[Dienstmededeling] Steef gebanned

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 13:41

gijsenkim"]
[quote="Fasel schreef:
I trust you!!! OK dan!

Het spijt me, iemand kan nog zulke nuttige bijdragen hebben dat maakt hem niet onaantastbaar. Als Anky hier de boel zat de verzieken dan mochten ze die er van mij net zo goed uitbonjouren. Gelijke monnikken gelijke kappen. Vind dat je al veel te vriendelijk bent Bart. Ik had er niet zo knap als jij mee kunnen omgaan Haha! Had er meteen op inge

Clown


slijmbal Haha! Haha! Haha!

Ik wilde alleen duidelijk maken dat ik het niet geheel als alleen Steef zijn " fout" zie...........hij is ook wel uitgedaagd hoor, maargoed!
[/quote]

Ja kijk, je moet sommige mensen te vriend houden he Haha!

Ik doel ook eigenlijk niet alleen op Steef maar meer in het gebeuren van de Ban in het algemeen zeg maar.

Pittige discussies zijn leuk. Hebben wij ook wel eens flink gehad maar je hoort elkaar wel in de waarde te laten en dat is hier blijkbaar niet gebeurd.

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 13:45

Haha!

In de ban van de Bans

One bok to rule them all, one bok to find them, one bok to bring them all and in the darkness BAN them Haha!

Ja sorry, het is een beetje saai hier op het gemeentehuus Haha!

En ik heb niet eens iets om het bericht weer on topic te brengen over het gebueren over al dan niet bannen. O ja, nu toch weer wel Haha! .

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 14:11

alja schreef:
maar die phiabink die had toch iets tegen sjuimpje of ook tegen jou runningkawa??


Tegen wie heeft ze niks?
Die phiabink is gewoon een vals sekreet ! Ik heb een paar keer pb'tjes gehad dat ze me dood wensde, in een topic zeikt ze altijd bepaalde mensen af, en als iemand dan wat tegen haar zegt krijgen die de waarchuwing ! Ik heb Bart hier al vaker over ge'pbt en hij mij ook als ik een waarschuwing kreeg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 14:17

Citaat:
alja schreef:
maar die phiabink die had toch iets tegen sjuimpje of ook tegen jou runningkawa??

vergeten om daar op te reageren Bloos

nee, ze had daar niet tegen mij en ik heb in dat topic ook helemaal niets gemeens tegen haar gezegt en me verder ook niet gemoeid in dat topic over de "discussie" aldaar.
Het enige wat ik daar gezegt heb dat ik blij ben dat ik nu eindelijk weet waarom ik voorover zit.
Gewoon omdat ik het een heerlijke uitspraak vond

Een uitspraak die ik daarna nog eens gebruikt heb, omdat het gewoon leuk klinkt ipv je zit voorover zoiets meligs zeggen als: hey doe je lenzen eens uit.
geweldig toch? Haha!

En ik zal het zeker hier op bokt nog eens zeggen, dan maar een ban, want het is niet gemeen bedoeld, dus vind het dan ook heeeeeel erg ver gezocht.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41662
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-03 14:19

Als het niet gemeen bedoeld is zorg dan ook dat het niet zo opgepakt kan worden. Maar goed, zoals ik al zei; voor alles is wel een excuus te bedenken en alles dat op Bokt staat kan op tig manieren uitgelegd worden.

Een waarschuwing blijft idd 90 dagen geldig, daarna vervalt de waarschuwing (maar zien we deze nog wel staan).

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 14:20

Fasel schreef:
:D

In de ban van de Bans

One bok to rule them all, one bok to find them, one bok to bring them all and in the darkness BAN them Haha!


