helaas een heersend probleem op heel bokt Knipoog

Maar laten we niet al te dramatisch doen mensen.....come on!!!
[/quote]

Ligt er maar aan van welke kant je het bekijkt Scheve mond

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 23:04

Nog eens voor de duidelijkheid.

Het heeft niets te maken met haar kwaliteiten als mod zijnde. Daar waren we juist erg tevreden over. Ik hoop dan ook oprecht dan Lov blijft bokken. En dat ze o.a tips blijft geven. Maar nu als bokker.
Laatst bijgewerkt door Heike op 19-09-03 23:05, in het totaal 1 keer bewerkt

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 23:05

oh dramatisch ben ik niet, ik denk dat lovely juist door haar nieuwe vrijheid alleen maar eerlijker, mondiger en kritischer wordt, dus of het beheer hier zichzelf voordeel mee doet betwijfel ik.

dat de beslissing beter is of dat het van 2 kanten komt doet er niet toe. ik kan er met mijn kop niet bij dat het juist van de kant van het beheer komt, als daar nou op gereageerd kan worden! waarom?

van lovely haar kant kan ik het me anderzijds wel goed voorstellen. daar is deze beslissing en zovele voor deze het bewijs van. en dan ben ik nog maar een gewone gebruiker die maar 10% weet, kan je nagaan.
Laatst bijgewerkt door SuperPepeijn op 19-09-03 23:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 23:05

van de neutrale kant. Ik vind het jammer dat Lov ermee op houdt....maar ga er verder geen groot punt van maken. Als men niet fijn samengewerkt heeft is het alleen maar beter zo.

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 23:06

Heike schreef:
Nog eens voor de duidelijkheid.

Het heeft niets te maken met haar kwaliteiten als mod zijnde. Daar waren we juist erg tevreden over.


Dat is toch het enige wat belangrijk is Verward . Moet heel eerlijk zeggen dat ik wel eens twijfels bij acties van Lovely heb gehad en sommige dingen niet helemaal vond kloppen, maar dat was de laatste tijd juist niet zo.

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 23:09

Tja... Sh|t happens... Net het echte leven.
Dit soort dingen gebeuren op het moment dagelijks binnen bedrijven, dus waarom niet op bokt? Het is hier geen utopia, kom op zeg!

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 23:10

Precies Margreet....dat bedoelde ik ook.

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 23:11

Ach we kunnen niet overal in kijken. Ik ervaarde (ervoer??)Lovely als een zeer in het onderhavige onderwerp geinteresseerde moddy, al waren we het niet altijd met elkaar eens.
Maar ik hoop dus dat zij hier vrede mee heeft en mee blijft praten.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 23:12

Ik denk dat Bart en Heike een beslissing hebben genomen die niet 1-2-3 gedaan is. Daarbij vind ik het zo dat als jij als mod zijnde, de kundigheid en het vertrouwen van je beheerders in twijfel trekt, dat dat geen prettige werksituatie maakt. Soms gaat dat in de weg van de samenwerking staan en ik geloof ook nooit dat dit een overhaaste beslissing is geweest van zowel Bart of Heike. Geschreven als user en met de ervaring van het modereren.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41660
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-03 23:15

SP, je laatste bericht op de vorige pagina is een leuke poging tot chantage *LOL*

Anyway, geloof het of niet maar ik ben juist erg blij met (gefundeerde) kritiek, ook (zeker) als die betrekking heeft op het gevoerde beleid, zowel van de mods als van de gebruikers. Als er nooit kritiek geleverd wordt vind ik het allemaal wel best en stop ik mijn tijd in andere activiteiten dan het verbeteren van Bokt op de vlakken waar dat volgens jullie nodig is. Idd, ik laat niet altijd even goed blijken dat ik die kritiek ook waardeer en vooral in het handelen nav kritiek schort het nogal eens maar dat zijn bekende gebreken en daar wordt hard aan gewerkt Haha!

