[Dienstmededeling] BNB Juni

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

[Dienstmededeling] BNB Juni

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 21:18

Afbeelding
Want het is bijna zomer!
Voorwoord van de Redactie

Juni, het is alweer bijna zomer. Aan het weer is het misschien nu even niet te merken, met al die regen. Maar we hebben zeker al mooie dagen gehad deze maand. Voor je heb je alweer de zesde nieuwsbrief van dit jaar. Deze maand hebben we een bijzonder kunstwerk, een aantal bijzondere gebeurtenissen en een redactielid met een klein ongelukje. Bellatrix heeft namelijk haar duim gebroken. Wij wensen haar dan ook veel beterschap!

Voor alle onderwerpen geldt dat we graag van jullie ideeën krijgen voor de volgende afleveringen; ook als je andere suggesties of opmerkingen hebt, kun je die kwijt op het speciale e-mailadres nieuwsbriefBokt@gmail.com. Elke nieuwsbrief verschijnt halverwege de maand, probeer daarom voor of rond de eerste van de nieuwe maand te reageren. Alle reacties worden gewaardeerd. Zo kun je ons ook suggesties voor '...' van de maand toesturen, maar ook je vermoedens voor welk teamlid er op de foto van de maand staat.

De nieuwsbrief van mei is hier terug te lezen. De BNB is een afgeleide van het BBB. Hieronder kun je van de langere onderwerpen steeds een eerste alinea lezen, de volledige tekst staat dan in de berichten eronder.

De redactie wenst jullie veel leesplezier met dit nieuwe BNB.

Bellatrix, Delerium, Marieke_K, [***], Lielle, Nadia, Rock, Sammie, Yasmine

Topic van de maand
Deze maand niet echt een Topic van de Maand, maar wel een topic waar we stil bij willen staan.
Dorinedag...voor veel Bokkers klinkt dat bekend in de oren. 15 juni was het alweer 8 jaar geleden dat het Dorinedag was, een dag waarop veel Bokkers naar Zevenaar zijn gegaan om Dorinedag te vieren. Om een dag te vieren voor een Bokker die altijd voor anderen klaar stond, maar helaas zelf ongeneeslijk ziek was.
Er is meer te lezen in [LZP] Morgen al weer acht jaar geleden... Dorinedag...

Andere opvallende gebeurtenissen op Bokt
Een verhaal dat bijzondere aandacht verdient is dat van Juut, die vorig jaar haar zus Eva verloor bij een tragisch ongeval. Eva heeft tijdens haar werk brandende gel over zich heen gekregen en is ondanks alle hulp in het ziekenhuis overleden.
Juut en haar familie waarschuwen nu overal voor het gebruik van brandgel en daaraan wil het BNB graag een steentje bijdragen dus lees er hier meer over.

Deze maand maakt Bokker Yamcha bekend dat ze opnieuw wil leren rijden. Niet dat Yamcha helemaal nooit heeft leren rijden, maar zo'n acht jaar geleden heeft ze door een nare val angst op gelopen, waardoor de 'huidige' manier van werken voor Yamcha in ieder geval niet meer werkte. Dankzij een fijne instructrice heeft Yamcha een nieuwe weg ingeslagen. Je leest het allemaal hier

Voor wie het nog niet wist. Bokker Ayasha heeft in januari een hersenbloeding gehad. Binnen een vrij korte tijd is ze goed gerevalideerd. Inmiddels mag ze nu weer autorijden, werk wordt weer langzaam opgepikt en ze heeft een nieuw paard gekocht. Voor wie denkt dat hersenbloedingen iets is dat alleen oude mensen overkomt. Ayasha is twintig jaar. Je leest hier het hele verhaal.

Nieuws
De Nieuwsredactie is erg druk momenteel, daarom even geen overzichtje van deze maand. Volgende maand brengen ze jullie weer helemaal op de hoogte over alle updates!

De tien van mei
De Tien van Mei heeft helaas iets vertraging op gelopen, deze houden jullie tegoed en zal bij verschijning op VN te zien zijn!