OK dan! Ooooh, aaaah, wat mooooooooi; Cheese!

hier word ik helemaal stil van
(en een beetje groen omdat ik hem zelf niet heb bedacht... *LOL* )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 14:24

ja, maar hoe kun je nu weten hoe iemand iets oppakt, ligt dat ook niet aan het humeur van die persoon op die dag?
Als ik iets tegen iemand heb, laat ik dat wel duidelijker blijken dan een vage hint, dat lage achterbakse doen andere bokkers wel, die er dan schijhelig weer van tussen glippen. Misselijk

En het bezwaarschrift word door het boktteam in behandeling genomen staat braaf in de post, hoe weet je wanneer daar iets mee gedaan is, want ik vind die waarschuwing nog steeds onterecht( net als de ban van Steef. om ontopic te blijven)

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 14:34

Fasel schreef:
Ja kijk, je moet sommige mensen te vriend houden he Haha!


*LOL* Waar staat dat, dat je met slijmacties bonuspunten kunt verdienen en bij 26.001 punten met Bart Himself uit Eten mag bij de snackturk? Knipoog

Als dat zo is, dan ga ik per direct in permanente
metamorfose: Schijnheilig Blond Vriendjes zijn?

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 14:49

runningkawa schreef:
ja, maar hoe kun je nu weten hoe iemand iets oppakt, ligt dat ook niet aan het humeur van die persoon op die dag?
Als ik iets tegen iemand heb, laat ik dat wel duidelijker blijken dan een vage hint, dat lage achterbakse doen andere bokkers wel, die er dan schijhelig weer van tussen glippen. Misselijk

En het bezwaarschrift word door het boktteam in behandeling genomen staat braaf in de post, hoe weet je wanneer daar iets mee gedaan is, want ik vind die waarschuwing nog steeds onterecht( net als de ban van Steef. om ontopic te blijven)


Zou dat bijvoorbeeld ook van het humeur van het boktteam kunnen afhangen?
Of is daar een regel voor?

Schijnheilig

Billy

Berichten: 20709
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 15:54

BartVB schreef:
Een waarschuwing blijft idd 90 dagen geldig, daarna vervalt de waarschuwing (maar zien we deze nog wel staan).

dat biedt perspectieven. Ik heb 5 mei een waarschuwing gehad, krijg ik dan ook 5 augustus bericht dat hij weer vervalt? Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 16:04

of mogen we zelf gaan aftellen? Lachen

Machie

Berichten: 16004
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 16:13

goh, er worden toch meer waarschuwingen uitgedeeld dan ik dacht...

Verder vind ik ook dat die 2 andere kerels behoorlijk verkeerd bezig waren...
(rassendiscriminatie topic...)
Verder weet ik niet wat steef allemaal heeft gezecht, dus kan ik me er maar beter buiten houden Haha!
Wel vind ik zelf dat steef soms iets beter moet nadenken HOE je iets zecht, dan was het denk ik nooit zover gekomen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 16:15

"Hoe je iets zegt"

Het ene is alleen op een slinkse manier, het andere recht door zee, maar het resultaat hetzelfde

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 16:17

Botervlieg"]
[quote="Fasel schreef:
:D

In de ban van de Bans

One bok to rule them all, one bok to find them, one bok to bring them all and in the darkness BAN them Haha!


OK dan! Ooooh, aaaah, wat mooooooooi; Cheese!

hier word ik helemaal stil van
(en een beetje groen omdat ik hem zelf niet heb bedacht... *LOL* )
[/quote]

*loopt hard weg voor ze klapjes krijgt Haha! *

En tja, weet niet of Bart voor slijmen te porren is maar je weet niet he Haha!

Machie

Berichten: 16004
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 16:18

nee, ik bedoel met tactiek...

bv:

Jemig, je hebt je paard echt poedersuiker aan het lopen, dat doe je fout dat moet zo en zo

of

goh, hij loopt zo niet op zn best, is het misschien niet beter om het zo en zo te doen...

Snappie?

(taxtiek is trouwens ook niet mijn sterkste kant, daarom houd ik me altijd buiten zulke discussies Haha!)

