[Dienstmededeling] Steef gebanned

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Avanti

Berichten: 13904
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 12:55

Elles"]
[quote="Avanti"]Ik heb nu 2 waarschuwingen,
[/quote]
Hoe kríjg je 't voor elkaar... Verward

[quote="Avanti schreef:
je krijgt ze wel snel maja...

Valt wel héél erg mee, niet?
[/quote]

Ow gewoon van account ruilen en gekke bercihten gaan posten. Opzich was het ook wel heel irri voor andere. Maar ik vond het wel grappig.

Maarja dat doek ook niet meer hoor Knipoog

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 13:09

Cody"]
[quote="Avanti schreef:
Ik heb nu 2 waarschuwingen, je krijgt ze wel snel maja...

maja...je krijgt ze niet zomaar Lachen

Ik vind ook dat er de laatste tijd nogal veel commentaar komt op de beslissingen die er genomen worden. Makkelijker is het toch om je gewoon aan de regels te houden zodat er niet gediscussieerd hoeft te worden? En dat je 3 waarschuwingen krijgt vind ik persoonlijk nog best mild, je hebt dus 3 kansen om na te denken wat je wilt.
[/quote]

Daar ben ik het mee eens. Hoe lang bok ik wel neit, heb nog nooit een waarschuwing gehad. En zo braaf vind ik mezelf ook niet. Maar: behandel anderen zoals jezelf ook behandeld wilt worden. Volgens mij vind niemand het fijn om afgezeken/uitgescholden/wat-dan-ook te worden...

Bovendien vind ik het vreemd dat als Bart besluit iemand te bannen, dat dat zo'n heftige discussie ter weeg brengt. Mischien de volgende keer gewoon klakkeloos een gesloten topic met een mededeling? Zou toch te gek wezen dat een beheerder zelf (evt ism moderators) niet mag beslissen wanneer iemand te ver gaat en dus geband moet worden...

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 13:24

Ik kreeg bijn mijn 3000ste bericht een waarschuwing.............ik vond het zelf niet echt schokkend maar Bart waarschijnlijk wel Haha!

Geeft ook niet ik zal me beter gedragen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 13:30

Dat iemand een ban of waarschuwing krijgt, kan ik snappen
maar niet altijd wanneer

doe het of meteen of niet
dat is alles wat ik hier duidelijk probeer te maken.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 13:34

Dat vind ik een beetje apart, ik snap je wel, maar aan de andere kant: degene die de waarschuwing krijgt is fout.
Stel ik breek een inbraak (ik weet dus dat ik fout zit) en pas een week later word ik opgepakt, dan is dat toch mijn eigen verantwoordelijkheid?
Het is wel makkelijk om de schuld bij een ander te leggen maar in het geval van te laat waarschuwingen of bans geven vind ik dat niet helemaal terecht. Ook omdat bokt nog steeds geen salarisstrookje oplevert, het is allemaal 'vrijwilligerswerk' om het zo maar te zeggen en dan kan je niet verwachten dat het altijd lik-op-stuk is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 13:38

nee, niet meteen lik op stuk, maar er hoeven toch ook geen weken/maanden tussen te zitten
en dan op iets kleins een ban/waarschuwing krijgen terwijl er voor dat grotere nooit geen waarschuwing is geweest

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 13:41

Maar dan helemaal: als er dus grotere dingen zijn voorgevallen heeft diegene nog mazzel gehad dat het toen al niet is foutgegaan, zo zou je het ook kunnen zien...
Als je op zulke momenten iemand nog een kans geeft (en nog een, en nog een) dan is de druppel misschien idd een keer aangebroken wanneer er iets ogenschijnlijks kleins gebeurt, maar dat heeft dan wel met elkaar te maken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 13:44

toch niet met maanden ertussen
dan is dat toch al lang weer weg, misschien per pb al lang uitgepraat.

en wat voor de ene groot is, is voor de nadere niks
ligt ook aan opvatingen, humeur en of je elkaar ligt

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 13:48

Maar Steef heeft nu ook niet een ban gekregen voor iets wat maanden geleden speelde. Dus dat is niet aan de orde.
Gaat mij erom dat degenen die een ban krijgen altijd zo verdedigd worden, terwijl ze 3!! waarschuwingen hebben gehad. Dan doe je toch zelf iets fout denk ik, niet degene die de ban uitdeelt.
Ik wil hier Steef ook niet mee aanvallen, helemaal geen problemen met hem, maar hij kan zich wel irritant op bokt gedragen maar dat weet ie vast zelf ook wel Haha! Daarom is de ban a) niet onverwacht en b) niet onterecht alleen voeg jij daar nog c) aan toe, en dat is dat het op een onterecht tijdstip was. En daar ben ik het dus niet echt mee eens. *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 13:53

wat betreft dat rassen topic, daar was steef zeker niet de enigste die tever ging, en door ging
en steef is bijna nooit meer online, dus veel meer gekke dingen heeft hij de laatste tijd niet gepost

En wat betreft mijn waarschuwing in dat lenzen gedoe, het was niks gemeens bedoeld
natuurlijk kun je het altijd verkeerd opvatten als je wil,maar dat kan met alles
Dus nee, daar vond ik een officiele waarschuwing niet terecht
en heb trouwens nog niets gehoord van het bokteam over mijn bezwaar. Haha!

