[Dienstmededeling] Steef gebanned

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-03 13:37

Ik ben het helemaal met G&K eens

Ik trek me het lot van de mensen niet aan, want voor mijn part donderen ze achterover doordat ze de slof grof aantrekken,(leren ze het misschien eens) maar ik vind die paarden zo zielig.
Zelf een rijtechnisch probleem en het paard is de l..
scherp bit, slof enz als ze nog maar amper de voor en achter kant kunnen onderscheiden.

Als je mijn berichten kijkt reageer ik ook op de berichten, niet op de persoon.
Ja, dat het soms dezelfde zijn, die maar blijven kl*te met scherpe bitten, dan zijn het toevallig ook dezelfde waar ik tegen reageer.

En ik denk wel degelijk na over mijn berichten voordat ik ze plaats, je moest ooit eens weten wat er staat, maar dat delete ik dan maar. Haha!

maar nog meer inpakken in donzen kussentjes, maar toch op een manier dat het duidelijk is, dat lukt me niet.
Irl trouwens ook niet als je dat toevallig wilt weten.

tije

Berichten: 1546
Geregistreerd: 21-08-02
Woonplaats: randje utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 07:51

Kayla schreef:
Dat kan alleen als hij geen IPban heeft.


proxies

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 08:35

runningkawa schreef:

En ik denk wel degelijk na over mijn berichten voordat ik ze plaats, je moest ooit eens weten wat er staat, maar dat delete ik dan maar. Haha!


Ik heb soms ook dikke vingers van het gummen Haha!

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 08:38

Trouwns Steef is morgen jarig...........kunnen we hem ook geen kaartje sturen dan?

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 09:54

kojack"]
[quote="alja schreef:
maar die phiabink die had toch iets tegen sjuimpje of ook tegen jou runningkawa??


Tegen wie heeft ze niks?
Die phiabink is gewoon een vals sekreet ! Ik heb een paar keer pb'tjes gehad dat ze me dood wensde, in een topic zeikt ze altijd bepaalde mensen af, en als iemand dan wat tegen haar zegt krijgen die de waarchuwing ! Ik heb Bart hier al vaker over ge'pbt en hij mij ook als ik een waarschuwing kreeg.
[/quote]


Ik ben dus een vals sekreet volgens jou Marjolein???
Zal ik nu eens ff vertellen wat jij en nog een paar geflikt hebben?

Er gebeurde hier iets op stal. Marjolein en nog een paar andere werden op de chat (Horses) door een moderator opgejut. De moderator wist veel, wat een ander niet kan of kon weten. De moderator was een paar keer hier op stal geweest. Marjolein heb ik nog nooit live gezien.
Marjolein ging zich voor doen als iemand anders op de chat. Ik kreeg opmerkingen van:
Wat het maar raak geweest, dan waren we van je af.
Was je maar dood en nog meer van dit soort opmerkingen.

Gelukkig was het een chat, dus veel andere hebben ook gelezen wat zij en andere mij toe wenste.

Marjolein kreeg een keer rakelings een hoef langs haar hoofd. Ik heb haar via een 1 PB hetzelfde gezegt. Dit om haar te laten voel hoe dat is, dood gewenst te worden. Ze is dus zwaar beledigd. Ik moet het wel zeker pikken Boos!

Ik ben blij dat er heel wat mensen zijn die mij WEL kennen en wel beter weten. Het is alleen jammer dat ik door zo stel idioten zo zwart ben gemaakt. Helaas denken veel op bokt dat het waar is. Mijn onderschrift zegt genoeg dacht ik zo. Het aantal waarschuwingen die ik tot nu toe heb is 1. OK dan!

De waarheid komt altijd boven tafel. Wie de bal kaatst, kan hem terug verwachten. Haha!

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 10:08

Phiabink: ik weet niet wat tussen jou en andere mensen hier is voorgevallen en ga daar ook niet over oordelen. Wel heb ik het betreffende topic gelezen waar jij later zo over aangevallen bent (opmerkingen over lenzen stamt uit dat topic).
In dat topic vind ik eerlijk gezegd dat jij degene bent die over de schreef gaat. Dat later andere mensen zich gaan misdragen klopt maar naar aanleiding van een opmerking van jou. Nu kiest ieder voor zich of en hoe ze reageren dus uitgelokt of niet het is een keus. Maar spreek jezelf nu niet vrij.
Nomgaals over andere situaties kan ik niet oordelen maar in hierboven genoemd topic vond ik jouw opmerkingen laag en ondoordacht. Nadat dit topic op slot ging (erg jammer van het topic overigens) heb je er ook zelf voor gekozen om weer een nieuw topic te openen over min of meer hetzelfde onderwerp om jezelf te verdedigen. Nu was dat ook niet nodig geweest en je kiest er op dat moment zelf voor om de discussie voort te zetten (niet dat dat anderen een vrijbrief geeft om te gaan hakken begrijp me niet verkeerd).

