weer een nieuwe moderator?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 15:24

Maar dat is toch ook al in meerdere van dit soort topics naar voren gebracht?

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 15:26

Geen idee, kan ik me niet herinneren, maar zou best kunnen hoor.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41660
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 15:31

Kan ik me iig niet zo herinneren? Op zich heb ik er vrij weinig problemen mee als mods zich weinig mengen in discussies. Hoe vaak zie je berichten van mij buiten Forumzaken? Toch zit ik er een paar uur per dag (gisteren om precies te zijn 6:40 uur) Haha! Dus zolang die mods regelmatig aanwezig zijn en hun forum bijhouden vind ik het allemaal best. Natuurlijk is het handiger als de mod ook regelmatig wat van zich laat horen, dan is de drempel voor het benaderen meestal ook wat lager maar het wordt nogal moeilijk dit te gaan verplichten.

Maar goed, als er dus mensen zijn die het idee hebben dat er op een forum te weinig gemodereerd worden dan hoor ik dat graag, het is voor mij echt onmogelijk dat zelf in de gaten te houden of te controleren. En nee, ik noem je naam niet als de betreffende mod daar op aangesproken word en nee het is geen klikken Haha!

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 15:34

BartVB schreef:
Maar goed, als er dus mensen zijn die het idee hebben dat er op een forum te weinig gemodereerd worden dan hoor ik dat graag, het is voor mij echt onmogelijk dat zelf in de gaten te houden of te controleren.
niet zozeer dat er niet of niet goed of niet genoeg gemoddereerd wordt, maar door een klein groepje. dan vraag ik me af, waar zijn die andere moderators? en idd het is prettig als je het idee krijgt dat een moderator actief deel neemt aan het forum door bv eens te posten.

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 15:35

Er zijn maar een paar mods die ik regelmatig in zie grijpen en daar hoor jij ook bij. Heb ook niet echt het idee dat ieder zich tot z'n eigen forum beperkt, daarom kan ik niet zeggen dat het op een bepaald forum niet goed gaat, nogmaals wel dat ik sommige zelden zie ingrijpen (of uberhaupt reageren).

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 15:45

Ik vind ook wel dat de moddies goed moddereren, totaal geen problemen mee. Alleen de aanwezigheid van de mods is soms wat laag.

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 16:17

Ja idd, een stuk of 4 moddies doen het goed

Machie

Berichten: 16004
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 16:17

Sypheron schreef:
Ik vind ook wel dat de moddies goed moddereren, totaal geen problemen mee. Alleen de aanwezigheid van de mods is soms wat laag.


hier ga ik dus voor 100% in mee!

Moddies die lang niks meer hebben gepost, zal ik niet zomaar 1,2,3 aanspreken op iets wat bij hun deel fout gaat. Ik PB dan altijd naar en mod waarvan ik weet dat die dezelfde dag nog wel online komt...

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (Belgiƫ)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 16:59

Gefelicteerd Joost! En ach, dat van die moddies, moddie zijn is niet gemakkelijk denk ik Lachen. Iedereen is maar een mens.

Alhoewel ik het wel graag zou doen hoor Schijnheilig.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 17:49

Ik heb het niet alleen over lang niet posten, dat maakt imo niets uit, een moderator kan ook in stilte alles regelen, dat is misschien zelfs nog wel beter. Maar ik bedoel vooral het online zijn eigenlijk.

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 18:21

betrokkenheid bij het forum lijkt me wel een belangrijke voorwaarde voor een moddie ja. hoewel een modteam dat steeds wisselt natuurlijk ook niet echt handig is, moet je m.i. wel een team hebben met genoeg leden om zo ook eens onderling goed te kunnen discussieren.

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 18:47

Bart ik ben ook heel liev hoor Schijnheilig .

Maarre ik vind het trouwens prima zoals het gaat, heb nog niet vaak gehad dat ik echt een mod nodig had om een topic te jureren Haha! . Ik stuur dan meestal een PB'tje naar de mod die op dat moment online is, mod van dat fora of niet, een mod is een mod en die regelt het (als het goed is Knipoog ) .
Maar hartstikke leuk voor Joost, eindelijk een (vast) mannelijk mod .

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 18:47

Helemaal mee eens...heel veel van de moddies staan ontzichtbaar, maar regelen alles netjes als je ze een pb stuurd Knipoog

Bart is er ook nog iemand die onder de moddies zit? Tong uitsteken

Dus een Hulp-Moddie? Haha!

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 19:05

Hmm.. volgens mij niet Sundancertje.. (al voel ik me best geroepen Schijnheilig )
Maar nu komt er toch nog wel een vraag in me op, sommige moddie's hebben meerdere fora's onder hun hoede, is het niet praktischer om voor elk fora een ander moddie te hebben? Dan zijn er ook meer en waarschijnlijk afwisseld online dus is er meer toezicht en dus minder ver gaan de 'ruzie's'. Verward

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 19:09

Fasel zou een hele goede modder-eter zijn. Want Fasel is namelijk ALTIJD braaf

Maar ja, Fasel wil niet modder-eten, want je kan het namelijk toch nooit goed doen Haha!

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 20:32

Ach als iedereen meewerkt, en zich aan de bokt-regels houd..dan hoeft een moddie ook niet zovaak online te zijn!

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132051
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 20:50

Gefeliciteerd Joost !

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 20:52

Sundancer schreef:
Ach als iedereen meewerkt, en zich aan de bokt-regels houd..dan hoeft een moddie ook niet zovaak online te zijn!


daar ben ik het ook mee eens
als iedereen zelf goed oplet en normaal en aardig doet, zijn de moddies ook niet nodig om topics te sluiten om een of andere vage ruzie.


Gefeliciteerd joost! Haha!
veel plezier met je moderatorschap Haha!

MarteniqueJarig
Berichten: 1606
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 21:21

Gefeliciteerd Joost!!

en er zijn hele goede mods, en van sommige hoor je weinig, maar zolang het niet uit de hand loopt prima!

P.S. Orri (is toch ook "ge-on-mod")(dacht dat zij ooit mod van VMR was?)

Machie

Berichten: 16004
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 21:32

Fasel, ik ben braver dan jij bent hoor Tong uitsteken

En verder, tony, je zinnetje klopt pefect, alleen met zo veel mensen die dagelijks online zijn, en posten. Zullen er altijd wel een keertje onenigheden ontstaan...

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 21:55

*grinnik* volgens mij zijn er weer aardig wat slabbetjes nodig hier Haha!

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 21:58

het is op zijn minst niet netjes te noemen dat het op dezelfde dag valt als het afscheid van moderator lovely. gevoel voor subtiliteit is ver te zoeken in moderatorland. hopelijk brengt joost ook hier verandering in.

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 22:03

SuperPepeijn schreef:
het is op zijn minst niet netjes te noemen dat het op dezelfde dag valt als het afscheid van moderator lovely. gevoel voor subtiliteit is ver te zoeken in moderatorland. hopelijk brengt joost ook hier verandering in.


Helemaal mee eens. Krijg hier echt ongelooflijk nare gevoelens bij. Heb de laatste tijd zowieso al dubbele gevoelens over dit forum. Jammer.

Joost, jij welkom en veel succes uiteraard.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48392
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-03 22:04

Lovely gestopt als Moderator?? Mis ik hier iets?

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 22:08

Nou breekt mijn klomp