[Dienstmededeling] Steef gebanned

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
PieterBel

Berichten: 3304
Geregistreerd: 18-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 23:24

Hoi,
Wie is Mythens dan en wat voor persoon was/is dat? Zie hier hele uiteenlopende reactie dus dat maakt me wel nieuwsgierig.

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 23:25

Gaan we nu nog meer ouwe koeien uit de sloot halen? Scheve mond

Is dit niet wat overbodig?

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 23:38

Romkabouter schreef:
Gaan we nu nog meer ouwe koeien uit de sloot halen? Scheve mond

Is dit niet wat overbodig?


hoezo, wat maakt dat nou uit??

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 23:44

Kayla"]
[quote="Sypheron"][quote="BartVB schreef:
Mytens is echt veel, veel, veeeeeeeeeel te ver gegaan. De kans dat die terug kan komen is vrij miniem.


Viel in mijn ogen ook wel mee, er zijn een aantal personen die net zover zijn gegaan en daar is weinig minder aan gedaan. Bovendien was dat de tijd dat slowchat eigenlijk nog taboe was, ik denk dat ze nu een stuk minder zouden opvallen.
[/quote]

Sluit ik me helemaal bij aan OK dan!
[/quote]

Zelfs ik schaar me bij deze mening Scheve mond alleen 'weinig minder' staat een beetje vreemd Tong uitsteken

skatje

Berichten: 1033
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 23:45

ik denk dat het wel degelijk uitmaakt.
Wat er ooit gebeurd is staat los van dit. Tijden veranderen.
Vroeger kreeg je op school ook tikken. Is nu ook niet meer.
Je hebt je aan bepaalde regels te houden.
Ga je daar overheen, moet je ook de gevolgen aanvaarden.
Ik denk dat ze heus wel te ver zijn gegaan. Een ban krijg je niet zomaar, daar blijf ik bij.
En waarom steeds achterom kijken?
Niet alles wat gebeurd is leuk.
Maar laten we een oplossing zoeken voor de toekomst.
Daar steek ik liever energie in dan in het verleden.

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 23:50

Ja dat is zo, ware het niet dat het er niet alleen om gaat wat er ooit gebeurd is, maar ook wat er in de toekomst zou kunnen gebeuren In dit geval dat Steef over 90 dagen weer terug mag komen en de vraag of Mytens dat misschien ooit weer mag.

skatje

Berichten: 1033
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 00:00

Precies de 1 komt weer terug, en van die ander acht ik de kans nihiel.
Maar nu het voorkomen van..........
Ze zeggen weleens een gewaarschuwd mens telt voor twee.
Dus zijn ze met z'n tweeen gebanned Haha!
Maar als je niet kan en wil, jammer dan woessssjjjjjjj.
Is toch zonde als een paar mensen het voor de rest verzieken.
Iedereen kan een discussie voeren op een normale manier.
Waarom gelijk grof? Of vernederend?
En misschien doe je het niet bewust, maar als je toch een waarschuwing krijgt.......

Maar goed uitzonderingen heb je altijd. En die moet je iets hardhandiger op de plaats zetten.
Dat heb je met mensen en met dieren. En dat zal ook altijd zo blijven.
Je kan het voor zijn door aan de bel te trekken.
Maar helaas is dat het probleem. Vaak zijn de belletjes te laat, of ze komen helemaal niet.

lies

Berichten: 9627
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 00:25

Sypheron"]
[quote="BartVB schreef:
Mytens is echt veel, veel, veeeeeeeeeel te ver gegaan. De kans dat die terug kan komen is vrij miniem.


Viel in mijn ogen ook wel mee, er zijn een aantal personen die net zover zijn gegaan en daar is weinig minder aan gedaan. Bovendien was dat de tijd dat slowchat eigenlijk nog taboe was, ik denk dat ze nu een stuk minder zouden opvallen.
[/quote]

Idd
Kan wel een paar ontzettend irritante slowchatters opnoemen die niet alleen op SC aan het slowchatten zijn. Vreemd genoeg mogen zij het wel. Wat Mytens en consorten deden was ook niet meer dan een beetje flauw zeuren, waar eigenlijk het SC-forum van nu op gebaseerd is.
Vind het jammer dat er zo op sommige mensen zo gelet wordt (Steef dus oa.) terwijl anderen ongestoord hun gang kunnen gaan.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41662
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-03 00:32

Mensen, als je je zo stoort aan anderen of het niet eerlijk vindt dat andere veel meer lijken te mogen; meld dat dan.. Pleaaaaase... Scheve mond

Mensen kunnen vooral ongestoord hun gang gaan doordat wij hun acties niet zien. 'k vind dat soort opmerkingen daarom een beetje flauw worden Scheve mond

lies

Berichten: 9627
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 00:38

Waarom ik het niet gemeld heb, is omdat zelfs een moddie vrolijk mee doet in de topics die ik bedoel. Dat lijkt mij dan nogal dubbel om te gaan melden aan een andere moddie. En ben ik uiteindelijk nog de banketstaaf ook, omdat die moddie er wel achter komt, wie dat gemeld heeft.
Nee bedankt, ik erger me dan wel wat langer.