Discussie van de maand
Ben je op zoek naar een goed springpaard of wil je weten hoe je de nieuwe Sjiem al als jong paard kunt herkennen? Lees dan mee in deze discussie waar ervaren springruiters uitleggen wat zij belangrijk vinden bij de beoordeling van een springpaard.

Nieuwstopic van de maand
Deze maand werd er fel gereageerd door Bokkers over de geadviseerde prijsverhoging van de FNRS: [VN] FNRS adviseert prijsstijgingen voor branche *aanvulling*. Vele Bokkers begrepen de prijsverhogingen niet, vele andere Bokkers begrepen de prijsverhogingen juist heel goed. Verder kwamen er ook adviezen voorbij over hoe graan te kweken van 2 meter en het uitoefenen van behoorlijk stalmanagement.

Afbeelding
Testrecept
Het testrecept heeft een grote verandering ondergaan! Wil jij weten wat deze veranderingen zijn? En wil jij weten wat je allemaal kan met Asperges en Sinaasappels? Lees dan hier verder!

Communitynieuws

Bokkers in de media
Bokker Leliev heeft terecht een plekje in de krant gehaald. Hij heeft voor stichting KiKa (Kinderen Kankervrij) op 4 juni een dag georganiseerd waarbij kankerpatiëntjes konden meerijden in een heuse sportauto! Het was nog even spannend of het allemaal doorgang kon vinden omdat op het vertrekterrein plotseling een kermis bleek te staan maar gelukkig werd er al gauw een nieuw vertrekpunt gevonden. We hopen dat alles goed is verlopen.

Verder heeft Cartouche van bokker suus_toes een ereplekje behaald in de Ommelander Courant. Cartouche heeft namelijk de eer het oudste paard van Nederland te zijn!! Voor zijn 37 ziet Cartouche er nog geweldig uit! We hopen dat suus_toes nog lang van hem mag genieten.

Quotes van de maand
Kom jij een opmerking tegen waarvan je ervan overtuigd bent dat deze in de BNB hoort. Aarzel dan niet en stuur hem in!
Deze maand zijn er lekker veel quotes binnengekomen. Onze helpende hand van deze maand waren onder andere Lielle, Cayenne, Sammie, Barbalala en IndianLady Nieuwsgierig? Lees dan hier verder.

Hartekreten
Wil jij ook een persoonlijk bericht sturen naar iemand, stuur dan je hartekreet via een pb naar Bellatrix.

Deze maand zijn er twee persoonlijke berichten binnengekomen! Benieuwd voor wie de Hartekreten zijn? Lees dan hier verder.

Hoe is het nu met... ??
Deze maand helaas geen hoe is het nu met, hebben jullie iemand waarvan je wil weten, joh hoe gaat het daar nu mee? Een SchaduwAccount of een bokker die het een en ander heeft overwonnen, laat het dan weten aan Delerium!

Kunstwerk van de maand
Deze maand is het kunstwerk een bijzonder, klein, kunstwerk met vele kleuren. Nieuwsgierig? Lees hier meer!

Uiteraard mag alle kunst die jullie opvalt via een PBtje naar [***] of Neej, of per mail of TEM aangedragen worden, zodat we volgende maand weer een mooi resultaat hebben!

Het virtuele bloemetje
Deze maand willen 2 Bokkers het Bloemetje geven, als eerste StalBerguil. Ze kreeg pijn, ging naar de huisarts en hoorde niet veel later dat ze een tumor in haar borst had. Na verschillende onderzoeken is gebleken dat de tumor goedaardig is, maar je leven staat toch even op z'n kop. Het verhaal is hier te lezen [MW] Een tumor in je borst

