Het begint allemaal met de oprichting van bokt. Ik quote even uit Heike's profiel:
Citaat:Voorheen was ik beheerder van Bokt. Ik heb bokt samen opgericht met Bart. Die titel paste niet helemaal meer bij me. En dus werd het oprichtster. Maar hoe kwam dat nu? Ik zat eerst op horses. Dat was erg leuk. Toen mijn grote vriend Julius overleed was het twee dagen erg stil op dat forum. Erg indrukwekkend. Maar er was ook een groot nadeel. De opzet was echt bagger. En mensen konden berichten plaatsen onder een andere naam. Niet zo leuk want er waren altijd mensen die het wilden verzieken voor anderen. Dus ging ik Bart aan zijn kop zeuren wat er weer was gebeurt etc. Bart werd dat ‘gezeur’ een beetje moe en bedacht dat hij dat beter kon. En zo is Bokt.nl eigenlijk begonnen.
Waarom de naam Bokt.nl? Welnu ik had een pony (Julius) die best heel veel bokte. En nu leuk het me leuk om een e-mail adres te hebben zoals Julius@bokt.nl Dat domein naam hadden we dus al en omdat we toch ergens dat forum op moesten zetten is het daarop gekomen. We hadden nooit verwacht dat het zo druk en zo groot zou worden. Op dag 1 hadden we 18 leden. Op 10 januari kwamen daar 9 leden bij. Het liep langzaam op. Op 8 februari hadden we al 100 leden. 5 jaar later op 8 januari hebben we er meer dan 39000.
Wat moet er volgens jou in het grote bokt geschiedenisboek komen te staan?