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 13:54

BartVB schreef:
Sterker nog, je hebt nu twee waarschuwingen. Als je ook de rest van het topic gelezen had, had je gezien dat dat 'wie de bal kaatst' verhaal niet zo werkt op Bokt. Dit soort dingen los je op een volwassen manier op, maar niet via het forum zelf. En ja, Kojack heeft al lang wat van me gehad nav haar sekreet opmerking.


Een 2de mmmm. Lig er niet wakker van.
Dus als ik het goed begrijp, mogen bepaalde lui alles zeggen en doen en ander niet. Ik weet genoeg. Haha!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 14:02

Niet om bijdehand te doen Knipoog maar meningen verschillen nou eenmaal, en wat de ene te ver vindt gaan vindt de ander nog helemaal niet. Maar uiteindelijk is het toch Bart die moet inschatten wat hij te ver vindt gaan.
boktregels schreef:
Bokt.nl heeft het recht om een gebruiker de toegang tot de site te ontzeggen wanneer deze zich niet houdt aan de Bokt.nl Regels,
of om elke andere volgens Bokt.nl geldige reden
.


En volgens mij is Steef ook niet de enige die een waarschuwing heeft gekregen, alleen is het verschil dat Steef er al 2 had, zodat het automatisch uitdraait op een ban.

Ik denk niet dat we het hierover eens worden, dat geeft ook niet. Maar ik probeer er alleen mee te zeggen dat ik het niet terecht vindt dat de kritiek bij bokt terechtkomt terwijl iemand 3 waarschuwingen heeft gehad van waaruit een ban volgt. Wie is er dan fout geweest, dat bedoel ik ermee te zeggen. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 14:06

hihi, ben ook niet boos op je of zo, ook niet op Bart
maar je mag toch wel aangeven dat je het soms niet snapt
tenminste, waarom dan wel en dan niet.

En natuurlijk mag Bart van mij blijven beslissen, maar het erover hebben kan imo nooit geen kwaad, voor beide partijen.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 14:14

Stuur je de volgende keer dat je denkt "nu is een ban of waarschuwing wèl terecht" dan ook even een PB'tje naar Bart? Schijnheilig Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 14:15

hahahaha
als hij dat graag wil wel *LOL*
Maar meestal weten we het niet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 18:08

PhiaBink schreef:

Een 2de mmmm. Lig er niet wakker van.
Dus als ik het goed begrijp, mogen bepaalde lui alles zeggen en doen en ander niet. Ik weet genoeg. Haha!


Goh, wat klinkt dat kinderachtig en onhebbelijk. En volgens mij kun je deze OK dan! wel weglaten bij je reactie van 'ik heb maar 1 waarschuwing'. Dat je daaaaar trots op moet zijn...

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 18:57

Marsje schreef:
De e-mailfunctie op Bokt werkt toch nog wel naar gebande gebruikers?
Dan kun je hem mailen vanuit zijn profiel.


Alleen zijn ICQ-nummer staat in zijn profiel. En ik gebruik dat nooit, en heb dat ook niet.
Dus als Obsession of iemand anders die Steef goed kent misschien naar degene die dat graag wilden even zijn e-mailadres willen PB-en? Die mensen zullen ook wel als Steef dat niet graag heeft dat accepteren Knipoog.

Margreet

Berichten: 18326
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 22:45

Hallelujah! 7 pagina's maar liefst met moord & brand omdat er een jongetje op z'n vingers is getikt, hoe krijgen jullie het voor elkaar Verward

Heb het vluchtig doorgenomen, maar uiteindelijk draait het allemaal in het zelfde kringetje rond en je komt er toch niet uit. Laat toch gaan dan, 't is ook een keer mooi geweest.

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 22:53

tuurlijk, steefie leest gewoon op een andere pc dit topic door en lacht zich een breuk Haha!

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 01:15

Steef, je was toch jarig vandaag???? Gefeliciteeerd!!! Knipoog

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 01:58

Franca schreef:
Steef, je was toch jarig vandaag???? Gefeliciteeerd!!! Knipoog


En dat was dus gisteren al Knipoog

Avanti

Berichten: 13904
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 02:01

NOG GEFELICITEERD DAN!!!! Knipoog Geloof ook maar dat ik me laat bannen als ik jarig ben krijg ik temiste ook verjaardag's pbtje's Tong uitsteken

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 09:22

Sypheron"]
[quote="Franca schreef:
Steef, je was toch jarig vandaag???? Gefeliciteeerd!!! Knipoog


En dat was dus gisteren al Knipoog
[/quote]

Vandaag Knipoog. Gisteren zeiden ze dat hij vandaag jarig was.

Gefelicteerd dus Steef Haha!.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41663
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-03 10:27

Kunnen de felicitaties gewoon via PB/Email? Thanks.

Alja

Berichten: 25637
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 11:16

pb kan hij toch niet lezen Verward
en wie weet leest hij dus stiekem wel mee in dit topic Haha!