Daarnaast staan we stil bij het verdrietige verhaal van _Tien_, Diva en Bloem. Diva werd ernstig ziek en moest helaas ingeslapen worden. Omdat Bloem nog veel te jong was, moest er snel een pleegmama voor haar gevonden worden. En dat is gelukt!! Na een moeizame start heeft pleegmama Jorny van Bokker jackyline de kleine Bloem geaccepteerd.
Het hele verhaal is hier te lezen [KS-ITP] Diva en Bloem zijn thuis! (Welsh A) -Update merrie overleden

het virtuele zonnetje
Deze maand willen we NoGo in het zonnetje zetten. Bokker NoGo is met medebokker Maaikee43 meegegaan naar school. Maaikee43 werd (wordt) enorm gepest op school en zat (zit) daar enorm mee. Wat er in het begin van het topic is gebeurt (het blokken van hyvespagina's wijzen we sterk van de hand! In plaatse van te helpen hebben de betreffende mensen het in beginsel alleen maar erger gemaakt!) [LZP] Voor hun ben ik gevoelloos... Toch zijn we blij dat NoGo met Maaikee43 mee wilde gaan op school uit te leggen wát er nu precies aan de hand is. Dit soort dingen vallen wat dat betreft écht onder elkaar (verder) helpen. Daarom willen we NoGo graag in het zonnetje zetten!

Wikinieuws
Afbeelding
Duitse Classic pony
Deze maand is er uiteraard weer aan de Wiki gewerkt, en vooral achter de schermen. De Wikimoderators zijn hard bezig om een nieuw 'help' te maken. Het plan is om deze 1 juli 'live' te laten gaan. Momenteel zijn de helppagina's niet erg overzichtelijk en is het voor (nieuwe) schrijvers lastig om informatie te vinden over hoe de technische kant van de Wiki werkt, zoals het plaatsen van foto's bijvoorbeeld. In de nieuwe 'help' zal dit allemaal overzichtelijk gepresenteerd gaan worden. Mocht je iets missen in de huidige help, of in de omgang met Wiki tegen vragen aan lopen: schroom niet om hier een topic over te starten op Wikizaken of één van de Wikimoderators over te pb-en.

Natuurlijk is de Wiki deze maand ook weer uitgebreid met nieuwe artikelen. Zo is het artikel over het verrichtingsonderzoek geplaatst. Het artikel over het hoe en wat rondom een verzekering voor je paard of voor jou als ruiter is uitgebreid, evenals het artikel over mealy. Ook zijn er met dank aan bokkers weer mooie foto's toegevoegd aan de Wiki. Een kleine selectie:
bakletters, paard aan het werk aan de dubbele longe. Een mooie serie over de dekhengst Kroonjuweel: Kroonjuweel

Wist je dat...
Nieuwsgierig naar welk teamlid er oma is geworden? En welk teamlid er weer in de tentamens zit? En welk teamlid er eigenlijk niets te melden heeft? Lees dan hier meer.

Het verhaal van ..... Rock
De foto van de afgelopen maand was niemand minder dan Rock! Benieuwd naar haar verhaal? Lees dan hier verder.

Afbeelding
wie is dit teamlid?
Ook deze maand hebben we weer een nieuwe foto om te raden. Heb jij enig idee wie er op deze foto staat? Stuur dan een mailtje naar nieuwsbriefBokt@gmail.com

Binnengekomen post
Mas stuurde ons het berichtje dat ze het leuk vindt dat er elke maand zoveel werk in het BNB gestoken wordt. Dat is natuurlijk altijd leuk om te horen!

Interview
Wegens afwezigheid en examenstress bij Yasmine is er deze maand geen interview, maar wees gerust. Komende maand staat er hier een nieuw interview! Suggesties mogen per TEM, of PB, of Mail doorgestuurd worden :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 21:27

Afbeelding
Het testrecept, door Lielle
Testrecept

[VT] Poll: wat wordt het testrecept?
Na een uitgebreide discussie op VT, hoe we het testrecept nieuw leven in zouden kunnen blazen, [VT] Testrecept van de maand behouden? en [VT] Voorstel nieuw testrecept van de maand is uiteindelijk gekozen voor een combinatie van ideeën, met zowel een wedstrijdelement (wie bedenkt het op papier lekkerste klinkende recept?) als een beoordeling. Het testrecept bestaat dan ook uit 3 onderdelen. En hoewel dat ingewikkeld klinkt, valt het in de praktijk best mee.

