Update database problemen (21-8)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
BartVB
Eigenaar

Berichten: 41658
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Update database problemen (21-8)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-03 19:25

Ik wit hier in een internetcqfe in de qrdennen ,et een frqnstoetsenbord; Wou leuk wijn qls een vqn de ,ods dit bericht even wou zillen fqtsoeneren MD Problee, is dqt ik binnen nu en 5 ,inuten zeg ,oet wijn:

Proble,en met de DB lijkten te wijn opgelost: Ik wie iig Billy ed zeer in de gebruikerslijst stqqn. Backup van de users tqbel van qfgelopen nacht is terug gezet. Nieuwe gebruikers zijn dus kwijt helaas... Ik ga nu iig weer terug naar mn tentje eten bouwen.

Veel plewier in NL, laat het even weten als er nog problemen zijn.. Groets vqn wmijn en mij vqnuit de Ardennen.

[edit Laui] Even ook in het eerste bericht de vertaling: geweldig trouwens, daarom laat ik het origineel hierboven staan, kunnen we nog brullen/gieren over een paar daagjes als de gemoederen weer wat rustiger zijn Lachen

Ik zit hier in een internetcafe in de ardennen ,met een franstoetsenbord; zou leuk zijn als een van de mods dit bericht even wou zillen fatsoeneren MD Probleem, is dat ik binnen nu en 5 minuten zeg m moet zijn:

Problemen met de DB lijkten te zijn opgelost: Ik zie iig Billy ed weer in de gebruikerslijst staan. Backup van de users tabel van afgelopen nacht is terug gezet. Nieuwe gebruikers zijn dus kwijt helaas... Ik ga nu iig weer terug naar mn tentje eten bouwen.

Veel plezier in NL, laat het even weten als er nog problemen zijn.. Groets van wmijn en mij vanuit de Ardennen.[/edit]
Laatst bijgewerkt door BartVB op 25-08-03 13:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 19:31

BartVB schreef:
Ik zit hier in een internetcafe in de ardennen ,met een franstoetsenbord; zou leuk zijn als een van de mods dit bericht even wou zillen fatsoeneren MD Probleem, is dat ik binnen nu en 5 minuten zeg m moet zijn:

Problemen met de DB lijkten te zijn opgelost: Ik zie iig Billy ed weer in de gebruikerslijst staan. Backup van de users tabel van afgelopen nacht is terug gezet. Nieuwe gebruikers zijn dus kwijt helaas... Ik ga nu iig weer terug naar mn tentje eten bouwen.

Veel plezier in NL, laat het even weten als er nog problemen zijn.. Groets van wmijn en mij vanuit de Ardennen.
zoiets Tong uitsteken

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 19:35

?????

niet zoveel wijn drinken hoor bart! k begrijp er niks van! Knipoog

veel plezier verder oop je vakantie

Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 19:35

BartVB schreef:
Ik zit hier in een internetcafe in de Ardennen met een franstoetsenbord; Zou leuk zijn als een van de mods dit bericht even zou willen fatsoeneren MD. Probleem is dat ik binnen nu en 5 minuten weg moet zijn.

Problemen met de DB lijkten te zijn opgelost: Ik wil iig Billy ed weer in de gebruikerslijst staan. Backup van de users tabel van afgelopen nacht is terug gezet. Nieuwe gebruikers zijn dus kwijt helaas... Ik ga nu iig weer terug naar mn tentje eten bouwen.

Veel plezier in NL, laat het even weten als er nog problemen zijn.. Groets van wmijn en mij vanuit de Ardennen.


Meer weet ik er niet van te maken Haha!

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 19:35

Mijn user doet het weer ! Thanx Bart! Prettige vakantie nog Haha!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 19:46

hahaha gelukkig is er een aparte users database Haha!

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30619
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 19:46

Mijn user doet het ook weer. Super bedankt Bart!! En wmijn als ik het goed begrijp. En een prettige vakantie nog!

Yessy

Berichten: 23022
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 19:59

heel erg bedankt bart, fijn om weer terug te zijn in de bokt-wereld Haha! en nog een heel prettige vakantie!!

Felice

Berichten: 3096
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 20:13

Hahaha Haha!
Fijn voor de mensen die hun account kwijt waren, maar ook voor de anderen natuurlijk.. Bedankt Bart, nu mogen jullie weer verder genieten Tong uitsteken!

Sander
Berichten: 12
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 20:29

Even een update: Ik heb net Bart aan de telefoon gehad.

Ik heb nog snel iets (met hulp van bart) gefixed in het databeest. Maar er kunnen nog een paar dingen mis zijn:
Bij mensen die vandaag een account hebben aangemaakt kan het zo zijn dat de berichten, die ze vandaag hebben geplaats, niet meer onder hun naam staan.

Bart zal dit oplossen, maar dan is het makkelijk als jullie even een PB sturen met de volgende informatie:
Welk bericht staat onder de verkeerde naam en onder welke naam zou het moeten staan.

Verder nog een oproep aan allen die vandaag een nieuw account hebben aangemaakt: Stuur het bevestigingsmailtje, wat je van de server hebt ontvangen, door naar bartvb@bokt.nl

Sander
namens Bart

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 21:19

Ik ben ook een stuk of 20-30 berichten kwijt? Verward

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 21:20

jeuj, I'm back Haha!
thanks Bart OK dan!

Chantalleke

Berichten: 4633
Geregistreerd: 30-07-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 21:26

BARTJUUHHHHHH Thank You!!!!!!!!!

Sander
Berichten: 12
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 22:04

Sypheron schreef:
Ik ben ook een stuk of 20-30 berichten kwijt? Verward


Even doorspelen naar bart aub

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 22:59

Ik heb Bart even aan de foon gehad voordat hij het databeest ging bewerken (het eerste wat hij zei: 'K*t, een Frans toetsenbord' Haha!). Kreeg een paar uur later een sms dat alles nu weer normaal zou moeten zijn. En voor zover ik kan beoordelen werkt alles weer naar behoren (Iris bijvoorbeeld bestaat gelukkig weer Haha!). Ik ben zelf geen berichten kwijt, wie wel berichten kwijt is moet het idd even via PB aan Bart melden.

Oh ja, en hier gaat het idd niet goed: [FZ] Er staan geen reacties in dit onderwerp

horseless
Berichten: 2398
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 23:23


Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 09:04

Ik denk dat ik al weet wat daar aan de hand is (helder moment gisteravond ):

Die topics stonden vol met reacties van 'verdwenen' mensen die een tweede account hadden aangemaakt. Die accounts bestaan nu niet meer, en de betreffende berichtjes dus ook niet. Maar blijkbaar blijft het databeest onthouden dat er ooit 7 of 8 pagina's zijn geweest.

haike
Berichten: 13519
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 11:57

Heel erg bedankt!!!!
Ik kan weer gewoon verder onder de naam Haike!! Haike2 is verleden tijd!