Slotje??

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 00:23

Ik kan ff niet meer denken Ziek

Respecteer me omdat ik anti ben, dan respecteer ik jouw ook *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 00:23

Rir, mods kunnen de titel alleen zo aanpassen als de betekenis ervan hetzelfde blijft. Vaak zie je dat titels gewijzigd worden omdat de oorspronkelijke titel heel erg onduidelijk was en dat was bij dit topic niet zo. Mods kunnen niet de vermoedelijke bedoeling van een titel of post weg-editen.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 10-08-03 00:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 00:24

OK dan! ik snapte wel dat je het niet kwaad bedoelde.
*het is al laat Ziek * Knipoog
Dat je nu aangeeft dat het geloof ook goede kanten heeft maakt het verhaal gewoon genuanceerder.
Ik geloof ook niet (ja in mezelf Knipoog ) maar zit wel op een christelijke hogeschool. Domweg omdat dat qua reisafstand beter te doen was, dat geef ik toe, maar ik vind het ook mooi om er nu meer vanaf te weten en me dus ook eens in 'die andere wereld', die me tot dan toe vrij onbekend was gebleven, te verplaatsen. Dat bedoelde ik een beetje met dat grijze denken ipv zwart of wit.
Maar no offence hoor, ik haalde alleen je uitspraken even aan om dingen te verduidelijken, niets tegen jou persoonlijk. Lachen

ruiterinrust
Berichten: 1012
Geregistreerd: 20-04-02
Woonplaats: ugchelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 00:27

De toevoeging buitenlanders had mijns inziens wel weggelaten kunnen worden! Dan lezen al veel minder mensen het topic, de mensen die dan de tirade lezen geven dan hun visie. Ik heb voldoende vertrouwen in bokkend Nederland dat de betreffende bezwaren die de moddie hebben doen besluiten het topic preventief te beeindigen, ook wel discussierend boven tafel waren gekomen. Dat is voor eenieder leerzaam en onderhouden zon discussie. De mensen die het een aanzet zullen vinden daadwerkelijk grof uit de hoek te komen worden wel gecorrigeerd, of door bokkend Nederland of door onze moderatorvrinden.

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 01:26

De starter van het betreffende topic dan ook maar even aan het woord Haha!
Ik zag idd het slotje al na hele korte tijd.
Ik maak me er niet druk om want wat niet mag dat mag niet OK dan!

Ik heb proberen aan te geven in het topic dat ik absoluut niks tegen buitenlanders heb.Mijn buren zijn zelfs turks.Hele goede en lieve mensen.
Heb er geen uren lange gesprekken mee en we gaan niet gezellig met elkaar aan tafel zitten,maar dat hoeft ook niet.Onze andere buren zijn gewoon nederlands en dat is een verschrikking! Boos!

In mijn topic wilde i het hebben over het punt dat er nog vele rondlopen die absoluut niet van plan zijn zich aan te passen aan het land waar ze in wonen en dat het zelfs zo gek begint te worden dat wij ons aan hen aan zullen moeten gaan passen.Misschien heb ik dat verkeerd verwoord waardoor het leek alsof ik op buitenlanders afgeef.Dat was niet de bedoeling.Ik heb buitenlandse vrienden.Echt hele goede mensen.Ik zal ook wel de laatste zijn die deze mensen dan ook anders zou zien dan gewone blanken.Zwart of blank dat maakt mij geen verschil,wat me wel uitmaakt is dat sommige het verrekken om zich ook maar iets van ons land en de mensen die er wonen aantrekken.Ik woon in een dorpje waar je het verschil met een aantal jaren terug erg goed kan merken.Ik heb er soms last van en dat is vrij vervelend.Ik scheer zeker niet alle buitenlanders over een kam en ik vind dat niemand dat hoort te doen,maar soms maken ze het er zelf na dat mensen niet alles van ze accepteren.Tja wat kun je eraan doen.NIKS.

Het was niet mijn bedoeling om een topic te starten wat niet mag of wat discriminerend was.Ik kan dan ook niet boos zijn om het slotje.Ik kan er zelfs heel goed inkomen als er gezegd word dat het verkeerd op gevat kan worden. Haha!

Ann

Berichten: 13240
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 09:15

Als je met dit bericht het topic was begonnen (en een andere titel), kwam het al heel anders over en was het misschien niet op de MH belandt Lachen

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 09:24

mijn mening is dat het niet de schuld is van de buitenlanders dat het nu hier zo een zooite is. Het is de schuld van de overheid en hun falend beleid!

geral

Berichten: 3604
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: hm niet belangrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 10:09

gijsenkim schreef:
mijn mening is dat het niet de schuld is van de buitenlanders dat het nu hier zo een zooite is. Het is de schuld van de overheid en hun falend beleid!