Hou de eer aan jezelf en start dan ook geen topic meer als je al weet waar de discussie heengaat. Laat alles even zijn beloop. En sorry dat ik het zeg maar ik denk dat je sjuimpje wel een excuus verschuldigd bent, om zo te gaan hakken op de manier waarop zij haar paarden houdt. Is ook niet helemaal eerlijk en recht door zee.

Maar goed zoals ik al zei: ik ken jou niet en ik ken ook de overige mensen uit dit (en voorgaande) topics niet dus ik laat me niet verleiden tot het partij trekken. Ik reageer nu even alleen op uitspraken van jouw kant maar dit wil nog niet zeggen dat ik hieropvolgende acties goedkeur. Echter in bovenstaand antwoord ben je je naar mij idee aan het verdedigen en geef je aan geen schuld te hebben. Dat vind ik ook niet helemaal reeel (tenminste niet in deze situatie)

En oja je voegt nog even toe dat je pas 1 waarschuwing hebt gehad?? big deal! Ik heb nog nooit een waarschuwing gehad so what?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 10:20

kreeg ook al een pb van Phia iets over waarheid, maar geloof dat zei dat woord nog nooit heeft begrepen

Ook is ze ineens verdacht stil geworden in het topic "waarom ik geen wedstrijden rij:, mischien dat ze merkt dat iedereen het wel gezellig heeft, behalve zij en dat je dan eens bij jezelf ten rede moet gaan.

En de ban had dus ook voor haar moeten zijn imo, maar ja, wie ben ik Lachen

maar idd steef is morgen Jarig
Leuk voor een kaartje

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41662
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-03 10:23

Sterker nog, je hebt nu twee waarschuwingen. Als je ook de rest van het topic gelezen had, had je gezien dat dat 'wie de bal kaatst' verhaal niet zo werkt op Bokt. Dit soort dingen los je op een volwassen manier op, maar niet via het forum zelf. En ja, Kojack heeft al lang wat van me gehad nav haar sekreet opmerking.

jacje

Berichten: 2557
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 10:50

Ik lees net op de hoofdpagina dat Steef morgen jarig is.

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 11:10

Ja ik had het ook gelezen, een paar dagen terug in zijn profiel toevallig(even dus zoeken naar die 'foute' berichten).

Kan Steef eigenlijk nog lezen op Bokt of niet? En dus ook PB-tjes ontvangen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 11:13

nee, hij kan geen pb's ontvangen
want daarvoor moet je kunnen inloggen.
En dat gaat niet met een ip ban

mee lezen kan alleen via een ander ip

Mause

Berichten: 2454
Geregistreerd: 01-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 11:17

angelke schreef:
Kan Steef eigenlijk nog lezen op Bokt of niet? En dus ook PB-tjes ontvangen?


Natuurlijk kan Steef wel meelezen als gast zijnde, alleen kan hij niet inloggen onder zijn eigen account. Hoogstwaarschijnlijk kan hij niet op www.bokt.nl komen vanaf zijn eigen pc (heeft te maken met het ip-nummer wat gebanned is), maar via elke andere pc die hij tot zijn beschikking heeft, kan hij als gast meelezen.

PB´s lezen gaat niet lukken volgens mij, omdat hij simpelweg niet kan inloggen. Hij kan ze wel ontvangen en op een later moment lezen (wanneer de ban is opgeheven). Dat zal hij zeker waarderen !!

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 12:00

Met een IP-ban kan hij ook niet als gast op Bokt lezen.

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 12:03

wie weet steef zn emailadres.......kan ik hem een kaartje sturen morgen

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 12:06

De e-mailfunctie op Bokt werkt toch nog wel naar gebande gebruikers?
Dan kun je hem mailen vanuit zijn profiel.

Katja
Blogger

Berichten: 42178
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 12:22

PhiaBink"]
Het aantal waarschuwingen die ik tot nu toe heb is 1.
[/quote]

[quote="BartVB schreef:
Sterker nog, je hebt nu twee waarschuwingen.


Sorry hoor maar hier moest ik wel even om lachen. Lik-op-stuk-beleid Bart???