Het systeem is als volgt: Er worden twee ingrediënten opgegeven waar gerechten mee gemaakt moeten kunnen worden waarbij hooguit 3 andere hoofd-ingrediënten gebruikt mogen worden. Je mag een ingewikkelde versie, een versimpelde versie en eventueel een vega-variant opgegeven. Dat hoeft overigens niet zelf-bedacht te zijn, maar het is natuurlijk wel een extra uitdaging dat te doen :D
Na de recept-fase (waarvoor 10 dagen de tijd is), volgt een poll die 5 dagen loopt om te kiezen welk van de opgegeven recepten het best klinkt. De bedenker/indiener van het winnende recept bepaalt de ingrediënten voor de volgende maand. Vóór de maand om is, blijven er dan nog ruim 2 weken over om het gekozen recept te testen en te beoordelen.

De ingrediënten voor de maand mei waren door het team opgegeven: asperges en sinaasappelen.
De reacties waren positief en er werden een mooi aantal recepten opgegeven [VT] * nieuw! verbeterd recept!* Testrecept mei. De ruime winnaar bleek Lielle te zijn en haar zelfbedachte recept [VT] Testrecept mei: klassieke asperges the modern way bleek ook zeer in de smaak te vallen: gemiddeld een 8- voor de smaak en een 7,5 voor de uitvoering.

De poll voor het recept voor de maand juni vind je hier: [VT] Poll: testrecept juni
Er kan nog tot 19 juni gestemd worden, dus doe mee, kijk welk recept je het lekkerste vindt klinken en probeer daarna het winnende recept uit (of probeer ze allemaal!)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 21:28

Quotes van de maand

Deze maand zijn er lekker veel quotes binnengekomen. Onze helpende hand van deze maand waren onder andere Lielle, Cayenne, Sammie, Barbalala en IndianLady Mocht jij ook wat tegenkomen dan kun je altijd TeM'men, Pb'en of via het e-mailadres inzenden: nieuwsbriefBokt@gmail.com. Kom jij een opmerking tegen waarvan je ervan overtuigd bent dat deze in de BNB hoort. Aarzel dan niet en stuur hem in!

Verspilling is zonde.. Dat vind men ook op Bokt. Om verspilling te vóórkomen kan je ook een hond aanschaffen.
Citaat:
Citaat:
Om nou een hond te kopen alleen omdat ik melk over heb is ook weer zo wat :P

Haha, ik zie je partner al verbaasd kijken als ie thuiskomt van zijn werk.

'Schat, waarom loopt er een hond in de keuken?'
' ja lieverd, ik ging een cake voor je bakken, en toen had ik melk over'
'Maar wat heeft een hond daarmee te maken dan?'
' Ik vroeg advies op Bokt over wat te doen met de melk die ik overhad, en toen zeiden ze dat ik dat aan de hond moest geven'
'Eh, we hebben geen hond'
'Nu dus wel schat, leuk he! '
Geen hondebrokken verspillen!

Citaat:
als een paard wijkt naar de kant dat hij wijkt, dan is het appuyeren.
Helder :j

Vorige maand werd er gedreigd met het einde van de wereld.. Tip voor de aankomende 21ste december (want dan vergaat de wereld weer).
Citaat:
Heb de nespresso cups al klaar gezet! Hoor ik tenminste bij de 3%!
George Clooney willen we nog niet kwijt!

Bokt groeit behoorlijk en dus ook de gebruikers(namen) op Bokt. De raarste namen komen dan af en toe voorbij, sommige raken hier wel erg door van slag..
Citaat:
Citaat:

wie is Edit?

Ook het verkeerd lezen van slechts een paar letters kan soms fataal gevolgen hebben, aldus de volgende conversatie

Citaat:
Volwassenen erbij halen die overwicht hebben.

Citaat:
wat is dat nou weer voor rare reactie

Citaat:
Onderbouw eens wat daar raar aan is?