Kijk ik denk dat we hier een kernpunt hebben, daar begint het imo nl. mee.
Zo werkt het in alle lagen, ook een forum staat of valt met een goed beleid.

Dus misschien was het gewraakte slotje een beetje terecht, vanwege de wat aanvallende houding in het topic, maar ook daar had met beleid misschien een goede discussie ontstaan Haha!

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 10:20

geral"]
[quote="gijsenkim schreef:
mijn mening is dat het niet de schuld is van de buitenlanders dat het nu hier zo een zooite is. Het is de schuld van de overheid en hun falend beleid!



Kijk ik denk dat we hier een kernpunt hebben, daar begint het imo nl. mee.
Zo werkt het in alle lagen, ook een forum staat of valt met een goed beleid.

Dus misschien was het gewraakte slotje een beetje terecht, vanwege de wat aanvallende houding in het topic, maar ook daar had met beleid misschien een goede discussie ontstaan Haha!
[/quote]

Mee eens Gera. Uiteindelijk heeft de overheid de buitenlanders jaren terug wel hier naartoe gehaald om als gastarbeiders te kunnen werken. Niet dat dat sommig gedrag rechtvaardigt maar het toont ook zeer zeker de schijnheiligheid van de nederlandse regering.

ruiterinrust
Berichten: 1012
Geregistreerd: 20-04-02
Woonplaats: ugchelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 11:23

Hier is het ook van belang een onderscheid te maken tussen die diverse soorten vluchtelingen, economisch of politiek etc. Geloof alleen niet dat dat het onderwerp van dit topic was Haha!.

dell_1
Berichten: 1961
Geregistreerd: 17-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 12:06

Er zijn een tijdje terug genoeg topics geweest over buitenlanders. Ook al ben ik geen crimineel en zo, toch voelde ik me wel een klein beetje aangesproken. Ik ben blij dat ik ze niet meer zie die topics.

geral

Berichten: 3604
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: hm niet belangrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 13:10

Stephanie100 schreef:
Er zijn een tijdje terug genoeg topics geweest over buitenlanders. Ook al ben ik geen crimineel en zo, toch voelde ik me wel een klein beetje aangesproken. Ik ben blij dat ik ze niet meer zie die topics.


kijk nu zou ik op mijn handen moeten gaan zitten, maar moet het toch kwijt (nogmaals ben zelf van buitenlandse afkomst)

als jij je aangesproken voelt, vraag ik me af over wie dat wat zegt Verward

ik voel nl. geheel en al niet aangesproken door dit soort topics, nodigt mij alleen maar uit om er verder (lees nuttig) over te discussieren.

Fasel, mag mijn naam Geral zijn OK dan!
Laatst bijgewerkt door geral op 10-08-03 13:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 13:17

Oh sorry Geral. *heeft spijt*

Ook ik ben gedeeltelijk van buitenlandse afkomst. En ik maak er vaak grapjes over. Ik ben half Koerdische en niet opgegroeid met de cultuur omdat mijn vader al snel de hort op ging en we nooit meer wat van hem hoorden. Ik maak er ook grapjes over. Ik hoef geen vijf meter achter mijn man maar 2,5. Ik hoef niet een heel huis schoon te maken maar maar de helft Haha!. Toch, ik maak die grapjes wel maar soms doet het toch zeer hoe mensen over buitenlanders denken. Ik voel me niet buitenlands maar toch kunnen zulke opmerkingen zeer doen. Dus ik snap Stephanie ook wel een beetje.

geral

Berichten: 3604
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: hm niet belangrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 13:22

gelukkig dat Fasel spijt heeft, anders misschien een jeugdtrauma bij Geral Haha!

ik voel me aangesproken als er een verkeerde nationaliteit, met zo'n fijn ondertoontje aan gehangen wordt, maar niet als ik de topics, zeker het gewraakte topic met slotje, lees. Ik kan daar zelfs een glimlach op mijn gezicht van krijgen.

Waarom, omdat je vaak in het heetst van de strijd dingen zegt, die je niet zo bedoel.
Noem het relativeren of misschien mijn leeftijd, heb al behoorlijk wat eelt op mijn "zere" of "tere" Haha! zieltje gekregen

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-03 13:38

geral schreef:
gelukkig dat Fasel spijt heeft, anders misschien een jeugdtrauma bij Geral Haha!


*LOL*

geral

Berichten: 3604
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: hm niet belangrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 13:41

ah, Kayla is wakker, zij snapt de opmerking Haha!