Maar ik vind het wel raar dat iemand die minder dan 1000 berichten heeft blij is met "slechts" 1 waarschuwing. Lijkt me dat het doel is om zonder waarschuwingen je berichten te plaatsen.
(of ben ik nu zo braaf? Schijnheilig )

Mause

Berichten: 2454
Geregistreerd: 01-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 12:29

Marsje schreef:
Met een IP-ban kan hij ook niet als gast op Bokt lezen.


wat ik al zei: vanaf zijn eigen pc kan hij niet op bokt, maar wel via elke andere pc die hij tot zijn beschikking heeft (bv via de mijne).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 12:31

zelfs vanuit je eigen pc kan het Lachen
zijn programmas voor die je ip niet laten zien Haha!

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 12:33

dat ip nummer is altijd te traceren, anders zouden er ook geen pakketjes ontvangen en verzonden kunnen worden, er moet nl. een huisnummer zijn om het te bezorgen, zeg maar. je kan wel faken (spoofen) alsof je een ander nummer bent. wat je ook kan doen is een nieuw IP nummer aanvragen of met een modem inbellen omdat die vaak een dynamisch adres toegewezen krijgen.
Laatst bijgewerkt door SuperPepeijn op 24-07-03 12:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 12:35

Katja schreef:
Maar ik vind het wel raar dat iemand die minder dan 1000 berichten heeft blij is met "slechts" 1 waarschuwing. Lijkt me dat het doel is om zonder waarschuwingen je berichten te plaatsen.
Lijkt me ook... Als je een waarschuwing krijgt, betekent dat meestal dat je iets fout gedaan hebt, je je misdragen hebt of iets anders negatiefs gedaan hebt dat door de rest van de groep (of kuddeleider Haha! ) niet geaccepteerd wordt. Dat was al zo toen je 2 was, als het goed is...
Ik durf ook wel te wedden dat 98% van de gebruikers hier wél meer dan 1000 berichten kan plaatsen zonder waarschuwing te krijgen. Dus waar die trots vandaan komt... Verward Is IMO niet iets om je voor op de borst te slaan.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 12:39

PhiaBink schreef:
Ik ben blij dat er heel wat mensen zijn die mij WEL kennen en wel beter weten. Het is alleen jammer dat ik door zo stel idioten zo zwart ben gemaakt. Helaas denken veel op bokt dat het waar is. Mijn onderschrift zegt genoeg dacht ik zo. Het aantal waarschuwingen die ik tot nu toe heb is 1. OK dan!

De waarheid komt altijd boven tafel. Wie de bal kaatst, kan hem terug verwachten. Haha!

Een ieder krijgt wat hem toekomt, het enige wat ik er aan toe wil voegen is dat de steun die je voorheen nog wel eens op Bokt kreeg wel aardig aan het uitdunnen is... Misschien toch maar even bij jezelf te raden gaan?

Ik ga overigens naar de 10.000 berichten/profielviews zonder ook maar 1 waarschuwing.

Avanti

Berichten: 13904
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 12:40

Er is ook een site ergens waar je een andere ip kan nemen dacht ik, of mischien doet die pagina het al niet meer, maar ik zulke gevallen best handig Tong uitsteken
Ik heb nu 2 waarschuwingen, je krijgt ze wel snel maja...

Owja ik heb met slowchat erbij ook over 10.000 berichten zonder waarschuwing! OK dan!

Machie

Berichten: 16013
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 12:42

ik heb ook nog nooit een waarschuwing gehad. en toch echt wel ietsjes meer dan 1000 berichten geplaatst (helemaal als je SC mee gaat rekenen, sdan heb ik er: 6446 En dat voor die paar maandjes dat ik op bokt zit.... Schijnheilig)
Ik snap die trots ook niet. Blijf gewoon lekker warschuwingsvrij! Ik moet er niet aan denken om gebant te worden! 90 dagen zonder bokt...

edit: avantie. Jij heb nu:
11000 berichten gepost Haha! Mooi aantal Knipoog

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 12:44

Avanti schreef:
Ik heb nu 2 waarschuwingen, je krijgt ze wel snel maja...

maja...je krijgt ze niet zomaar Lachen

Ik vind ook dat er de laatste tijd nogal veel commentaar komt op de beslissingen die er genomen worden. Makkelijker is het toch om je gewoon aan de regels te houden zodat er niet gediscussieerd hoeft te worden? En dat je 3 waarschuwingen krijgt vind ik persoonlijk nog best mild, je hebt dus 3 kansen om na te denken wat je wilt.

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 12:47

Avanti"]
Ik heb nu 2 waarschuwingen,
[/quote]
Hoe kríjg je 't voor elkaar... Verward

[quote="Avanti schreef:
je krijgt ze wel snel maja...

Valt wel héél erg mee, niet?