LK foto verhaaltjes

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 01:12

Imo is het gewoon beter een paardenfoto forum te hebben (recreatie en wedstrijd/serieuze foto's) en een onzinfoto forum.... dit werkt gewoon niet, en persoonlijk wordt ik net zo gek van de topics met vragen of er nou iets gedaan kan worden aan die collages/fotoverhalen e.d. dan van de topics zelf, die af en toe nog steeds amusant zijn Haha!

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 14:59

Ik lees de fotoverhalen ook niet.... maar ik stoor me er ook niet echt aan ofzo, want als mijn topic drastisch naar beneden zakt door de foto-verhalen topic's... dan haal ik mijn topic net zo goed weer omhoog. En by the way, die topic's staan vaan 5 pagina's helemaal volgeschreven met : "hahaha, leuk joh!!" Dus er zijn zat mensen die het wél leuk vinden. Ik hoop alleen dat het over een tijdje ook echt afgelopen is Lachen

_Marjon_
Berichten: 10665
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 17:56

hmm schijnbaar is de hype toch wel voorbij! tenminste, IK plaats niks meer hoor! geen zin meer in commentaar over de fotoverhalen, dat het niet origineel meer is, en dat ik zogenaamd iedereen zou nadoen! ik plaats niks meer, NO WAY! Boos!

Mosh

Berichten: 6017
Geregistreerd: 16-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 07:17

Ik vind dat bokkers eigenlijk eens een keer tevreden moeten zijn !
De ene houd van collages,de andere van lange verhalen..
iedereen heeft zijn eigen smaak,en daar moeten we gewoon rekening mee houden,anders loopt alles uit op een ruzie.

Tanya
Berichten: 10083
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 09:40

Tjah, mij staan ze niet in de weg, maar sommige anderen misschien wel...

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 12:15

Twinkie schreef:
Ik vind dat bokkers eigenlijk eens een keer tevreden moeten zijn !
De ene houd van collages,de andere van lange verhalen..
iedereen heeft zijn eigen smaak,en daar moeten we gewoon rekening mee houden,anders loopt alles uit op een ruzie.


Ja idd!!
Ik bedoel er is nu LK, waar je minder belangrijke maar toch leuke dingen/foto's kan plaatsen, en er mogen ook collages dus waarom geen fotoverhaaltjes, wat is daar mis mee???

_Marjon_
Berichten: 10665
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 19:51

fJoRdAhLuVeR"]
[quote="Twinkie schreef:
Ik vind dat bokkers eigenlijk eens een keer tevreden moeten zijn !
De ene houd van collages,de andere van lange verhalen..
iedereen heeft zijn eigen smaak,en daar moeten we gewoon rekening mee houden,anders loopt alles uit op een ruzie.


Ja idd!!
Ik bedoel er is nu LK, waar je minder belangrijke maar toch leuke dingen/foto's kan plaatsen, en er mogen ook collages dus waarom geen fotoverhaaltjes, wat is daar mis mee???
[/quote]

vind ik ook maar het is ook niet leuk als iedereen je maar steeds na gaat doen zoals nu een beetje erg het gaval is! Boos!

Larish

Berichten: 7417
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 12:50

het is waarschijnlijk gewoon een tijdelijke hype Knipoog
Ik zie er namelijk niet zoveel meer hoor!

Ik wordt eigenlijk ookwel gek van al die grapjes op kippenhok van Botervlieg Scheve mond
Staat er ook al vol mee Tong uitsteken

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 13:51

Sk4t3r schreef:
Ik wordt eigenlijk ookwel gek van al die grapjes op kippenhok van Botervlieg Scheve mond
Staat er ook al vol mee Tong uitsteken

Dat zijn goeie grapjes, Goeie grapjes die mogen!