ik begrijp even een paar dingen niet

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tes82

Berichten: 720
Geregistreerd: 14-03-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 13:00

Samsam schreef:
Kijk het feit dat meerdere mensen (waaronder anna zelf, en waaronder troef zelf) heel volhardend beweren dat anna troef niet is, maar...... En dat dus een duidelijke leugen is, maakt het natuurlijk wel heel makkelijk om dan toch de vinger naar troef te wijzen!


Zolang jezelf onder een schaduwaccount andere fora bezoekt om je gram te halen..... Bloos!

En de enige reden waarom onder andere jij een clinic zou bezoeken is uit nieuwsgierigheid naar Anna.

Misschien kunnen we beter via een ander forum een clinic organisren, zijn we van dat kinderachtige gehakketak af! OK dan!

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 13:20

Ik vraag me af of ik de enige, eerlijke internetgebruiker ben die ook op dit forum komt. 1 account per forum, openheid over wie en wat ik ben, welke paarden ik heb (gehad) etc.

Denk eerder dat ik dan de eerlijke speld in de oneerlijke hooiberg ben Knipoog.

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 13:23

Mwah, ik zit ook maar onder 1 account hier en op andere forums...

Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 13:30

Ik ook en alleen maar onder dezelfde naam.

geral

Berichten: 3604
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: hm niet belangrijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-03 13:31

We dwalen af volgens mij, dat is niet de bedoeling, jammer dus.

Graag weer even op constructieve wijze verder.

Anouk, spelt of speld Haha!

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 13:33

Laatste offtopic: speld aangezien ik geen lerares Nl. taal ben Haha!.

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 13:35

Voor alle duidelijkheid, ik zit onder een naam (ik zag mijn naam hier genoemd) en alleen op Bokt.
Alle beschuldigingen anderzins zijn leugens.
Het punt is niet dat Anna42 op medediscussiegenoten reageert met als onderwerp datgene dat er besproken wordt.
Anna42 begint op een denigrerende manier namen de verkleinen (Sammtje, Saar) haalt persoonlijke feiten uit topics of profiels en gaat daar mee in de aanval.
Wanneer Anna42 zich aan haar/zijn tekst zou houden zou niemand daar moeite mee hebben.
Maar Anna42 wil de eigen mening graag kwijt, maar dult geen enkele vorm van andersdenken, niet hier alleen ook op andere fora.
Ze wordt daarin steeds bijgevallen door dezelfde groep mensen op welk fora dan ook. Als je dat leuk vind laat het daarbij.
Maar dan moet je het niet raar vinden dat anderen die topics en ja zelfs die fora gaan mijden.
Een keuze maken:
Of alleen voor eigen parochie willen preken en je wentelen in het gejuich.
Of een volwassen discussie over het onderwerp durven voeren, zonder slinks getrap naar degene met een andere mening.

fokfanaat

Berichten: 20215
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 13:38

VLEUTIE schreef:
Misschien kunnen we beter via een ander forum een clinic organisren, zijn we van dat kinderachtige gehakketak af! OK dan!


Doe je dat toch lekker!!

Goh komt Anna dan ook op dat andere forum??

Zannekin

Berichten: 3598
Geregistreerd: 02-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 13:45

Die komt nog wel daarheen...
Kunnen we lekker zien of ze beiden online zijn vanuit een verschillende locatie, maar dan moeten we wel weer een veldreporter inhuren... haha

Kunnen we niet gewoon over paarden praten BTW?

geral

Berichten: 3604
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: hm niet belangrijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-03 13:49

Zoals je het een en ander hier neer zet, ben ik het in grote lijnen met je eens Sarabande of is het saar(tje) Haha!

even een quote van jou
Of een volwassen discussie over het onderwerp durven voeren, zonder slinks getrap naar degene met een andere mening.

hier ben ik het wel mee eens, maar waarom voelt dit niet goed. Heb jou meerdere malen onder de gordel zien trappen.
Anna zie ik met een deegrol zwaaien, alleen ik kan daar geen andere dingen bij bedenken als pure humor, die anderen blijkbaar niet begrijpen.

Imo is er humor en slinks trappen, wie doet nou wat Verward

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 14:00

Kom ik weer: actie is reactie en dat heb ik op de 1e pagina al gezegd. Over onder de gordel trappen: ik zou ook een paar leuke quotes kunnen neerzetten van een dame met deegrol die onder de gordel slaat, is dat minder erg dan trappen??? Of is het door die deegrol humor? Want dan ga ik er ook wel eentje aanschaffen.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41662
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 14:01

OMG mensen, lijkt er echt enorm sterk is dat er een flinke groep is die _wil_ dat Anna42 Troef is. Hoe vermoeiend Scheve mond

Voor de zoveelste keer: Nee Anna42 is geen Troef en nee Anna42 plaats geen berichten in naam van Troef. Ja ik weet wie Anna in het echt is en heb ook het telefoonnummer van Anna. Dus houd nu aub eindelijk een keer op met dat flauwe gedoe, het begint nu echt te irritant te worden Scheve mond

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 14:01

Anna42 heeft mij en anderen, maar laten we het even over mij hebben, diverse malen met quotes uit topics van 2002 terecht gewezen.
A Anna is pas een paar maanden hier.
B ze zegt voortdurend weinig kennis van pc te hebben, maar weet excact waar ze iets kan vinden om iemand de mond te snoeren.