Citaat:
Mensen die overgewicht hebben kunnen echt geen hengst laten stoppen met steigeren lijkt mij zo.
Wat is de reden om een persoon met overgewicht in een weiland met een dominante hengst te zetten? Beetje raar lijkt me.

Citaat:
hahahahahahahaha _O-
Overwicht is toch heel iets anders dan overgewicht _O-

Citaat:
Sorry, fout gelezen :+
mijn excuses

Verder ontvingen we ook de volgende quotes nog:
Citaat:
uitgeknepen luizen konten? Kom op, dat kan toch niet waar zijn? :+
en wie doet dat dan?
Nooit een vacature luizenkontenknijper gezien :+

Citaat:
Alle deelnemers, heeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel plezier :D en foto smaken he :P
Daarom zit Sjoert dus al zo lang bij de Nieuwsredactie >;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 21:28

Hartekreten
Afbeelding Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 21:29

Afbeelding
Een van de kralen van Anoukie

Kunstwerk van de maand
Het kunstwerk van deze maand is niet alleen klein, maar ook erg bijzonder. Bokker Anoukie maakt namelijk glaskralen, en niet zomaar glaskralen, de mooiste versieringen komen voorbij! Omdat dit wel zo bijzonder is, heeft ze deze maand het kunstwerk van de maand! Nieuwsgierig geworden naar de kralen van Anoukie? Kijk dan hier: [UK] [ART] Glaskunst: mijn collectie lampworking

Daarnaast deze maand een vermelding voor de Mandala Paarden van xyzutu2 binnenkort komt er een boek over op de markt, meer lees je in [UK] [TEK] Sneak preview ;) Mandala paarden ! En de leuke koeien van Flaaf, deze zijn hier te zien: [UK] [SCH] Koeien part.2

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 21:29

Wist je dat...
Fenn op 1e pinksterdag door Maastricht gaat rennen, 5 km zonder training.
Sammie bij het uitkomen van de volgende BNB met haar billen op een Turks strandbed ligt.
Dribbel een nieuwe vriend heeft in de tuin, genaamd meneer Pauw. Verder is ze geslaagd en kan ze volgende maand haar HAVO diploma ophalen.
Prrrr zichzelf zó beloofd had na het halen van haar bul voorlopig niet meer naar school te gaan - maar toch weer voor een tentamen zit te leren ^)
[***] eigenlijk niet zoveel te melden heeft :D
Ibbel oma is geworden - van 6 puppies
Rock wel wil melden dat ze het weer van vandaag helemaal niks vond :n
Olympia haar dressuurcarriere met Wally maar moet overwegen, aangezien Wally slootje springt als ze op het land staan. Toch een crosspoown :))
C_arola een prijs heeft gewonnen en naar een clinic van Christa Laarakkers gaat :D
duChambre een nieuw paardje heeft om te rijden voor 3 dagen en ook nog 2 dagen gaat sporten. Flink aan de bak dus!
Duke de steenuiltjes weer in de nestkast heeft gespot en filmpje ervan heeft gemaakt, welke in haar steenuilentopic op BB staat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 21:34

