[Dienstmededeling] BBB Augustus

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Eline

[Dienstmededeling] BBB Augustus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-10 15:27

Het Boktbeheer Bulletin van juli is hier te vinden.

Inhoudelijk

Horse Event
Horse Event komt steeds dichterbij en Bokt is ook dit jaar weer volop aanwezig. Op deze pagina vind je alle informatie over de activiteiten van Bokt in Deurne in het weekend van 10, 11 en 12 september. Kaarten kopen kan nog steeds met 20% korting via deze link.

In juni plaatsten we een oproep waarin Bokkers paarden met probleemgedrag konden aanmelden voor de shows van Annemarie van der Toorn. Tijdens het Horse Event zal Annemarie namelijk een begin maken met het oplossen van de problemen waarbij gewerkt wordt volgens de methode van Monty Roberts. Annemarie gaat tijdens Horse Event aan de slag met de vijf paarden die de meeste stemmen hebben, en jij kunt tot vanavond 00:00 beslissen wie dat zijn, lees er meer over in dit topic.

Bezoekersenquête
Eind juni hebben we de bezoekersenquête 2010 online gezet, die jullie een maand lang konden invullen. 6794 bezoekers hebben de enquête ingevuld, waarvoor onze hartelijke dank! Door jullie antwoorden hebben we een beter idee gekregen van wie jullie zijn, wat jullie van Bokt verwachten en natuurlijk wat jullie aan Bokt verbeterd willen zien. een samenvatting van de resultaten hebben we voor de geïnteresseerde online gezet, Je vindt het topic hier.

Tip van de maand - de 'Welkom op...' topics
Op Bokt gelden op elk forum dezelfde algemene regels, die je op elke pagina kunt bereiken via de regels link rechtsbovenaan Bokt. Maar op de meeste fora gelden ook nog specifieke richtlijnen, vaak hele praktische zaken om te zorgen dat de gang van zaken op het forum zo goed/vloeiend mogelijk verloopt. Als je voor het eerst op een forum komt, kan het dus zeker geen kwaad om eerst even het eerste topic van de lijst dat altijd begint met "Welkom op..." door te lezen.

Technisch

Kleine veranderingen
In de gebruikersenquête vroegen we jullie wat je zou willen veranderen als je één ding aan Bokt zou mogen veranderen. Veel antwoorden die we daarop kregen waren erg uitgebreid en moeilijk op te pakken, maar een klein aantal onderwerpen konden we wel snel implementeren, en dat hebben we ook gedaan.

Voor nieuwe bezoekers op Bokt is een korte welkomsttekst geschreven die nieuwe leden zien als eerste tabblad om hen op weg te helpen. En als dat te verslavend is, is speciaal voor hen de Time-out knop op een makkelijke plek onderaan het overzicht van je gebruikerspaneel geplaatst. In je pb-inbox kun je voortaan heel makkelijk een pb als ‘ongelezen’ markeren. Door op het icoontje ( Afbeelding ) voor het privébericht te klikken, wordt het oranje en kan je in één oogopslag zien dat je nog iets met het pbtje moet.

Dan is er een onderverdeling gemaakt in actieve onderwerpen: je kunt nu selecteren op enkel paardgerelateerde onderweren. Er kwamen ook veel suggesties binnen om de zoekfunctie beter te maken. Eén daarvan konden we direct implementeren: als je op dit moment zoekt op de site, doorzoek je niet langer standaard de huiskamerfora. En als laatste, op de forumpagina’s kun je nu door op de naam of avatar van een gebruiker te drukken, ook zijn of haar profiel bezoeken. Meer over deze veranderingen lees je in dit topic op forumzaken.

Beleid

Laat je werkplek zien op [UK] Uit de Kunst
Op [UK] Uit de Kunst is een nieuw centraal topic toegevoegd: [UK] [CENTRAAL] Show je werkplek! #1. In dit topic kun je laten zien hoe je het liefste werkt aan je tekeningen, schilderijen, klei stukken en alle andere creatieve dingen. Heb je een gezellig rommelig atelier, of juist een extreem opgeruimd bureau. Liggen je materialen overal verspreid of heb je ze juist goed gesorteerd? Laat het met foto's zien in het nieuwe centrale topic!

Team

Nieuwe teamleden
Deze maand zijn drie nieuwe teamleden begonnen, wij wensen hen veel plezier met hun nieuwe taken:
Ook is er gezocht naar nieuwe nieuwsredactieleden, die zullen binnenkort worden voorgesteld op ForumZaken.

Wijzigingen
Binnen het modteam zijn twee kleine wijzigingen te melden: UnWritten heeft haar naam veranderd en gaat vanaf nu als Jans door het leven. NaNi koos voor de nieuwe naam Neej. Gast8253 is ook mod geworden op HAW en Karl66 modt sinds deze maand niet langer op WWW.

Vertrek....
En helaas is ook deze maand een teamlid gestopt: Amanda kon het modereren niet langer combineren met haar overige bezigheden. Wij danken haar hartelijk voor haar inzet op Bokt en wensen haar heel veel geluk met alle andere dingen waar nu meer tijd voor is.

Winged

Re: [Dienstmededeling] BBB Augustus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 15:40

De naamsverandering van Nani was mij nog niet opgevallen, die van Jans wel :)

Fijn om weer op de hoogte te zijn.

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 19:40

Leuke BBB! Sorry maar ik kan dit jaar ECHT niet naar HE toe... echt waar, hoe leuk ik het daar ook vond.

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 19:57

Jans!!! wat heb je nu gedaan :S ik heb je al een paar keer gezien maar ik herkene je nie :O waarom heb je niet gewoon UW gehouden :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 20:27

UW vond ik al schokkend, NaNi is ook even wennen... Maar wat Ali Winged heeft gedaan kan ECHT niet hoor :n

Fijne nieuwe BBB!

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 20:49

Zijn het de nationale verander je naam op bokt weken ofzeu? :\

Leuk BBB! :D

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 05:55

Jans had ik al gezien, maar Reneé nog niet. Even wennen hoor. :')

Bedankt voor de update verder en ik heb erg veel zin in HE. :D