Deze BBB krijgt bij afstand de award voor het kortste bulletin wat we tot nu toe geplaatst hebben. Veel Bokkers zijn het Nederlandse 'zomerweer' ontvlucht, waardoor het voor en achter de schermen rustig is. Wel is er veel nieuws over het aankomende Horse Event.
Inhoudelijk
Bezwaarcommissie neemt bemiddelingen EA over Het overgrote deel van de transacties op EA verloopt zonder problemen, maar soms komt er wel eens een kink in de kabel. Iemand reageert niet meer op pb's, de deken die gloednieuw zou zijn heeft toch een luchtje of een pakje is nooit aangekomen, op dat moment kon je contact opnemen met een moderator van EA om bemiddeling aan te vragen. Die taak wordt vanaf vandaag overgenomen door de bezwaarcommissie, in deze dienstmededeling kun je daar meer over lezen.
Horse Event Op 9, 10 en 11 september beleeft Horse Event haar tiende editie: net als Bokt vieren ook zij dit jaar een jubileum. Bokt.nl is er alweer voor de vierde keer bij met de BoktLounge. Op dit moment wordt de laatste hand gelegd aan het programma in de lounge, waar je ook verschillende Bokkers zult gaan tegenkomen. Net als voorgaande jaren mogen we weer 20% korting geven aan onze leden op kaarten voor Horse-Event, en dit jaar kun je ook een passe-partout met voordeel aanschaffen. Meer informatie en de kortingscode vind je op deze pagina.
Tijdens Horse Event gaat het team van Annemarie van der Toorn net als vorig jaar aan de slag met een aantal paarden met wie de eigenaren een probleem hebbben, en Bokt kan daarbij helpen! Als jij een paard met een probleem hebt, kan je hem of haar opgeven zodat Annemarie op Horse Event een begin kan maken met het oplossen van dit probleem. Voor meer informatie kun je terecht in het volgende topic.
Daarnaast kan ik hier alvast verklappen dat we nog deze week nog een nieuwe actie voor Horse Event aan zullen kondigen, waarbij we een aantal mooie prijzen mogen verdelen...
Team Er zijn deze maand geen teamleden bijgekomen of weggegaan, wel hebben een klein aantal mods een forumwijziging gehad. Duchambre is ook gaan modereren op Evenementen, EvelijnS op de speelkamer en ThePast03 op EA en tijdelijk op VN en ON. Ods is gestopt met modereren op VT.
Het Boktbeheer Bulletin van juni is hier te vinden.
Banjer
Lid Nieuwsredactie
Geplaatst: 03-08-11 15:58
Bedankt voor de update... Fijn dat er geen teamies zijn gestopt
Ben benieuwd naar de HE-actie... winnen is altijd leuk
Maar er is toch altijd al een kortingsactie voor passe partout kaarten geweest? Dat is dit jaar toch niet voor het eerst?
Eline
Geplaatst door de TopicStarter: 05-08-11 11:57
Voor jullie de primeur: Bokt organiseert een fotowedstrijd voor Horse Event, en ik verwacht van minstens 2 mensen die hierboven gereageerd hebben in ieder geval een inzending...
Winged: klopt ja, een maand om de statistieken weer recht te trekken En Bellatrix: voor zover ik weet, waren andere jaren de passe-partouts geen onderdeel van de korting, maar ik kan er naast zitten.