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 00:43


Barmat
Berichten: 8293
Geregistreerd: 25-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 09:07

BartVB schreef:
Mensen, als je je zo stoort aan anderen of het niet eerlijk vindt dat andere veel meer lijken te mogen; meld dat dan.. Pleaaaaase... Scheve mond

Mensen kunnen vooral ongestoord hun gang gaan doordat wij hun acties niet zien. 'k vind dat soort opmerkingen daarom een beetje flauw worden Scheve mond


Sorry hoor Bart, maar toen ik jou vroeg om de voor mij zeer kwetsende opmerking in Lorenzo's Memorial-topic te verwijderen, heb jij naar mij toe alleen gereageerd met "zoals het er nu staat, valt het wel mee". Naar eigen zeggen heb je Cassidy toen wel op haar gedrag aangesproken, maar je had mij een groot plezier kunnen doen om die reactie van haar gewoon te verwijderen, want - nogmaals - die heb ik als heel erg naar ervaren.
Persoonlijk vind ik het geven van steken onder water namelijk wel ff iets erger dan slap prutsmuts (excuse the language) wat veel vaker de reden is voor een ban (in mijn ogen).

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 09:33

Ik weet zelfs nog precies om welke reactie dan ging zonder terug te kijken.

Ik ben het er mee eens dat die opmerking behoorlijk rot was tegenover iemand die net haar paard verloren is.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41662
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-03 09:57

En blijf vinden dat het wel meevalt wat er stond, kan me het voorbeeld niet meer precies herinneren. Het verwijderen van berichten is gewoon iets dat ik niet zomaar doe.

Maar wat is nu je punt? Dat ik wel eens fouten zou maken? Dat geef ik grip toe. Ik krjig op rustige dagen zo'n 50PB's met vragen, verzoeken en wat niet meer van gebruikers. Verder nog een hoop dingen via mail en ICQ, topics die ik zelf tegenkom, topics waar ik via MP op gewezen wordt... Op een dag worden er dus nogal wat beslissingen gemaakt en dat gaat ongetwijfeld wel eens fout. Lijkt me logisch? 't ophalen van oude koeien (of ja, gevallen waar je het niet eens was met een besluit van me) lijkt me dus niet echt nuttig.

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 10:16

Niet nuttig, Bart?
Die vat ik niet.
En ik vind het eerlijk gezegd nogal een triviale opmerking en een 'generaal pardon' voor jezelf afkondigen niet erg getuigen van empathische intentie.
Als mensen met een serieus probleem zitten door een 'foutje' of vergissing van de leiding, dan lijkt het me op z'n minst aardig en correct als je er toch aandacht aan wilt besteden.
Wil jij zelf niet ook zo behandeld worden?
Bokkers zijn niet in de laatste plaats mensen en we zijn elkaar
ondanks meningsverschillen, 'foutjes' enz. respect verschuldigd.
Laatst bijgewerkt door Botervlieg op 29-07-03 10:17, in het totaal 1 keer bewerkt

hobbelheks

Berichten: 8844
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 10:16

bart, waarom gooi je geen slotje op dit topic?
het gaat echt werkelijk nergens meer over, volgens mij ging het hier om de ban van steef en verder nergens over. (vind het sowieso al er netjes dat je dat meldt) straks gaaan mensen nog weer beginnnen over saskiaatje want ach dat meisje was nog zo jong.......
Ik vind dat je het goed doet als beheerder en als jij vind dat iemand een banmoet krijgen, dan moet ieamnd maar een ban krijgen en als dat mensen niet aan staat en zich daar zo aan storen kunnen ze misschien samen naar een ander forum?

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41662
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-03 10:37

Botervlieg, dat 'voorval' heb ik toen al uitgebreid besproken met haar en heb ook uitgelegd waarom ik deed wat ik gedaan heb (of niet gedaan heb). Een topic als dit is iig niet echt de plaats om na een paar maanden nog een keer aan te komen met 'jaaaaaa, maar toen en toen, nou toen deed je echt iets wat mij niet aanstond'. Maar goed, dit topic gaat over vanalles en niets. Mensen die ergens problemen mee hebben raad ik aan of mij een PB/email te sturen of een nieuw topic te openen (en ben dan iig specifiek en geen URLs). Dit topic wordt langzamerhand een beetje een rommeltje.