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 16:27

Typen is ook niet je sterkste kant Haha! zeGt en taCtiek Tong uitsteken (en voordat ik een waarschuwing krijg, machie en ik kennen elkaar irl Tong uitsteken

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 16:30

dr_jacksel schreef:
(en voordat ik een waarschuwing krijg, machie en ik kennen elkaar irl Tong uitsteken


Nou zeg, moet jij mensen nou zo perse openlijk afzeiken ??? Haha! Haha! Knipoog

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 16:31

Fasel schreef:

Nou zeg, moet jij mensen nou zo perse openlijk afzeiken ??? Haha! Haha! Knipoog


Yep Haha!

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 19:33

Idd, van die voorbeelden die Machie geeft, klinkt de tweede een stuk vriendelijker. Ook omdat het de mogelijkheid geeft om adviezen aan te dragen hoe het beter kan. Daar heb je IMO veel meer aan.

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 19:54

Maar in z'n m/v hoofd kan de schrijver m/v natuurlijk dezelfde gemene linkse uitdelen, Marsje.
Alleen wordt die eerste zin bestraft en kom je met de tweede fluitend weg.

Is een lastige materie,
maar wie zegt dat het leven gemakkelijk is (ook op Bokt)? Haha!

En machie, na deze hoef je dus niemand meer wijs te maken dat jij de regels van de tactiek niet begrepen hebt, he? *LOL*

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 20:09

Dat is waar.
Niemand kan in het hoofd van de schrijver/schrijfster kijken. Ook bepaalde "gemene glimlachen" zie je niet.
Maarreh zijn we nu een beetje erg negatief aan het denken? Je moet nog wel een beetje vertrouwen in de mede-bokkers hebben. Knipoog

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 20:59

ach kom op......ik ben ook wel eens oncourant. niet omdat ik onaardig ben maar omdat dat nou een maal de manier is waarop ik ben. Ik ben geen beat arround the bush persoon. Ik ben een recht voor zn raap iemand en als iemand een bullshjit verhaal verteld of gevaarlijke dingen doet (lees penniemeisjesdingen) dan zeg ik dat......Vooral als mensen met gevaarlijke dingen bezig zijn dan kan ik zelfs boos worden.........dat doe ik niet om mensen af te zeiken hoor ook al zet ik het er lu llig neer

verana

Berichten: 2807
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 21:40

Vind het zeer jammer dat steef is geband!
Leerde vaak wel veel van hem!
Maar vind wel dat hij niet de enigste was hoor!
Waar 2 vechten hebben 2 schuld bij wijze van spreken

Ik ben ook echt recht door zee
Ben vaak ook bot net als gijsekim beschrijft!
Maar dat ben ik!
Je zit op een forum dan kunnen je zulke dingen verwachten!
Daarom hou ik me meestal buiten zulke dingen want ik weet dat ik dingen ga zeggen die niet kunnen!

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 21:47

Van jou lees ik dat ook nooit zo, G&K.
Je bent inderdaad recht voor z'n raap en ook wel voor de mijne. Haha!
Maar ik heb me nog nooit afgez*ken gevoeld.
Nou wist je natuurlijk nog niet dat ik steeds alleen nog maar van plan ben om een helmpje te kopen... *LOL*

Dat je vertrouwen in medebokkers hebt/toont wil evenwel niet altijd zeggen dat dit terecht is, Marsje...
En om nou vanuit 'wishful thinking' te doen alsof de Boktwereld een soort Utopia is, dat lijkt me niet heel realistisch!
Noch realisme verwarren met negativiteit...

Machie

Berichten: 16004
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 22:45

Fasel"]
[quote="dr_jacksel schreef:
(en voordat ik een waarschuwing krijg, machie en ik kennen elkaar irl Tong uitsteken


Nou zeg, moet jij mensen nou zo perse openlijk afzeiken ??? Haha! Haha! Knipoog
[/quote]


ken ik jou, jecksel Verward Tong uitsteken

En sorry.... ik ben blond he, dus typen is vrij moeilijk voor mij Haha!