Verder heb ik er erg weinig zin in uit te wijden over de exacte redenen voor de genomen beslissing. Dit lijkt me onnodig en vooral niet netjes. De samenwerking die er was bleek niet op een bevredigende manier te werken wat aan beide kanten ergernis oplevert. Er is de afgelopen jaren (!) geprobeert die situatie te verbeteren maar dat is helaas niet gelukt. De beslissing is door beide kanten genomen, daar kunnen we nu nog een week of 2 over door blijven gaan maar dat zal niets veranderen aan de situatie.

Anyway, ook ik hoop dat Lovely zich gewoon bezig blijft houden met de topics op Bokt, ze had zeker erg informatieve topics en reacties.

batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 23:15

Jeetje, jammer, want ik vond Lovely eigenlijk ook altijd een erg fijne mod.

Maar goed, als je nu nog als vrienden uit elkaar kan gaan is het misschien inderdaad de juiste optie.

Welkom als bokker! Haha!

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 23:16

Margreet schreef:
Tja... Sh|t happens... Net het echte leven.
Dit soort dingen gebeuren op het moment dagelijks binnen bedrijven, dus waarom niet op bokt? Het is hier geen utopia, kom op zeg!


Beetje typisch om uit jouw mond te horen, ik geloof dat jij weleens een opstootje had gehad of zie ik dat nu verkeerd?

Het is zo makkelijk voor de mensen die haar niet mogen om zoiets te zeggen, dat vind ik irri.
Laatst bijgewerkt door kojack op 19-09-03 23:21, in het totaal 1 keer bewerkt

lies

Berichten: 9626
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 23:16

Ik zie het probleem ook niet eigenlijk.
Beide partijen zijn elkaar flauw. Klaar toch?

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 23:19

bart, kan je me dan antwoord geven op de vraag waarom moderators die niets uitvoeren en niet betrokken zijn wel gewoon hun status houden? dat staat m.i. gelijk aan:

Citaat:
De samenwerking die er was bleek niet op een bevredigende manier te werken

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 23:22

Zoals je al eerder in dit topic zegt SP zie je maar 10% van wat zich heeft afgespeeld. Ik weet niet wie je bedoelt, maar het zou maarzo kunnen zijn dat de mods die bv op het forum niet prominent aanwezig zijn, dat 'achter de schermen' wel zijn Lachen
Ik heb niemand in mijn hoofd die ik nu verdedig of wat dan ook, meer een algemene opmerking Lachen

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41660
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-03 23:22

Er is een verschil tussen enorm betrokken, betrokken en een beetje betrokken. IMO hebben we geen moderators die helemaal niet betrokken zijn. Of ja, Wil (de hoefsmit) valt onder de categorie 'beetje betrokken' aangezien hij om de zoveel maanden een keer langskomt maar hij is net verwijderd uit het mod lijstje (maar natuurlijk nog steeds meer dan welkom op Bokt).

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 23:24

lis schreef:
Ik zie het probleem ook niet eigenlijk.
Beide partijen zijn elkaar flauw. Klaar toch?


Verhelderend Lis Haha!

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 23:24

als je als persoon alleen achter de schermen bezig bent, vind ik je geen moderator, sorry.
Laatst bijgewerkt door SuperPepeijn op 19-09-03 23:26, in het totaal 1 keer bewerkt

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 23:25

BartVB schreef:
Wil (de hoefsmit)
hoefsmiD Boos!

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 23:26

maaar je moet ook een soort professionele "afstand" kunnen houden en dat vond ik bij Lov soms wel wat missen. Ze komt beter tot haar recht als mede-bokster denk ik *LOL*

Machie

Berichten: 16004
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 23:26

SuperPepeijn"]
[quote="BartVB schreef:
Wil (de hoefsmit)
hoefsmiD Boos!
[/quote]

rustig maantje Tong uitsteken

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 23:26

SuperPepeijn"]
[quote="BartVB schreef:
Wil (de hoefsmit)
hoefsmiD Boos!
[/quote]

Bart is ff in de war met Bart Smit Haha!