Dat vindt niemand een zuivere manier van discusieren. Als je daar wat over zegt krijg je direkt het gevolg over je heen.
Het gevolg is dat de ontstane interesse in het onderwerp naar nul daalt.
Laatst bijgewerkt door sarabande op 12-08-03 14:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Tes82

Berichten: 720
Geregistreerd: 14-03-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 14:03

sarabande schreef:
Anna42 heeft mij en anderen, maar laten we het even over mij hebben, diverse malen met quotes uit topics van 2002 terecht gewezen.
A Anna is pas een paar maanden hier.
B ze zegt voortdurend weinig kennis van pc te hebben, maar weet excact waar ze iets kan vinden om iemand de mond te snoeren.

Dat vind niemand een zuivere manier van discusieren. Als je daar wat over zegt krijg je direkt het gevolg over je heen.
Het gevolg is dat de ontstane interesse in het onderwerp naar nul daalt.


En so what? Wat kan jou dat nou schelen? Je lijkt een beetje geobsedeerd, is niet gezond meer hoor! Ach gut

geral

Berichten: 3604
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: hm niet belangrijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-03 14:07

BartVB schreef:
OMG mensen, lijkt er echt enorm sterk is dat er een flinke groep is die _wil_ dat Anna42 Troef is. Hoe vermoeiend Scheve mond

Voor de zoveelste keer: Nee Anna42 is geen Troef en nee Anna42 plaats geen berichten in naam van Troef. Ja ik weet wie Anna in het echt is en heb ook het telefoonnummer van Anna. Dus houd nu aub eindelijk een keer op met dat flauwe gedoe, het begint nu echt te irritant te worden Scheve mond


Bart ik hoop dat ze jou willen geloven, maar wat Vleutie aanhaalt, het lijkt alsof Sarabande geobsedeerd is en dat is het probleem.

Zet je prive vete aan de kant, of reageer niet op Anna, probleem opgelost
Haha!

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 14:15

Nou duidelijker kan ik het niet zeggen, zo worden dus telkens mijn woorden gecharcheerd.

Tes82

Berichten: 720
Geregistreerd: 14-03-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 14:16

sarabande schreef:
Nou duidelijker kan ik het niet zeggen, zo worden dus telkens mijn woorden gecharcheerd.


Ach gut Ach gut

geral

Berichten: 3604
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: hm niet belangrijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-03 14:18

ik zal wel een beetje dom zijn Sarabande, maar ik snap je even niet, wil je dit misschien duidelijker toelichten.
Wil nl. niet dat er weer onduidelijkheden ontstaan, wil mensen graag goed begrijpen

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 14:19

VLEUTIE"]
[quote="sarabande schreef:
Nou duidelijker kan ik het niet zeggen, zo worden dus telkens mijn woorden gecharcheerd.


Ach gut Ach gut
[/quote]

Beetje neerbuigende reactie Vleutie,...

Juist door deze reacties geef je alleen maar aan hoe gelijk Sarabande heeft in haar eerdere reactie.

Anna, Troef of niet, maakt me geen bal uit. Het gaat MIJ om de sektevorming die er gaande is,...

Tes82

Berichten: 720
Geregistreerd: 14-03-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 14:22

goh, was aardig bedoeld hoor! hoezo wantrouwen????? jullie zijn echt vreselijk. Get a life en laat anderen dat ook doen joh!

geral

Berichten: 3604
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: hm niet belangrijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-03 14:22

ik zie geen sektevorming, heb nog geen antwoord op mijn vraag, probeer niet zelf iets te vormen wat er niet staat.

Anouk je plaatst nu mensen in hokjes, moet je niet doen Haha!

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 14:26

ik wacht nog op een antwoord van Anna42 op mijn verzoek.....

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 14:28

geral schreef:
ik zie geen sektevorming, heb nog geen antwoord op mijn vraag, probeer niet zelf iets te vormen wat er niet staat.

Anouk je plaatst nu mensen in hokjes, moet je niet doen Haha!


Nope, ik reageer op wat ik zie staan. Wie de schoen past, trekke hem aan.

En Vleutie, als dat aardig was bedoelt mijn excuses. Al vind ik dat moeilijk te geloven aangezien "geobsedeerd" niet echt aardig klinkt,...

geral

Berichten: 3604
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: hm niet belangrijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-03 14:30

CGJ12 schreef:
ik wacht nog op een antwoord van Anna42 op mijn verzoek.....


misschien dat je je vraag hier nog eens wil herhalen, ik weet hem ook niet meer, of ontschoten kan ook nog Haha!

misschien kunnen we het geheugen van Anna dan opfrissen, antwoord op een vraag is altijd goed, beter dan iemand in onwetendheid te laten.

Toch is mijn conclusie nog steeds dat er dus een prive probleem heerst en er mensen zijn die dingen lezen of willen lezen die er niet staan.

correct me if i'am wrong

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 14:32

geral schreef:
ik zie geen sektevorming, heb nog geen antwoord op mijn vraag, probeer niet zelf iets te vormen wat er niet staat.


Wellicht wil je de inhoud van je eigen post en de gevolgtrekkingen die je daarin trekt eens even rustig over lezen.