Afbeelding

Het verhaal van... Rock!
Als lief klein meisje wilde ik altijd al paardjes aaien en er het liefste natuurlijk bovenop zitten. Deze foto is genomen op Mallorca, de allereerste keer dat ik ook echt op een pony mocht. Gewoon een rondje stappen maar ik had de tijd van mijn leven! Het was overigens mijn vijfde verjaardag dus ik moest vervolgens nog lange tijd wachten tot ik daadwerkelijk op paardrijden mocht.
Toen ik zes-en-een-beetje was mocht ik dan éíndelijk naar een manege! Ik begon op manege De Ruif in Sloten (bij Amsterdam). Heel erg lang heb ik daar niet gereden maar een paar van de namen van de pony's weet ik nog; King (als het pepermuntje!), Jalva en Rosco (die waren verliefd op elkaar <3 ), Fury, Pommetje, Lizzy (mijn grote favoriet) en Bento (die altijd op mijn tenen ging staan _-:( ).
Ik was nooit zo fanatiek, maar mijn vader wel. Op een dag had hij het in zijn hoofd gehaald dat die manege niet goed genoeg was voor zijn steramazone *kuch* en is hij voor mij op zoek gegaan naar een nieuwe manege. Zo kwam ik bij Manege Nieuw Amstelland in Amstelveen uit. Daar heb ik van mijn zevende tot mijn twintigste gereden. Begonnen bij de lieve kleine schattige pony's, uiteindelijk over naar de junioren gevorderde pony/paardenles en uiteindelijk op mijn zestiende tot mijn grote vreugd in de senioren gevorderdenles. Mijn grote liefde daar was Mirako, een vosmerrie van Balzflug die een dráák was onder het zadel maar echt een hart van goud had. Inmiddels is ze al een hele tijd verkocht en vraag ik me nog steeds af en toe af wat er van haar geworden is. Mijn boktnaam is overigens ook afkomstig van een paard van Nieuw Amstelland; mijn grote vriend Red Rock! Rock was een ruin van 1.83m die erg goed wist hoe imponerend hij was. :)) Mijn mooiste ervaring met hem was dat ik er eens zonder zadel op ben geklommen. Ik heb helaas ook zandgehapt maar toen ik later hoorde dat dat waarschijnlijk de allereerste keer was dat er iemand zo gek was geweest om het zonder zadel op hem te proberen was ik toch best een beetje trots! :D
Op mijn zeventiende kocht en verkocht ik een veulen en uiteindelijk besloot ik op mijn twintigste op zoek te gaan naar een bijrijdpaard. Die vond ik in Egmond. Van de eigenaren heb ik enorm veel geleerd en ik durf nu wel te zeggen dat ik redelijk rijden kan. Althans... kon, want na mijn derde zwangerschap heb ik het niet meer opgepakt. Vorige week kwam daar verandering in en ik ben inmiddels al weer twee keer het duin van Castricum in geweest met een bevriende bokker.
De kriebels zijn weer volop aanwezig, dus hopelijk ben ik de komende tijd weer wat regelmatiger op een paardenrug te vinden!

Anoniem

Re: [Dienstmededeling] BNB Juni

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 12:15

En daar is hij :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 12:42

Hij is mooi, en jeetje, ik sta erin, wat gaaf! I LOVE BOKT!!!!!!! :D :D :D :D

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 12:51

Fijne update weer!! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 12:57

Mooie BNB en een paar ondrukwekkende stukken.
Tof dat Dorine hier ook nog even herinnerd wordt. Thanks guys!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 13:05

Bedankt voor de updates weer. :D Staan idd mooie dingen in.

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 13:16

Daar issie dan eindelijk :D

Jammer dat er niet bijstaat van wie de quotes zijn :\
Ik vond hem namelijk erg gevat van Djimmert (nespresso cups)

juudii5

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 13:40

:+:
Thanks lieve meid!

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 14:24

leuk om te lezen... dank je wel voor het maken weer :)

Nienke96

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 15:18

Haha leuk die quote van dat 'overwicht / overgewicht' :+

Susyb

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 15:53

Hij is weer mooi :D

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 16:10

Super leuk zeg :D

Weer heerlijk om bij te lezen met een kopje thee <3

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 16:19

Daar is 'ie weer!
Die quote van overwicht/overgewicht is geniaal :))

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 16:19

Muurp schreef:
Daar is 'ie weer!
Die quote van overwicht/overgewicht is geniaal :))

Ja! :D Wie heeft die geschreven??? :')

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 17:02

Hahaha die quotes _O-
Die van die hond is leuk :')
Leuke BNB sowieso +:)+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 17:15

Die qoute over het overgewicht :') die is echt geniaaal!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 20:13

zoho zo vaak heb ik nog nooit in het nieuws gestaan bij bokt _O-
Thanks jongens! :+:

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 20:54

Een leuke BNB weer! En super dat het verhaal van Diva ook 2x genoemd is, superlief die hartekreet Suze!

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 21:17

O,...die quotes :') :') :') :')